• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    ik wil niet Die Persoon zijn en mensen mogen media interpreteren zoals ze dat zelf willen en het is prachtig dat er veel verschillende lezingen van dezelfde tekst mogelijk zijn, maar

    ik bedoel

    laten we onszelf niet voor de gek houden, wereld

    kirk en spock zijn belachelijk verliefd en voldoen aan minstens de helft van iedereens favoriete romantische fic tropes in hun letterlijke canon tekst, waaronder de soulmate au, maar dan zonder dat het een au is want het is canon. kirk en spock zijn letterlijk Soulmates, holy shit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Harrington schreef:
    (...)
    Net 7 afgekeken, nu begonnen aan 8.

    Oooooh. Vandaar. Dat verklaart veel. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GUESS WHAT

    this loser is gonna see Fall Out Boy on the 4th of April, and Starset the next fucking day ! :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Verstandig zou zijn om dit vak te laten vallen, zodat ik me kan concentreren op mijn minor en op het statistiekvak dat ook gewoon best wel handig is, en ik hopelijk ook wat minder moe wordt, maar ik zou het gewoon zo jammer vinden omdat het wel echt interessant is :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    D'AAAAH I'm so happy
    Bedankt NaNo, om te bestaan


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben zo moe
    Ik moet echt even iets eten
    Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken
    Waarom ik zo awkward?
    Waarom denk ik te veel na over alles?
    Komt er ooit een punt waarop ik mijn leven wel op orde heb?
    Gaat het lukken om die presentatie vanavond af te krijgen?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Soms snap ik dingen dus gewoon echt niet.


    Physics is awesome

    Waarom tf blijft EF mij stalken? Als iemand al je telefoontjes, mailtjes en sms'jes negeert, is diegene niet meer serieus ermee bezig of wel? :W


    Caution first, always.

    Die chocoladeletters die ik van mijn werk krijg zijn echt zo lekker _O_

    //
    12 december met mijn vader uit eten na elkaar 3 jaar niet gezien te hebben.
    Ik ben benieuwd..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik heb net een heel schap aan chocoladeletters leeggeroofd en mensen keken me raar aan.

    Ze zijn niet allemaal voor mezelf, oké, mensen? Pinky promise.


    She's imperfect but she tries

    BIJNA BIJNA AARGH IK KAN NIET MEER WACHTEN

    Also, ik heb altijd elke afdeling leuk gevonden, like ofcourse, maar waar ik een halfjaar geleden nog was van 'Slytherin for the win bitches' denk ik nu veel meer 'Nawhhh Hufflepuff is eigenlijk echt heel erg fluffy en gezellig en superleuk en awesome' en ik moet ook echt accepteren dat ik toch echt wel meer een Hufflepuff ben dan een Slytherin want ik ben simpelweg niet extreem ambitieus en sluw.
    En nou ja Hufflepuff is gewoon fluffy en fluffy is altijd goed.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 16:22 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dingen die niet eens zo moeilijk zouden moeten zijn, maar in mijn hoofd wel heel moeilijk worden:
    - Mensen bellen/mailen die ik niet ken
    - Mensen bellen/mailen die ik wel ken
    - Aanbellen bij huizen waar ik nog nooit geweest ben
    - Langsgaan bij kantoren (zelfs als ik een afspraak heb, moet ik kloppen of nog even buiten blijven wachten??)
    - Concentreren op iets als het lezen van een artikel, zonder met vijf andere dingen bezig te zijn/op andere manieren afgeleid te raken

    Soms voelt het net een beetje alsof iedereen behalve ik bepaalde superkrachten heeft, haha. Zo van: dit zou ik gewoon moeten kunnen, waarom doe ik hier dan zo moeilijk over/lukt het niet?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Dankjewel kut tram want nu kom ik zeker te laat voor mijn werk. -.-'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Conclusie van vandaag/note to self: wees alsjeblieft niet bang om vragen te stellen! Als je altijd gewend bent te proberen alles in één keer te snappen, kan dat soms lastig zijn, maar het is beter om gewoon maar als iets een beetje onduidelijk is ernaar te vragen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Yasssss oml


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis