• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    So much to do in so little time..


    There are poems inside of you that paper can't handle

    When you realize (again) that your so called friends don’t give a shit about you.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 22:17 ]


    •

    Verdomme, alleen al je aanwezigheid flikkert mijn motivatie in één klap weg


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wat gezellig is het weer hier :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik had gehoopt dat het zou helpen als ik wist wat er met me aan de hand was, maar de stempel "depressie" maakt het alleen maar zwaarder. Het is een bodemloze put waarin ik steeds verder verdwijn, ugh.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Ongelooflijk hoe lui ik ben


    Mhm?

    Guess I gotta be content with playing in the darkness
    A lovely place to hide
    Oh, but hide and seek is only fun if, if somebody's looking
    And nobody's got the time..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Grote stap genomen; Heb mezelf ingeschreven bij een gym en het voelt goed (: Morgen beginnen we.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een interview transcript schrijven is echt het saaiste werk ooit - en dan moet ik het ook nog eens gaan vertalen...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn familie heeft het kerstfeestje gepland vlak tijdens mijn eerste examens aan de universiteit, natuurlijk begrijpen ze niet dat ik ieder uur dan wel kan gebruiken. Maar alsof mijn familie, waarvan niemand ooit verder heeft gestudeerd, dat zou begrijpen -.-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Prachtig. "Hé, mama, ik zou graag een afspraak maken met een psycholoog, maar dat is nogal een dure grap. Moet ik dat zelf betalen of betalen jullie dat terug? Want ik weet namelijk dat het ziekenfonds daar bitterweinig van terugbetaalt."
    Antwoord? Wij betalen terug hoor, Leah, maar enkel als je eerst zegt wat er scheelt en als ik mag opvolgen. WHAT THE FUCK? Heb je het concept van een psycholoog niet door? Hoe kan ik het nou aan JOU zeggen als je godverdomme een deel van het probleem bent, huh? 't Is al goed. Ik zoek wel een andere oplossing.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had het kunnen weten dat me een paar dagen prima voelen teveel gevraagd was. I guess all joy comes with a prize, right? Thanks for slapping me in the face, reality.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Okay, als don't do this to me D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Eon schreef:
    Mijn familie heeft het kerstfeestje gepland vlak tijdens mijn eerste examens aan de universiteit, natuurlijk begrijpen ze niet dat ik ieder uur dan wel kan gebruiken. Maar alsof mijn familie, waarvan niemand ooit verder heeft gestudeerd, dat zou begrijpen -.-


    Je niet te veel zorgen maken! Quasi alle studenten vieren de feestdagen, ondanks de blok. Bij iedereen valt er wel een dag of twee weg. Vaak gaan ze met nieuwjaar nog uit ook, dus het zal je wel lukken, ondanks het feestje! ^^


    Joepie yay, autorijden gaat elke weel beter. Juist nog parkeren aksjsihduzjd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Je niet te veel zorgen maken! Quasi alle studenten vieren de feestdagen, ondanks de blok. Bij iedereen valt er wel een dag of twee weg. Vaak gaan ze met nieuwjaar nog uit ook, dus het zal je wel lukken, ondanks het feestje! ^^


    Joepie yay, autorijden gaat elke weel beter. Juist nog parkeren aksjsihduzjd.

    Tijdens de blok had ik nog oké gevonden, maar her is echt tijdens de examens. Een feestje drie weken voor de examens zou me gewoon veel minder stress geven dan een feestje vier dagen voor mijn moeilijkste examen. Maar ja, ik zal het op de een of andere manier wel in kunnen plannen hoop ik.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.