• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Contact mee verbreken, NOOIT meer mee omgaan. You hear me?
    NOOIT meer mee omgaan. Hij respecteerde jouw grenzen niet en maakte misbruik van een moment dat jij niet sterk in je schoenen stond.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Contact mee verbreken, NOOIT meer mee omgaan. You hear me?
    NOOIT meer mee omgaan. Hij respecteerde jouw grenzen niet en maakte misbruik van een moment dat jij niet sterk in je schoenen stond.


    Dit. De eerste keer kan ik nog geloven dat het gewoon een impulsieve stommiteit was, maar de tweede keer is iets anders. En dingen bij jou doen op een moment dat je niet 100% helder bent? Zware no go.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ^ See the two persons above me.

    Het kan één keer gebeuren, maar twee keer is geen ‘niet weten wat je doet’ meer.


    •

    dankjewel iedereen voor jullie mening!

    Catmint schreef:
    @Qing, mocht je erover willen praten, ik heb ook zoiets meegemaakt... Dus als je behoefte hebt te praten, m'n pb staat sowieso voor je open. Ik zou duidelijk tegen hem zeggen dat het een fout was en dat als hij het nog eens probeerd, jullie vriendschap over is


    Ik heb duidelijk met heb gesproken en dat ook gezegd. Hij zei dat het nooit meer zou gebeuren, maar dat zei hij na de eerste keer ook al. Ik ben denk ik een beetje bang dat het weer gebeurt.

    Hopps schreef:
    @Qing: ik vind het oprecht best wel eng dat hij het tot twee keer toe meerdere malen heeft geprobeerd, dat hij in eerste instantie niet naar je luisterde en maar deed wat hij wilde, ook al 'had hij geen idee wat hij wilde doen'. Ik denk dat als hij zijn hand op een plek legde waar deze niet hoorde, hij wel degelijk had wat hij van plan was. Dat gezegd hebbende, misschien moet je afstand van hem nemen, zowel fysiek als mentaal. Hij is een goede vriend van je, maar als hij dit blijft proberen, als hij blijft proberen en je continu aan wil raken terwijl jij dat niet wil, zou ik meteen afstand proberen te nemen. Geen idee of je hier wat aan hebt want het lijkt mij natuurlijk moeilijker dan het zo typen en ik heb het nooit meegemaakt, maar je kan het echt proberen. If you need help, you can text me. c:


    Hij zegt dat het ook deels komt omdat hij dronken was - om er maar een reden voor te geven. Ik denk gewoon dat ik misschien iets te naïef ben? Of te gemakkelijk? Ik weet het niet goed, want ik wil eigenlijk ook niet zomaar de vriendschap stopzetten. Ik ga hem nog een paar keer zien en ik moet ook nog op kamp met hem, en ik zou binnenkort met hem naar een concert gaan en blijven slapen bij hem omdat hij dichterbij woont, maar ik ben bang dat er weer iets gebeurt. Het is een beetje dubbel, want ik heb er dus ook met mijn ouders over gepraat en ze waren best geschrokken want 'I thought he was a sweet boy'-reactie, en eigenlijk is hij wel lief, en ik ben (denk ik) de enige die het anders heeft gezien, misschien, hoop ik. Ik wil zijn reputatie ook niet verpesten, want we hebben wel wat gemeenschappelijke vrienden, snap je waar ik heen wil gaan. Als we plots geen vrienden meer zijn zal dat vragen oproepen, waarschijnlijk, en daarbij had hij gevraagd om het beter aan niemand te vertellen om het niet awkward te maken. Ik weet het gewoon niet. Het voelt alsof ik niet erg veel keuze heb .')

    Salaryman schreef:
    Contact mee verbreken, NOOIT meer mee omgaan. You hear me?
    NOOIT meer mee omgaan. Hij respecteerde jouw grenzen niet en maakte misbruik van een moment dat jij niet sterk in je schoenen stond.


    Maar ik vind dit meteen zo, zo een grote beslissing. Hoe gek het ook mag klinken, ik heb hem graag als vriend, ook al ben ik ook een beetje bang (?).

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Dit. De eerste keer kan ik nog geloven dat het gewoon een impulsieve stommiteit was, maar de tweede keer is iets anders. En dingen bij jou doen op een moment dat je niet 100% helder bent? Zware no go.


    Rampion schreef:
    ^ See the two persons above me.

    Het kan één keer gebeuren, maar twee keer is geen ‘niet weten wat je doet’ meer.


    Ik weet het, maar het is ook een beetje mijn eigen fout. Ik was degene die had gedronken, en daar heeft niemand mij toe gedwongen. Hij was daarbij ook dronken - al vind ik dat een stom excuus. Het is gewoon erg moeilijk. Ik vraag me gewoon altijd af 'wat als ik geen nee had kunnen zeggen?' en ik heb hem dat ook gevraagd, maar hij heeft er niet echt op geantwoord. Ik vraag me gewoon af, zou hij het echt gedaan hebben?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^ @Hierboven: Ik merk heel erg dat je zelf in de 'goedpraat' rol schiet. En hoewel het overduidelijk een dierbare vriend is zijn dit geen dingen die je 'goed' mag praten. Hij zat fout, wat de omstandigheden ook waren. Ik snap dat vriendschap verbreken heel heftig is maar ik vind dat het eigenlijk niet door de beugel kan. Angst vreet ook aan je en zodra mensen meer negatieve energie dan positieve energie gaan kosten moet je niet meer met ze om gaan. Zo simpel is het. Ik heb ook al 2 keer een vriendschap verbroken met jongens om deze redenen, en dat is pittig maar soms heel nodig. Je moet uiteindelijk je eigen oordeel maken, maar praat dit niet goed en zie het ook niet door de vingers. Mocht je de vriendschap kostte wat het kost willen behouden zou ik het persoonlijk zo aanpakken dat je niet meer de nacht alleen met hem bent, dat nodigt gewoon uit voor weer zulke situaties. Maar ik vind dat je jezelf moet afvragen of het wel ok is om vrienden te zijn met iemand die je grenzen niet respecteerd en misbruik van je maakt als jij 'zwakker' bent. Ik vind dat echt een no-go namelijk.


    The truth is out there.

    Het is misschien wel heel kort door de beugel, maar ik vind dat een vriend die je op zo'n manier aan raakt, of wilt aanraken geen echte vriend is.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    @ Qing • Het mag dan misschien een goede vriend van je zijn, maar goede vrienden doen dit niet. Probeer als vergelijking even te denken aan hoe je je voelt als jongens op straat je naroepen etc., daar ben je vrij fel op niet waar? Waarom zou iemand naroepen verschrikkelijk slecht zijn, maar praat je dit wel goed? Laat je band met hem je zicht niet vertroebelen, want doorgaan met iemand aanraken terwijl diegene ‘nee’ zegt, is fout.


    •

    Helemaal niets aan deze situatie is jouw schuld. Je hebt gedronken in gezelschap van iemand die je overduidelijk als een hele goede vriend beschouwt, dus je waant je in een veilige omgeving. (Al had je gedronken in een onveilige omgeving dan alsnog is er geen enkel excuus om dingen te doen tegen je zin). En om het even heel blunt te zeggen: hij heeft misbruik gemaakt van de situatie. Ik snap dat deze persoon veel voor jou betekend, maar dat wil niet zeggen dat je je ogen moet sluiten en de schuld bij jezelf moet neer leggen want het is simpelweg niet jouw schuld.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Helemaal niets aan deze situatie is jouw schuld. Je hebt gedronken in gezelschap van iemand die je overduidelijk als een hele goede vriend beschouwt, dus je waant je in een veilige omgeving. (Al had je gedronken in een onveilige omgeving dan alsnog is er geen enkel excuus om dingen te doen tegen je zin). En om het even heel blunt te zeggen: hij heeft misbruik gemaakt van de situatie. Ik snap dat deze persoon veel voor jou betekend, maar dat wil niet zeggen dat je je ogen moet sluiten en de schuld bij jezelf moet neer leggen want het is simpelweg niet jouw schuld.

    This. Hij hoort gewoon met z'n poten van je af te blijven.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 19:55 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ohh well, i think you're all right, maar het is en blijft ontzettend moeilijk voor me, op dit moment. Ik kan niet eens praten over wat er exact gebeurd is want ik voel me er echt zo disgusted door.
    Ik ga binnenkort nog op vierdaagse met hem en ook nog naar een concert (in groep) dus ik denk dat ik dat gewoon ga afwachten en zien hoe hij zich gedraagt. Ik denk gewoon dat hij niet meer kan doen dat zijn excuses aanbieden voor wat hij heeft gedaan en het nooit meer doen natuurlijk. We kunnen de klok namelijk niet meer terugdraaien ):

    oh well ik voel me echt zo naïef :')

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 8:16 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Help (:

    Mijn vriend en ik hebben seks, goh, maar telkens als we dit hebben scheur ik bij de ingang uit. Niet prettig, want dat doet zeer en bloedt xd
    Nu heeft zijn moeder vaseline als tip gegeven, of een goede glijmiddel. Nu vraag ik mij af wat jullie zelf zouden doen op zo een moment(glijmiddel brandt). Het is namelijk elke keer, dus of mijn vriend is te groot of ik ben te krap.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2017 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vaseline niet, volgens mij is dat ook niet goed. Ik zou het houden op glijmiddel, aangezien het ook speciaal gemaakt is voor dit soort doeleinden.Je kunt ook verschillende merken proberen om te kijken of er eentje niet brand, want het zou goed kunnen dat een bepaald merk minder fijn is voor je dan het andere. En anders gewoon rustig aan doen en veel speeksel gebruiken? Meer tijd besteden aan het voorspel, dat soort dingetjes.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Vaseline niet, volgens mij is dat ook niet goed. Ik zou het houden op glijmiddel, aangezien het ook speciaal gemaakt is voor dit soort doeleinden.Je kunt ook verschillende merken proberen om te kijken of er eentje niet brand, want het zou goed kunnen dat een bepaald merk minder fijn is voor je dan het andere. En anders gewoon rustig aan doen en veel speeksel gebruiken? Meer tijd besteden aan het voorspel, dat soort dingetjes.


    Wij hebben geen voorspel. Ik haat dat gevoel hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Damn, geen wonder dat het dan pijn doet. :W


    •

    Ik heb soms ook wel last van kleine wondjes na het vrijen, en dan doe ik er een beetje Bepanthen op. Dat is een soort zalf dat helpt bij wondherstelling en zorgt ervoor dat de huid blijft ademen. Ze gebruiken dat ook wel eens voor babybilletjes dus het is zeker kalm voor je huid. Bij mij heeft het altijd wel geholpen (:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?