• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay, morgen wiskunde. Ik ben dom want ik heb nog niets gedaan en WAAROM UITSTELGEDRAG WAAROM GA WEG FUCK OFF
    Ik zou nu echt moeten beginnen jeez


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Zal ik nou ook eens de trollers gaan trollen? Kijken hoe hun het vinden rofl. Zielige kindjes af. Fuck zeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Ik begin steeds meer berichten voor troll-posts aan te zien en ze worden met de dag gemener. For fucks sake, rot gewoon op als je niks beters te doen hebt dan mensen hun dag te verzieken.


    26 - 02 - '16

    Lusamine schreef:
    Ik begin steeds meer berichten voor troll-posts aan te zien en ze worden met de dag gemener. For fucks sake, rot gewoon op als je niks beters te doen hebt dan mensen hun dag te verzieken.

    Je zou toch denken dat ze tenminste wat nieuws en origineels verzinnen, maar elke keer dat zwangerschapsgedoe en andere zelfde dingen hangen me de keel uit. Nee, dit kleine kindje hoort zeker niet op Quizlet; niet creatief genoeg rofl :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    um okay dus er stond dat ik een gastenboekbericht had maar die is nu weg en toen stond er dat er een nieuw bericht was in het eindejaarstopic maar er is geen nieuw bericht na mijn bericht en jongens wtf is er aan de hand?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nu is het dus een blauwe plek en ik was vergeten dat die toch ook wel pijnlijk zijn.


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    um okay dus er stond dat ik een gastenboekbericht had maar die is nu weg en toen stond er dat er een nieuw bericht was in het eindejaarstopic maar er is geen nieuw bericht na mijn bericht en jongens wtf is er aan de hand?

    Volgens mij was dat de troll Hatethissite. Die liet overal berichten achter met shit en de moderators hebben het grotendeels opgeruimd. Vandaar dat je het wellicht niet ziet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik krijg een steiger lalalal


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik haat de mensen die denken dat ze het moeilijk hebben terwijl ze eigenlijk alleen last hebben van te kleine schoenen ofzo en dan beweren dat ik me aanstel omdat ik moest huilen omdat een van miij beste vriendinnen alweer een zelfmoordpoging had gedaan en ze even vermist was en ik daardoor in paniek raakte.

    F u c k y o u b i t c h


    i wanna die with you once or twice.

    Cindy's design in FFXV bothers me so much. And what bothers me even more is that men actually think women dress like that? NOT WHEN YOU'RE A MECHANIC, BUDDY.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2017 - 15:28 ]


    kindness is never a burden.

    Mania schreef:
    (...)
    Volgens mij was dat de troll Hatethissite. Die liet overal berichten achter met shit en de moderators hebben het grotendeels opgeruimd. Vandaar dat je het wellicht niet ziet.

    oh gezellig

    // zo nu ook maar even zo'n winterdepressie lamp gekocht en vitamine D pillen want anders houd ik het niet uit tralala


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oké, dat IK dat doe, tot daar aan toe, maar dat zij dat gedaan heeft. Neeneenee. Dit is niet oké. Dit is zo niet oké. WAAROM HEB IK HET NIET GEZIEN OF GODVERDOMME EENS NAAR GEVRAAGD???


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    :W ik snap dit echt niet. manmanman...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo blij met deze baan. Kom ik tenminste nog optijd mijn nest uit 's ochtends lol.

    Ik wil naar huis


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~