• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zo veel gezopen da ik misselijk ben maar nog de kutzooi niet vergeten lekker weer


    The truth is out there.

    Jongens allemaal een happy new year 🎉


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Physics is awesome

    No matter how bright the fireworks are, how beautiful they are, they all are the same.


    This ain't no place for no better man.

    Bless die mensen in de buurt die honderden (duizenden?) euro's uitgeven aan echt top notch vuurwerk zodat ik het niet hoef te doen c:


    Caution first, always.

    Ik haat oud en nieuw zo erg oh god

    Fuck off vrienden, ‘fijn nieuwjaar’? Kut nieuwjaar. Ik wil niet nog een jaar. Ik wil dood ugh. Dit is een huildag, geen feestdag doei


    i wanna die with you once or twice.

    Waarom ben ik nog wakker verdomme. En waarom heb ik beloofd om nog een halfuur wakker te blijven, dat haal ik niet, ugh ik ga dood


    obsessive rage


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Persona schreef:
    Bless die mensen in de buurt die honderden (duizenden?) euro's uitgeven aan echt top notch vuurwerk zodat ik het niet hoef te doen c:


    Oh mijn god ja precies? Ik snap niet goed waarom iemand een maandsalaris de lucht in zou willen schieten, maar er is er altijd wel minstens eentje per wijk die het doet en de gratis show wordt erg gewaardeerd

    -

    Een innovatie die dit jaar moet brengen: hoofdletterversies van cijfers. 2018 ziet er niet extreem genoeg uit voor wat ik wil overbrengen en TWEEDUIZENDACHTTIEN is een beetje omslachtig en onherkenbaar als jaartal, dus geef me gewoon een soort van... 2018, of zo


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fml.


    The truth is out there.

    I'm still drunk woops


    kindness is never a burden.

    Okay ik durf het hier nauwelijks te posten gezien ik weet dat het gelezen wordt maar ugh. Het zou nu beter moeten gaan en stuff, maar dat gaat het niet. In plaats van iets vrolijker te zijn heb ik weer anorexia aanvallen of zo en gatver kill me (':


    obsessive rage

    Wanneer je 2018 met dezelfde mood begint als 2017. Ik mis 2016.

    Wacht dat neem ik terug. 2016 was ook niet bepaald tof. * zucht *

    [ bericht aangepast op 1 jan 2018 - 11:25 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En dan word je wakker met een appje dat je zus niet thuis is en dat ook niet komt en ik hoopte zo hard dat het iets langer dan twaalf uur zou duren voordat de eerste huilbui van het jaar een feit zou zijn.


    She's imperfect but she tries

    Hoe kan de metascore bij de Greatest Showman zo laag zijn terwijl de users het gewoon een mega goed cijfer geven?! Stomme critics pff. Snap überhaupt niet waarom ze nog bestaan.