• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Zo een staafje is niet safe en gezien ik wel nog kinderen wil, is prikpil ook geen optie.
    Dan maar mvb houden xd


    Een voordeel... die absorberen ook zweet? Haha. Luchtiger ondergoed is anders aan te raden. Wat ik ook wel eens doe, is een boxer over mijn onderbroek met maandverband. Zo kun je een rokje oid aan zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat alles erlangs loopt, als dat ook een probleem was.

    Volgens mij zijn er ook speciale luierachtige onderbroekjes, maar die moet je dan wel constant uitwassen en ik weet niet zo zeer of die in Nederland ergens makkelijk te halen zijn. Waren toen ik ze zag nog maar een kickstarter.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Een voordeel... die absorberen ook zweet? Haha. Luchtiger ondergoed is anders aan te raden. Wat ik ook wel eens doe, is een boxer over mijn onderbroek met maandverband. Zo kun je een rokje oid aan zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat alles erlangs loopt, als dat ook een probleem was.

    Volgens mij zijn er ook speciale luierachtige onderbroekjes, maar die moet je dan wel constant uitwassen en ik weet niet zo zeer of die in Nederland ergens makkelijk te halen zijn. Waren toen ik ze zag nog maar een kickstarter.


    Ik en sowieso een boxer mens, dus draag die alleen maar c:
    Ik zal daar eens naar kijken, maar dan denk ik dat het voelt alsof je in je broek bloedt denk ik xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een implanon. Wat ik heb gelezen dat het van je normale ongesteldheid afhangt of je het daarna nog wordt. Ik ben het niet meer, maar dat vind ik niet erg, was het sowieso heel weinig. 2/3 lichte dagen per maand. Ook zit ik met mijn gewicht op het randje van te licht zijn. Dus dat hangt er allemaal vanaf. Beste beslissing ooit! Scheelt elke avond pil innemen en laten zetten doet geen pijn. Soms last van stemmingswisselingen, maar dat had ik anders ook wel een beetje.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben na 1,5 jaar eindelijk weer ongesteld! Heb de buikkramp niet gemist en de slijmerige rommel ook niet (Het is allemaal erg oud bloed tho, verbaast me niets) Maar ik hoef tenminste niet gecontroleerd! :D


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Zo een staafje is niet safe en gezien ik wel nog kinderen wil, is prikpil ook geen optie.
    Dan maar mvb houden xd


    Huh? Van de prikpil word je toch niet onvruchtbaar :') Also, van de pil doorslikken gaat het effect niet minder worden. Ik slik ook een zware pil en ik slik eigenlijk altijd door.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Huh? Van de prikpil word je toch niet onvruchtbaar :') Also, van de pil doorslikken gaat het effect niet minder worden. Ik slik ook een zware pil en ik slik eigenlijk altijd door.


    Bij de prikpil is het risico op onvruchtbaarheid of langere onvruchtbaarheid wel een stuk groter daarom raden huisartsen het meestal niet aan. Weer vruchtbaar raken kan tot wel 5/6 jaar duren, niet heel handig als je een kinderwens hebt (vooral binnen die tijd). Bij een spiraaltje en de pil ben je vrijwel direct weer vruchtbaar na het stoppen. Dat van een zwaardere pil weet ik niet maar het lijkt me idd onwaarschijnlijk dat de werking minder wordt dan.


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Bij de prikpil is het risico op onvruchtbaarheid of langere onvruchtbaarheid wel een stuk groter daarom raden huisartsen het meestal niet aan. Weer vruchtbaar raken kan tot wel 5/6 jaar duren, niet heel handig als je een kinderwens hebt (vooral binnen die tijd). Bij een spiraaltje en de pil ben je vrijwel direct weer vruchtbaar na het stoppen. Dat van een zwaardere pil weet ik niet maar het lijkt me idd onwaarschijnlijk dat de werking minder wordt dan.


    Ah, dat is mij nooit verteld - maar ik heb er ook nooit echt over na gedacht. Maar nee, de werking van de pil wordt niet minder als je hem doorslikt. Zeker niet als het alleen gaat om even die paar maanden met deze warmte.. Ik slik 'm al een paar jaar door


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Ah, dat is mij nooit verteld - maar ik heb er ook nooit echt over na gedacht. Maar nee, de werking van de pil wordt niet minder als je hem doorslikt. Zeker niet als het alleen gaat om even die paar maanden met deze warmte.. Ik slik 'm al een paar jaar door


    Ja deed ik ook altijd toen ik nog de pil had. Werd op een gegeven moment zelfs niet meer ongesteld als ik wel stopte haha.


    The truth is out there.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Huh? Van de prikpil word je toch niet onvruchtbaar :') Also, van de pil doorslikken gaat het effect niet minder worden. Ik slik ook een zware pil en ik slik eigenlijk altijd door.


    Ik heb het destijds aan mijn huisarts gevraagd en die zei dat dat een fabeltje is om mensen bang te maken. Je cyclus raakt er ontregeld van en dat kan inderdaad lang duren, maar dat hoeft geen 5/6 jaar te zijn of tot totale onvruchtbaarheid te leiden. Ligt puur aan het lichaam van de persoon. Zo kan het voor de een 6 jaar duren, voor de ander twee jaar en voor nog een ander enkele maanden.


    26 - 02 - '16

    Ik ging van de pil naar de prikpil om niet steeds ziek te worden van mijn ongesteldheid, tot bleek dat ik er erg van aankwam! Ben 1,5 jaar geleden gestopt en nu pas weer ongesteld, maar mijn lijf is nog steeds ernstig ontregeld. Het ligt uiteraard erg aan de persoon, maar je hebt altijd kans op gedoe!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Stubbs schreef:
    (...)

    Ik heb het destijds aan mijn huisarts gevraagd en die zei dat dat een fabeltje is om mensen bang te maken. Je cyclus raakt er ontregeld van en dat kan inderdaad lang duren, maar dat hoeft geen 5/6 jaar te zijn of tot totale onvruchtbaarheid te leiden. Ligt puur aan het lichaam van de persoon. Zo kan het voor de een 6 jaar duren, voor de ander twee jaar en voor nog een ander enkele maanden.


    Klopt maar ja er zijn vele alternatieven waar je dat risico niet hoeft te lopen natuurlijk want bij de pil en spiraal wordt het meerendeel direct weer ongesteld. En als je geen kinderwens hebt is het natuurlijk niet echt een risico maar ik kan me voorstellen dat mensen stoppen met de prikpil om zwanger te worden en dan niet de kans willen lopen dat het 5/6 jaar niet lukt natuurlijk. Ik heb daarom ook niet gekozen voor de prikpil ik wilde mijn opties open houden zonder dat risico en mijn huisarts raadde het ook af. Maar het is een prima anticonceptie en als je op de hoogte bent van de mogelijke gevolgen en het dan nog wil waarom niet toch?


    The truth is out there.

    Oke een paar weken geleden (al eerder meer dan een maand geleden ha) was ik uh dronken en stoned en uiteindelijk kwam het erop neer dat een vriend van mij (die vooral kapot stoned was) me vingerde terwijl we allebei virgins waren. En vanaf dat moment is onze contact gewoon kut geweest (: (: (: als ik van tevoren toch nooit met hem appte of praatte, zou het me geen flikker boeien maar ik heb nu lowkey een vriend verloren en de rest van mn vriendengroep zit constant grapjes te maken!!!!!!!!!!! omdat ze geen-seks-voor-het-huwelijk-christelijk zijn en seks super super spannend is!!!!!!!!

    maar goed conclusie is ik wil dood


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Okay, dus ik heb advies nodig over een situatie waar seksueel gedrag in grote letters overheen geschreven staaf, but it's kind of a not-done kinda thing, dus als ik iemand een privé berichtje zou mogen sturen zou mijn week ook weer wat beter worden (:. Cant really talk about it to friends, they judge


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ascian schreef:
    Okay, dus ik heb advies nodig over een situatie waar seksueel gedrag in grote letters overheen geschreven staaf, but it's kind of a not-done kinda thing, dus als ik iemand een privé berichtje zou mogen sturen zou mijn week ook weer wat beter worden (:. Cant really talk about it to friends, they judge


    Je kan mij pb'en maar lees het waarschijnlijk pas morgen als dat oke is?


    The truth is out there.

    Ascian schreef:
    Okay, dus ik heb advies nodig over een situatie waar seksueel gedrag in grote letters overheen geschreven staaf, but it's kind of a not-done kinda thing, dus als ik iemand een privé berichtje zou mogen sturen zou mijn week ook weer wat beter worden (:. Cant really talk about it to friends, they judge


    Mijn PB staat open if you need it :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.