• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    yakuza cured my depression


    Caution first, always.

    Het laatste seizoen van AHS bingen, dagen aftellen totdat ik thuis ben, wijn drinken in bed en overwegen of ik per se so called vrienden nodig heb • sometimes it’s good to be alone for a couple of hours.


    •

    Wilniet


    She's imperfect but she tries

    Bwuh ik voel me niet lekker - maar ik weet dat het niet erg genoeg is om thuis te blijven, alleen ik wil niet weg


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ughhhh ik wiL DIT NIET DOEN ECHT NIET maar het moet en ik kan er niet omheen en ugh wat een kutopdracht ook


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wekker zou om 6:00 gaan. Vriendlief wordt blijkbaar om 5:00 wakker en maakt mij super lief om 5:30 wakker met de mededeling dat we ook konden sporten voor dat hij zijn afspraak had. Zo gezegd zo gedaan. Om 6:30 stonden we in de sportschool :’)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is het probleem met niet-schriftelijke afspraken, want ik weet bijna zeker dat ze acht uur op maandag zeiden, maar hoe meer minuten er verstrijken, hoe meer ik aan mezelf begin te twijfelen, oh man


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het ov is weer eens zijn eikelige zelf aan het zijn, zucht.


    Stenenlikker

    Update: veertig minuten geleden belde er iemand aan om te zeggen dat ze dertig minuten later zouden zijn, en sindsdien heb ik niets meer gehoord. (nerd)

    Edit: oh hemel net te vroeg gesproken want nu is er iemand op mijn balkon en ze zijn... het aan het afdekken? iets van het dak aan het trekken? ik zie het niet goed vanaf mijn bed oeps maar het ziet er eng uit

    [ bericht aangepast op 27 nov 2017 - 8:58 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet wat ik wil en het maakt ook niet echt uit, tijd dringt niet of zo. Maar ik wil het wel weten. :W


    Ik wil een tuin vol egels

    Ontdekking van de dag: de Chinese tomatensoep van de Albert Heijn is de goorste shit ooit. Jak.
    edit: de kipsoep is overigens ook niet om over naar huis te schrijven. Ik houd 't in het vervolg wel bij thee en koffie op m'n kot, soep drink ik wel op m'n faculteit. :')

    [ bericht aangepast op 27 nov 2017 - 12:11 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Plz ik wil gewoon een bijbaantje. Of is dat teveel gevraagd. D:

    Vandaag is echt niet mijn dag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze bieb is eigenlijk best wel tof, moet ik vaker heen gaan.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    If I can live through this, I can do anything... Just remember that, Sha. Just remember that.


    — Inner peace, it's hard to find. —