• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ben het eigenlijk ook eens met Mirte, die verkiezingen lijken altijd enkel gebaseerd op vriendjespolitiek.
    Achja, het maakt Q wel levendiger.

    // Psychopathologie, je suckt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Niks is beter als wakker worden met een playlist van Old Skool Fall Out Boy liedjes tbh. God, ik hou met elk kleine vezel van mijn hart van Patrick zijn stem.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Why do I have to feel this shitty today. D;


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    God, dit is deprimerend.


    Caution first, always.

    Ik mis Stockholm, damn...


    Caution first, always.

    ik weet zowaar ongeveer waar ik heen wil met dit paper halleluja

    maar nog 1000 woorden te gaan, raap me op


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Een griepepidemie terwijl jij over minder dan een week op vakantie moet, voelt echt een beetje TWD-ish. Zullen vier mensen een week uit de klauwen van de epidemie kunnen blijven? Idk. Stay tuned for next week's episode.

    Plunkett schreef:
    ik weet zowaar ongeveer waar ik heen wil met dit paper halleluja

    maar nog 1000 woorden te gaan, raap me op
    Duizend woorden zijn maar tien keer honderd woorden en dat zijn weer honderd keer tien woorden en dat is heel erg weinig so breathe fire. ✨


    She's imperfect but she tries

    Disturb the sound of silence


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Same @ de man met een fles drank in zijn jaszak in de bus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MacCready schreef:
    Same @ de man met een fles drank in zijn jaszak in de bus.

    boii, in duitsland in de trein heb je er altijd wel een HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik houd ervan hoe Q plots actiever is sinds een paar dagen ✨


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Serieus aan het nadenken om goede voornemens op te gaan schrijven voor 2018. Maar eerst kijken naar wat is goed gegaan in 2017 zodat ik in een positieve sfeer kom.


    Physics is awesome

    Fjfdksjl ik kan me niet herinneren dat er in voorgaande jaren zulke harde knallen waren, maar dit jaar Zijn Ze Er, en zelfs ik schrik me telkens rot, dus ik kan me heel, heel goed inleven in de hond die geen flauw idee heeft wat er aan de hand is opeens


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Fjfdksjl ik kan me niet herinneren dat er in voorgaande jaren zulke harde knallen waren, maar dit jaar Zijn Ze Er, en zelfs ik schrik me telkens rot, dus ik kan me heel, heel goed inleven in de hond die geen flauw idee heeft wat er aan de hand is opeens

    Ja, precies dit dus! Volgens mij komt er steeds meer illegaal vuurwerk bij.

    Op de een of andere manier word ik altijd ontzettend opgewonden als ik Everytime We Touch hoor want JA JA JA dit is mijn record aan pure perfectie op de sing star and I still got it.


    She's imperfect but she tries