• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Ascian schreef:
    Okay, dus ik heb advies nodig over een situatie waar seksueel gedrag in grote letters overheen geschreven staaf, but it's kind of a not-done kinda thing, dus als ik iemand een privé berichtje zou mogen sturen zou mijn week ook weer wat beter worden (:. Cant really talk about it to friends, they judge

    Ik sta ook altijd klaar om te helpen, als je nog iemand nodig hebt :) Als ik ergens tegen ben is het wel judgen!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ascian schreef:
    Okay, dus ik heb advies nodig over een situatie waar seksueel gedrag in grote letters overheen geschreven staaf, but it's kind of a not-done kinda thing, dus als ik iemand een privé berichtje zou mogen sturen zou mijn week ook weer wat beter worden (:. Cant really talk about it to friends, they judge


    Mag altijd!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb door medische problemen drie weken geen seks kunnen hebben, ging het net weer een week, nu kan ik weer niet. ;( Ik en m'n vriend worden helemaal gek, ondanks dat we niet niks doen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2018 - 21:05 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niet helemaal seks-related, maar toch wel een beetje? Hoe scheren mensen down under zonder dat het rood word/bultjes komen. Ik begrijp niet helemaal wat ik verkeerd doe met het scheren, ik gebruik nieuwe mesjes, doe het onder de douche en toch komen er steeds rode bultjes, niet super charmant. Is hier iemand die hier tips voor heeft?


    wat was dit ookalweer

    tomriddle schreef:
    Niet helemaal seks-related, maar toch wel een beetje? Hoe scheren mensen down under zonder dat het rood word/bultjes komen. Ik begrijp niet helemaal wat ik verkeerd doe met het scheren, ik gebruik nieuwe mesjes, doe het onder de douche en toch komen er steeds rode bultjes, niet super charmant. Is hier iemand die hier tips voor heeft?


    Same en vaak ontstekingen, terwijl ik ook nieuwe mesjes gebruik en het goed afspoel.

    Ik ga den ik maar eens ontharingscrème proberen. Moet ik alleen nog even halen.
    Wil je weten of ik het dan nog heb zodra ik het gebruikt heb? Dan wil ik het best neer droppen en heb jij misschien ook een oplossing gevonden ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Same en vaak ontstekingen, terwijl ik ook nieuwe mesjes gebruik en het goed afspoel.

    Ik ga den ik maar eens ontharingscrème proberen. Moet ik alleen nog even halen.
    Wil je weten of ik het dan nog heb zodra ik het gebruikt heb? Dan wil ik het best neer droppen en heb jij misschien ook een oplossing gevonden ^^


    Zou heel fijn zijn! Ik heb nu zinkzalf erop gesmeerd omdat dat volgens het internet zou moeten werken, hoop dat dat al iets zal verbeteren.


    wat was dit ookalweer

    tomriddle schreef:
    (...)

    Zou heel fijn zijn! Ik heb nu zinkzalf erop gesmeerd omdat dat volgens het internet zou moeten werken, hoop dat dat al iets zal verbeteren.


    Is het bij jou ook tussen je benen of net als bij mij alleen maar op je schaamheuvel?
    Zou misschien ook door de warmte kunnen komen, natuurlijk. Maar we zullen er wel achter komen nadat ik ontharingscrème gebruikt heb, haha. Moeten alleen eerst de bultjes weg zijn, anders ben ik bang dat het gaat ontsteken daardoor.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 22:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Is het bij jou ook tussen je benen of net als bij mij alleen maar op je schaamheuvel?
    Zou misschien ook door de warmte kunnen komen, natuurlijk. Maar we zullen er wel achter komen nadat ik ontharingscrème gebruikt heb, haha. Moeten alleen eerst de bultjes weg zijn, anders ben ik bang dat het gaat ontsteken daardoor.


    Vooral op mn schaamheuvel, verder valt het heel erg mee. Ik heb er ook vooral last van wanneer ik sneller achter elkaar scheer, bijvoorbeeld vrijdagochtend deed ik het voor het laatst, en dan vanavond, dan merk ik dat het toch erger word dan wanneer ik het 'laat rusten'. Wat doe jij er nu vooral tegen? Of leef je er ook maar een beetje mee, haha


    wat was dit ookalweer

    tomriddle schreef:
    Niet helemaal seks-related, maar toch wel een beetje? Hoe scheren mensen down under zonder dat het rood word/bultjes komen. Ik begrijp niet helemaal wat ik verkeerd doe met het scheren, ik gebruik nieuwe mesjes, doe het onder de douche en toch komen er steeds rode bultjes, niet super charmant. Is hier iemand die hier tips voor heeft?


    Ik heb hier ook altijd last van, krijg ook snel ingegroeide haren etc. Ik scheer tegenwoordig alleen naar beneden, dus met de haargroei mee. Het wordt dan niet helemaal glad, want het is dan meer getrimd dan helemaal afgeschoren, maar ik heb echt nooit meer last van al die kwaaltjes. Alleen de zijkantjes voor de bikinilijn doe ik wel "normaal", maar dat geeft dan ook geen problemen.

    In ieder geval zou dat misschien kunnen helpen. Of eerst naar beneden en daarna nog eens naar boven, zoals mannen dat met hun baardhaar doen. Lijkt me ook een toepasbare techniek.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    tomriddle schreef:
    (...)

    Vooral op mn schaamheuvel, verder valt het heel erg mee. Ik heb er ook vooral last van wanneer ik sneller achter elkaar scheer, bijvoorbeeld vrijdagochtend deed ik het voor het laatst, en dan vanavond, dan merk ik dat het toch erger word dan wanneer ik het 'laat rusten'. Wat doe jij er nu vooral tegen? Of leef je er ook maar een beetje mee, haha


    Ik heb er mee leren leven en mijn vriend zegt er eigenlijk niets van. Hij lijkt er niet naar te kijken of het gewoon niet te "zien". Volgens mij negeert hij het gewoon en als hij het ziet zal hij niet zo snel een opmerking maken. Eerder zo iets van: "Het is een beetje geïrriteerd daar." en dat is het dan haha.
    Maar ik zit er al langer over na te denken om die crème te gebruiken, dus mooi moment. Wellicht help ik anderen ermee, haha.

    Ik scheer mij eigenlijk alleen vlak voor ik ongesteld wordt, anders heb ik dat het bloed heel erg blijft hangen en het sneller gaat ruiken. Als ik kaal ben heb ik dat niet. Maar zoals jij al zegt, zodra de haartjes beginnen te groeien, komen de bultjes en roodheid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ik heb hier ook altijd last van, krijg ook snel ingegroeide haren etc. Ik scheer tegenwoordig alleen naar beneden, dus met de haargroei mee. Het wordt dan niet helemaal glad, want het is dan meer getrimd dan helemaal afgeschoren, maar ik heb echt nooit meer last van al die kwaaltjes. Alleen de zijkantjes voor de bikinilijn doe ik wel "normaal", maar dat geeft dan ook geen problemen.

    In ieder geval zou dat misschien kunnen helpen. Of eerst naar beneden en daarna nog eens naar boven, zoals mannen dat met hun baardhaar doen. Lijkt me ook een toepasbare techniek.


    Ik doe dit en heb het ook, dus misschien helpt het niet, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke ik ga er toch even een berichtje over plaatsen, het zit dus zo sinds mijn ex (4 -5 jaar terug uitgegaan) heb ik geen intercourse meer gehad, en dit heeft een beetje geresulteerd in een soort angst. Ik merk heel erg dat ik snel nerveus word en bang ben om meisjes aan te spreken either via Tinder of in het echt. (En dit zijn dan niet gelijk avances maar ik merk eigenlijk zodra het ergens heen gaat dat ik dan compleet dichtsla en cold feet krijg). Hebben jullie hier tips voor?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HlPPIE schreef:
    Oke ik ga er toch even een berichtje over plaatsen, het zit dus zo sinds mijn ex (4 -5 jaar terug uitgegaan) heb ik geen intercourse meer gehad, en dit heeft een beetje geresulteerd in een soort angst. Ik merk heel erg dat ik snel nerveus word en bang ben om meisjes aan te spreken either via Tinder of in het echt. (En dit zijn dan niet gelijk avances maar ik merk eigenlijk zodra het ergens heen gaat dat ik dan compleet dichtsla en cold feet krijg). Hebben jullie hier tips voor?


    Misschien leg je er te veel druk op?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Misschien leg je er te veel druk op?


    Ja dat is het punt ook door die angst etc ligt er ook te veel druk op, maar helaas is het niet zo iets dat je zomaar uit kunt zetten :/


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    tomriddle schreef:
    Niet helemaal seks-related, maar toch wel een beetje? Hoe scheren mensen down under zonder dat het rood word/bultjes komen. Ik begrijp niet helemaal wat ik verkeerd doe met het scheren, ik gebruik nieuwe mesjes, doe het onder de douche en toch komen er steeds rode bultjes, niet super charmant. Is hier iemand die hier tips voor heeft?


    Ik heb eens Veet bikinilijn ontharingscrème gebruikt, werkt prima. Dat smeer je erop, laat je 10 min zitten en haal je er dan af met een soort schrapertje dat je erbij krijgt. Soms gaat niet alles 100% mee, maar het irriteert niet :) (Dat scheerprobleem heb ik ook.)
    Ook heb ik Veet (gezicht, oeps) waxstrips daar eens geprobeerd, dat doet even zeer (duh) maar dan ben je wel ongv. een week echt haarvrij!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »