• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    AroonCat schreef:
    (...)

    Ik zou dat dus gewoon echt niet durven x'D Naakt door een spa lopen met allemaal naakte mensen vond ik al heeeeel wat, maar om nou echt met de benen gespreid te liggen voor iemand... poeehhh

    Ik heb zo lang getwijfeld maar dit is ook een beetje wat mij tegenhoud oops


    Life is a beautiful struggle

    hoi ben ik weer, want ik heb dit topic ontdekt en nu kom ik met al mijn beangstigende vragen. goed, ik heb zaterdag voor de eerste keer seks gehad en bloedde toen helemaal niet. gisteren/vandaag was dan de tweede keer en die twee keren bloedde ik wel. is dit de bedoeling? internet zegt beide dat het een soa kan zijn en dat het erbij kan horen.


    wat was dit ookalweer

    tomriddle schreef:
    hoi ben ik weer, want ik heb dit topic ontdekt en nu kom ik met al mijn beangstigende vragen. goed, ik heb zaterdag voor de eerste keer seks gehad en bloedde toen helemaal niet. gisteren/vandaag was dan de tweede keer en die twee keren bloedde ik wel. is dit de bedoeling? internet zegt beide dat het een soa kan zijn en dat het erbij kan horen.


    Kan erbij horen hoor ik had tijdens mijn eerste keer ook geen bloed maar de dagen erna wel wat. Soa merk je vaak niet direct zo snel op, is het bekend of je partner een soa had? Hebben jullie een condoom gebruikt?


    The truth is out there.

    tomriddle schreef:
    hoi ben ik weer, want ik heb dit topic ontdekt en nu kom ik met al mijn beangstigende vragen. goed, ik heb zaterdag voor de eerste keer seks gehad en bloedde toen helemaal niet. gisteren/vandaag was dan de tweede keer en die twee keren bloedde ik wel. is dit de bedoeling? internet zegt beide dat het een soa kan zijn en dat het erbij kan horen.


    Ik en mijn ex waren toen ook allebei voor het eerst met elkaar, en dat bloedde bij haar ook tussen de eerste paar keer. En dat ging vrij snel over bij haar.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb de hele wcpot volgebloed na de eerste en tweede keer, dus het hoort er gewoon bij.
    Mocht je wel angst hebben, gewoon naar de huisarts gaan en vragen of deze kan kijken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oceaanwind schreef:
    Nu het toch over scheren gaat: hoe scheren jullie dan je schaamlippen (of heeft er echt niemand last van haar daar behalve ik :')? )

    De rest trim ik gewoon met een ladyshave maar op en rond m'n schaamlippen heb ik het toch liefst haarvrij. Iemand tips?

    Ik heb overigens een tijdje geleden m'n bikinilijn geëpileerd. Het gaf een fijn resultaat tot alle haartjes begonnen in te groeien...


    Ik ben bijna geen schaamlippen. Dit is bij mij gewoon heel strak. Mijn vriend zegt altijd dat ik een “baby vagina” heb xd
    Dus ik heb er niet heel veel last van als ik dat scheer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oh oke, gelukkig is het dan normaal hahaha. ik heb er wel vertrouwen in dat hij geen soa heeft (hij zegt zelf van niet) en als het bloeden erbij hoort, weet ik ook weer dat er niets mis is met mij haha


    wat was dit ookalweer

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Kost het je ook veel geld of valt het mee?


    Ligt eraan waar je het doet, ik krijg studentenkorting. Dus betaal voor de hollywood (brazillian is met streepje overlaten) 25 euro. Wat een prima prijs, bij de meeste salons is het al snel 35 euro.

    Trippy schreef:
    (...)
    Ik heb zo lang getwijfeld maar dit is ook een beetje wat mij tegenhoud oops


    AroonCat schreef:
    (...)

    Ik zou dat dus gewoon echt niet durven x'D Naakt door een spa lopen met allemaal naakte mensen vond ik al heeeeel wat, maar om nou echt met de benen gespreid te liggen voor iemand... poeehhh


    Naja je moet de schaamte voorbij gaan. Ik vond de eerste keer naakt in een sauna ook super eng. Maar het gaat er ook om dat je je goed in je vel voelt en comfortabel bent met je lichaam. Je kan ook ervoor kiezen om alleen de voorkant te doen of eerst je liezen/bovenbenen. Zodat je je steeds comfortabeler voelt. Aan de andere kant die vrouw heeft waarschijnlijk meer soorten vagina's gezien dan normaal is. Dus je hebt echt geen rare vagina voor haar en mocht dat zelfs zo zijn, zeggen ze er niks over. Want ze doen gewoon hun werk (:

    Het is alsof je naar de gynaecoloog gaat, daar moet je ook open en bloot zitten. Alleen hier wordt er niks in je gestoken!

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Naja je moet de schaamte voorbij gaan. Ik vond de eerste keer naakt in een sauna ook super eng. Maar het gaat er ook om dat je je goed in je vel voelt en comfortabel bent met je lichaam. Je kan ook ervoor kiezen om alleen de voorkant te doen of eerst je liezen/bovenbenen. Zodat je je steeds comfortabeler voelt. Aan de andere kant die vrouw heeft waarschijnlijk meer soorten vagina's gezien dan normaal is. Dus je hebt echt geen rare vagina voor haar en mocht dat zelfs zo zijn, zeggen ze er niks over. Want ze doen gewoon hun werk (:

    Het is alsof je naar de gynaecoloog gaat, daar moet je ook open en bloot zitten. Alleen hier wordt er niks in je gestoken!


    Ik ben allang blij dat ik daar waarschijnlijk niet meer heen hoef x'D Wat denk ik wel meetelt bij mij is dat ik niet comfortabel ben met mijn lijf en mensen behalve mijn familie me ook nog nooit echt van dichtbij naakt hebben gezien ^^'


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Aah ja dan snap ik dat de stap erg groot is. Naja je kan ervoor kiezen om alleen de bikinilijn te doen, dan krijg je een speciaal onderbroekje aan. Zodat je vagina en groot deel van de schaamheuvel bedekt is. Dan worden alleen de zijkanten gedaan. Dat is ook een mooie stap om te beginnen.

    WenseKronik schreef:
    Aah ja dan snap ik dat de stap erg groot is. Naja je kan ervoor kiezen om alleen de bikinilijn te doen, dan krijg je een speciaal onderbroekje aan. Zodat je vagina en groot deel van de schaamheuvel bedekt is. Dan worden alleen de zijkanten gedaan. Dat is ook een mooie stap om te beginnen.


    Aan de zijkanten heb ik geen haar, of tenminste, waarschijnlijk gewoon kort blond zoals de rest ^^'
    Ik dacht eraan gewoon zelf research te doen om te waxen, zoals ik nu doe met Veet strips :)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Nou, net mijn benen en down there gedaan met ontharingscrème. Op de verpakking staat dat je niet bij je intieme delen in de buurt moet komen, maar heb ik gewoon gedaan. Als je maar uitkijkt dat je niet tussen je schaamlippen en bij je clitoris komt ^^

    Heb het wel twee keer moeten doen down there, want er zaten nog best wat lange haartjes. Maar nu is het in principe alles wel weg. Nu kijken of ik niet rood gaat worden c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Nou, net mijn benen en down there gedaan met ontharingscrème. Op de verpakking staat dat je niet bij je intieme delen in de buurt moet komen, maar heb ik gewoon gedaan. Als je maar uitkijkt dat je niet tussen je schaamlippen en bij je clitoris komt ^^

    Heb het wel twee keer moeten doen down there, want er zaten nog best wat lange haartjes. Maar nu is het in principe alles wel weg. Nu kijken of ik niet rood gaat worden c:


    Fijn dat het nu niet oké lijkt, en ik hoor graag updates of het oké blijft, in ieder geval een goed teken dat het nu goed lijkt te zijn hahaha


    wat was dit ookalweer

    LittleOwlet schreef:
    Nou, net mijn benen en down there gedaan met ontharingscrème. Op de verpakking staat dat je niet bij je intieme delen in de buurt moet komen, maar heb ik gewoon gedaan. Als je maar uitkijkt dat je niet tussen je schaamlippen en bij je clitoris komt ^^

    Heb het wel twee keer moeten doen down there, want er zaten nog best wat lange haartjes. Maar nu is het in principe alles wel weg. Nu kijken of ik niet rood gaat worden c:


    Dat stond op die van mij ook toen der tijd. Er stond geloof ik wel bij dat je haren minimaal en maximaal een bepaalde lengte moesten zijn, ik geloof een halve centimeter ouzo but don't remember


    « The "earth" without "art" is just "eh." »