• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    AroonCat schreef:
    (...)

    Dat stond op die van mij ook toen der tijd. Er stond geloof ik wel bij dat je haren minimaal en maximaal een bepaalde lengte moesten zijn, ik geloof een halve centimeter ouzo but don't remember

    Ja, en gezien de haren down there wat dikker zijn zou ik er niet te lang mee wachten.

    Op mijn benen waren ze wel in een keer helemaal weg trouwens ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen ik wil echt even iets vertellen;
    De laatste keren seks(gisterochtend en gisternacht xd) heb ik eindelijk kunnen genieten :'D

    Ik ben daar zo blij om, ik weet niet of jullie je het nog herinneren, maar ik had/heb altijd heel veel pijn en dergelijke. Zowel bij de ingang als binnenin door mijn baarmoeder die lager ligt. Dus dit was echt heel fijn c:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2018 - 23:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ondertussen zijn we al een tijde verder en de ontharingscréme doet super zijn werk. Geen rode plekjes meer en dat is super fijn!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ beter! Ook dat je nu kan genieten van seks. Zelf raad ik ook altijd glijmiddel aan :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    ^ beter! Ook dat je nu kan genieten van seks. Zelf raad ik ook altijd glijmiddel aan :]


    Dat is bij mij niet zo het probleem meer, het is gewoon dat het allemaal wat lager en krapper is bij mij ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ok ik schop dit toch ff omhoog, soz. Mijn vraag heeft niks met seks te maken maar met ongesteldheid (en ik wilde er geen apart topic voor openen)
    — ik heb morgen een concert en ik ben helaas gezegend with Auntie Flow. Morgen zal mijn 2e dag zijn aka dan bloed ik het heftigst. Hoe kan ik doorlekken voorkomen? Het zal lang wachten in een rij worden en het liefst wil ik eenmaal binnen ook niet nog hoeven verschonen want dat kost tijd en ik wil zo ver mogelijk vooraan staan :'). Als het echt nodig is, doe ik dat natuurlijk wel gewoon, but rather not. Dus... tampons, pads... tampons&pads. Hit me with how to survive a concert while on your period tips


    I just caught the wave in your eyes

    Grootste tampon die je hebt liggen + maandverband? (: Die combinatie doe ik vaak 's nachts (ik bloed dan vrij hard vind ik).


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Grootste tampon die je hebt liggen + maandverband? (: Die combinatie doe ik vaak 's nachts (ik bloed dan vrij hard vind ik).


    Je kan ook een dubbele laag maandverband leggen. Ik leg op mijn zwaarste dagen een lange + een dikke.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Of een menstruatiecup!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alrighty peeps, wat is jullie mening over friends with benefits?
    Ik had een relatie met een hele leuke jongen, maar na een tijdtje te hebben gedate en aardig wat seks te hebben gehad, begon het toch te wringen. Zijn vader is 2 jaar geleden overleden, en nu hij zijn P heeft gehaald en alles best goed gaat, stak het dat hij dat met niemand kon delen. First- I was like 'how about moi?' maar later besefte ik dat ik geen vervanging kan zijn voor zijn pa, en dat dit iets was waar hij zelf mee moest dealen. Een proces dat hem emotioneel opeiste. Conclusie; hij hield van me maar hij was emotionally unavailable, om het met een mooie term te noemen. Dus we besloten ieder onze eigen weg te gaan.
    ...soort van. Ik ben normaal nooit zo oppervlakkig, maar lord almighty wat hadden wij een goede seks. We waren enorm open naar elkaar en avontuurlijk as well, wat ik nogal miste met mijn exen. Dus, meneer stelde voor; friends with benefits. Klinkt prima, toch? Kneitergoede seks, maar no strings attached.


    What’s tasty in Busan?

    TAEGl schreef:
    Alrighty peeps, wat is jullie mening over friends with benefits?
    Ik had een relatie met een hele leuke jongen, maar na een tijdtje te hebben gedate en aardig wat seks te hebben gehad, begon het toch te wringen. Zijn vader is 2 jaar geleden overleden, en nu hij zijn P heeft gehaald en alles best goed gaat, stak het dat hij dat met niemand kon delen. First- I was like 'how about moi?' maar later besefte ik dat ik geen vervanging kan zijn voor zijn pa, en dat dit iets was waar hij zelf mee moest dealen. Een proces dat hem emotioneel opeiste. Conclusie; hij hield van me maar hij was emotionally unavailable, om het met een mooie term te noemen. Dus we besloten ieder onze eigen weg te gaan.
    ...soort van. Ik ben normaal nooit zo oppervlakkig, maar lord almighty wat hadden wij een goede seks. We waren enorm open naar elkaar en avontuurlijk as well, wat ik nogal miste met mijn exen. Dus, meneer stelde voor; friends with benefits. Klinkt prima, toch? Kneitergoede seks, maar no strings attached.


    Het klinkt in principe prima ja, gezien je er goede seks uit haalt. Zolang die no strings attached er ook echt in blijft ben ik eigenlijk wel voor. Ik denk dat het grootste risico voor jou is dat je misschien toch verwachtingen krijgt maybe? Je weet wel, het fwb cliché dat je áltijd gevoelens krijgt voor je partner. Idk, ik heb geen fwb ervaringen, maar ga ervoor als jullie er allebei op dezelfde manier in staan. (En hij er ook klaar voor is, want je vader verliezen is niet zomaar iets...)


    I just caught the wave in your eyes

    TAEGl schreef:
    Alrighty peeps, wat is jullie mening over friends with benefits?
    Ik had een relatie met een hele leuke jongen, maar na een tijdtje te hebben gedate en aardig wat seks te hebben gehad, begon het toch te wringen. Zijn vader is 2 jaar geleden overleden, en nu hij zijn P heeft gehaald en alles best goed gaat, stak het dat hij dat met niemand kon delen. First- I was like 'how about moi?' maar later besefte ik dat ik geen vervanging kan zijn voor zijn pa, en dat dit iets was waar hij zelf mee moest dealen. Een proces dat hem emotioneel opeiste. Conclusie; hij hield van me maar hij was emotionally unavailable, om het met een mooie term te noemen. Dus we besloten ieder onze eigen weg te gaan.
    ...soort van. Ik ben normaal nooit zo oppervlakkig, maar lord almighty wat hadden wij een goede seks. We waren enorm open naar elkaar en avontuurlijk as well, wat ik nogal miste met mijn exen. Dus, meneer stelde voor; friends with benefits. Klinkt prima, toch? Kneitergoede seks, maar no strings attached.


    Ik vind dat fwb best wel kan. Heb het nu zelf ook met iemand al paar maanden maar het is niet drama vrij al helemaal niet als je gevoelens voor elkaar hebt (gehad) en dat valt me op uit je bericht. Je moet er goed over na denken of het potentieel feelings 'drama' waard is maar als je er vertrouwen in hebt dat zowel jij als hij beide goed zullen zijn in het no strings attached waarom niet toch? Wees wel mindful of eachothers feelings en bespreek op tijd wat je dwars zit. Maar zie er verder persoonlijk niks op tegen, als het werkt werkt het. (:


    The truth is out there.

    For both Yu and Veer- that's sorta the issue. Ik ben bang wel weer feelings te krijgen voor hem terwijl ik dondersgoed weet dat die van zijn kant niet kunnen komen. Aan de andere kant heeft hij ook gezegd dat, mocht ik ondertussen iemand anders vinden, dat ik niet moest twijfelen. I mean- wat moet ik daar nou weer mee dan? (no_chears)


    What’s tasty in Busan?

    TAEGl schreef:
    For both Yu and Veer- that's sorta the issue. Ik ben bang wel weer feelings te krijgen voor hem terwijl ik dondersgoed weet dat die van zijn kant niet kunnen komen. Aan de andere kant heeft hij ook gezegd dat, mocht ik ondertussen iemand anders vinden, dat ik niet moest twijfelen. I mean- wat moet ik daar nou weer mee dan? (no_chears)


    Dat is wel lastig... Ik denk dat het feit dat je weer gevoelens voor hem krijgt/je misschien nog steeds gevoelens voor hem hebt het wel complicated zal maken. Grote kans dat er dan wel drama zal komen en onrealistische verwachtingen waaruit ruzies kunnen ontstaan (gewoon omdat het toch wel teleurstellend en pijnlijk zal zijn wanneer die gevoelens niet beantwoord kunnen worden). Is it worth the chance of getting hurt?
    En misschien zegt ‘ie dat omdat ‘ie jou-jou “geluk” niet wilt ontnemen en de kans op een “echte” relatie? Je zegt immers dat hij wel van je houdt, dus waarschijnlijk wil hij dat je wel happy bent. Super lastig dit Mads :/, je krijgt een knuffel van me

    [ bericht aangepast op 27 juni 2018 - 23:31 ]


    I just caught the wave in your eyes

    TAEGl schreef:
    For both Yu and Veer- that's sorta the issue. Ik ben bang wel weer feelings te krijgen voor hem terwijl ik dondersgoed weet dat die van zijn kant niet kunnen komen. Aan de andere kant heeft hij ook gezegd dat, mocht ik ondertussen iemand anders vinden, dat ik niet moest twijfelen. I mean- wat moet ik daar nou weer mee dan? (no_chears)


    Dan zou ik het als ik in jouw situatie zat het niet doen want chances are that you end up getting hurt (real bad) en ja het is fantastische sex maar je gaat sowieso weer iemand anders vinden waarbij dat ook is. Je moet jezelf afvragen of je het het risico to end up getting hurt waard vind I guess. 🤔


    The truth is out there.