• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    Eon schreef:
    (...)
    Tijdens de blok had ik nog oké gevonden, maar her is echt tijdens de examens. Een feestje drie weken voor de examens zou me gewoon veel minder stress geven dan een feestje vier dagen voor mijn moeilijkste examen. Maar ja, ik zal het op de een of andere manier wel in kunnen plannen hoop ik.


    Komt goed! Gewoon op de feestdagen zelf dan een extra inspanningetje doen. Ik zal duimen. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yeah right, fuck you all, zal ik deze site dan maar eens lekker in de steek laten? Want het boeit niemand he? Iedereen zal er vast blij mee zijn.
    Dag Quizlet.


    i wanna die with you once or twice.

    Laat allemaal ook maar.

    adem in, adem uit. Niet van streek raken. Niet huilen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 18:37 ]


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    okay i made a mistake by going here

    i admit it


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zo moe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -_____-


    Caution first, always.

    Nu ik dit zeg voel ik mij echt een enorm ondankbaar kreng, maar ik heb echt even moeite met hetgeen wat er over vier dagen afspeelt en begint; december. Ik zou blij moeten zijn, want jarig, veel eten en cadeautjes in de maand. De gemengde gevoelens zijn er echter ook en ik heb een hekel aan ouder worden. Ugh :/


    26 - 02 - '16

    Gisteren voor niks aan het stressen geweest, heerlijk gewerkt. Hopelijk stort ik morgen niet in.


    Physics is awesome

    Mijn vriendje.. Mijn vriendje.. Pff, het blijft alsnog moeilijk te geloven. ;/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damn, deze aflevering van Stegeman op de bres doet me echt kotsen. Dat mensen zich tot een dusdanig niveau verlagen dat ze geld proberen te verdienen over kwetsbare of zelfs zieke mensen, vind ik echt weerzinwekkend en gruwelijk. Bah. Wat leven er een nare mensen op deze wereld. Ik word er gewoon verdrietig van.


    26 - 02 - '16

    Waar is het weekend naartoe??


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn crush likete mijn instafoto net en ik was mijn crush op hem een beetje vergeten maar toen las ik zijn naam en zag ik zijn foto weer en ohmygod ik ben nu echt weer een mess voor hem. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Damn, nog iets meer dan een weekje en paps is 71


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plotseling allemaal goed nieuws vandaag??? Behalve dat mijn kamer onverklaarbaar naar sigaret ruikt, maar dat kan ik deze ene keer zelfs door de vingers zien want dank je wereld


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    he ‘do you want to sleep with me?’
    me ‘no i’m tired’
    he ‘it will be better if we sleep together’
    me ‘no i’m fine’
    he ‘please’
    me ‘no i don’t want to’
    he ‘all right... are you sure?’

    yes omg

    y r bois like this


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys