• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    Ik wil de hele dag in een hoekje huilen... Oh wacht dat heb ik al de hele dag gedaan. On this moment my life sucks.


    One Who Travels A Higher Path.

    WAAROM IS MIJN VRIEND ZO'N ONGELOFELIJKE SUKKELING IN EEN MOOI UITZIEND PAKKETJE AAAHHHH

    Waarom moet ik van mezelf boekenseries uitlezen vóór het einde van het jaar? Kom op, Mirte, dit geeft je stress, doe niet zo neurotisch.


    Waarom wil ik meer van deze pijn? Het hoort gewoon niet.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ennnnn het volgende familiedrama is een feit. Jfc.


    She's imperfect but she tries

    I'm so so so done. Altijd mezelf op de tweede plaats zetten en daar wordt altijd misbruik van gemaakt. Ik heb ook zo mijn problemen. Ik moest van jou altijd doen alsof er niks mis met me was. Je werd om elk klein dingetje boos en ik kon mezelf niet zijn terwijl jij wel alles op mij af reageerde. Maar als ik dat deed? Ho maar! Ik moest alles van je accepteren. Niet eerlijk, vind je ook niet? Nee, gewoon nee. Ik ben blij dat je uit mijn leven bent. God is with me now.


    The sun will rise and we will try again.

    IK BEN ECHT HEEL EXCITED WANT STARSET AKA MIJN FAVORIETE BAND KOMT NAAR UTRECHT EN NIXON EN IK GAAN ALS WE KAARTJES KUNNEN BEMACHTIGEN WOENSDAG AaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaahhhHHH


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zet een kopje thee, doe alsof je niet zo moe bent en ga nog heel even aan het werk. Maar wees ook een beetje lief voor jezelf.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Nee maar ik zweer als ik Woensdag tickets kan krijgen voor Nixon en mij om 5 april naar Starset te gaan ga ik echt huilen van geluk want ik ga 4 april ook al naar Fall Out Boy en ik zweer

    dat zijn twee FUCKING GOEDE REDENEN OM MEZELF NIET AF TE MAKEN IN DE KOMENDE MAANDEN.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    CrankThatFrank saying BTS's Mic Drop Steve Aoki Remix is a bussy bop is giving me life.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is weer veel te laat maar dit herbekijke was de veruit beste beslissing van deze week akhdhjfgjfgrjrrygyj. Zoveel Ketnetliefde. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik heb eindelijk een nieuwe gsm dank je wereld


    Heaven is a place that we all have

    MacGyver schreef:
    (...)

    Misschien volgende keer voorstellen om in bed te sporten? ^^


    Haha kan ook, kan ook, maar was wel lekker hoor. Waren niet zoveel mensen in de gym (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohmijngod, Activision :W


    Caution first, always.

    Uch. Fucking wannabe fans. Shiro.


    Don't walk. Run, you sheep, run.