• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    Mijn oor jeukt


    Mhm?

    It’ll never change.


    •

    Jongens, reservatie is geen woord. 🙃


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, dat viel ontzettend mee. Weer een stapje dichterbij herstel, misschien? Yay.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Ugh, ik ben atm zo klaar met haar.
    Ik wil morgen niet oa met haar moeten vergaderen :C Dat gedoe van vandaag gaat vast nog terugkomen en ik ben er nog niet klaar voor om mezelf te verdedigen :C


    Stenenlikker

    lol xp just shotted with my mom and played beerpong with my dad xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    mom ‘qing have u tasted this wine? it’s so good, here, take a glass’

    *five min later*

    mom ‘omg we need to take a shot now’

    🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 23:54 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hopps schreef:
    Jongens, reservatie is geen woord. 🙃

    Niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    asian glowwww


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Enough with wasting time. It's about time to live my life to the fullest. Take some chances. Just do whatever I want instead of overthinking everything.


    kindness is never a burden.

    Hoe sommigen je kunnen frustreren door hun overthinking, dingen willen, maar niet doen en overal over te twijfelen. Doe nu wat, je bent oud genoeg ondertussen.. Je gaat echt spijt hebben dat je enkel hebt gestresst om je studie en alle andere dingen hebt gemeden daardoor. 😑 en ik kan het blijven zeggen, maar je doet het niet. Je moet het voor jezelf doen, maar dan komen we weer bij die serieuze “ik moet concentreren op mijn studie..” excuus. Oké, mij best maar vraag dan niet steeds of je dit of dat moet doen als je toch weer met dat excuus aankomt. 😑 kon ik maar iets doen, maar eigenlijk moet je zelf erover heen stappen..


    Ik wil een tuin vol egels

    Hangul schreef:
    (...)
    Niet?


    Nee, het is een anglicisme. Reservering is het correcte Nederlandse woord, reservation het Engelse.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Holy shit, it snows. Hard. A lot. I ain't prepared for this shit.


    She's imperfect but she tries

    Hopps schreef:
    (...)

    Nee, het is een anglicisme. Reservering is het correcte Nederlandse woord, reservation het Engelse.


    Naar wat ik kan vinden zijn beide vormen correct, maar komt 'reservatie' vooral in België voor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Naar wat ik kan vinden zijn beide vormen correct, maar komt 'reservatie' vooral in België voor.

    Dit. Vandaar dat ik het vroeg, want bij de Van Dale bestaat ie niet, maar bij de encyclo bestaat ie wel en staat er dit; 'reservatie zelfst.naamw. het reserveren, het voorbehouden, voorbehoud Bron: WikiWoordenboek. SpellingCorrect gespeld: 'reservatie' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.'


    Don't walk. Run, you sheep, run.