• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    undentified schreef:
    Even een Blaze update (;

    FwB - Ginger
    Best friend -
    Best Girl Friend And More (; - Joy
    Partner in crime (iemand, het liefst een meisje, die hem helpt meisjes die niet op de lijst staan, op de lijst te krijgen) -
    Een ex - Rozelyn
    Een awkward ex - Katie
    Iemand die hij niet kan uit staan - Brittanny
    Een vriend - Major
    Misschien nog een ex? -
    Iemand die hij in zijn bed en dus op de lijst wil -
    Iemand die hem leert wat echte liefde is -
    Een rivaal -
    Something else??


    Ik denk dat Joy er wel voor in zou zijn om zijn partner in crime te zijn?

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Ik denk dat Joy er wel voor in zou zijn om zijn partner in crime te zijn?


    Ik had net Cami een berichtje gestuurd met de vraag of Ginger partner in crime kon zijn 🤔
    Maar ik weet niet of zij dat oké vindt.. Maar ben ook in voor 2 partners in crime 😏


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Solmeron schreef:
    Joon is af, is er nog iemand die wat met hem wil?

    Ik heb Katie, Major en Brittanny voor je.
    1. Katie.
    Oké, hij is een enorme arrogante kwal en voor de meeste mensen best irritant en zo... Maar misschien mag Katie hem wel gewoon, en dat niet alleen om al het geld dat hij heeft. Haar ouders hebben namelijk ook heel veel geld. Misschien zijn ze wel een goed stel vrienden?
    2. Brittanny.
    Brittanny heeft het sowieso niet echt op gewoon alle mensen op deze aarde. Dus tja, Joon? Arrogantie? Doe maar niet. Misschien ontwijkt Brittanny hem gewoon het liefste, of kijkt naar hem vanaf een afstandje toe alleen neemt nooit de moeite op echt op te staan en naar hem toe te gaan.
    3. Major.
    Hij mag iedereen! Fcourse. Hij zou zijn woorden moeten inslikken als het gaat om zijn eerste indruk, maar probeert daarna ook verder te kijken naar de goede eigenschappen van Joon. Misschien, toen hij nieuw was, moest Major hem een rondleiding geven en dit heeft wel een band veroorzaakt or something?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    undentified schreef:
    (...)

    Ik had net Cami een berichtje gestuurd met de vraag of Ginger partner in crime kon zijn 🤔
    Maar ik weet niet of zij dat oké vindt.. Maar ben ook in voor 2 partners in crime 😏


    Ginger en Joy zijn best hele goede vriendinnen. Dus als Cami dat leuk vind vind ik het ook best prima als de meiden samen werken om hem te helpen?

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Ginger en Joy zijn best hele goede vriendinnen. Dus als Cami dat leuk vind vind ik het ook best prima als de meiden samen werken om hem te helpen?


    Wat mij betreft klinkt dat goed


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Wat mij betreft klinkt dat goed

    Yep, akkoord


    I was an angel living in the garden of evil

    Voor het grootste deel staat Lola! Ik voeg misschien nog wat dingetjes toe, maar ze zal niet veel meer veranderen. Relaties zijn dus welkom (:
    Ik ga dadelijk even kijken naar de lijstjes die al gemaakt zijn, maar suggesties zijn altijd welkom


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik zoek voor Chris eigenlijk nog een ex van voor alles. Een meisje waar hij echt van hield maar toen het uit ging richtte hij zich op de lijst enzo ^^


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ik zoek voor Chris eigenlijk nog een ex van voor alles. Een meisje waar hij echt van hield maar toen het uit ging richtte hij zich op de lijst enzo ^^

    Ginger is een ex toch? Ik weet niet of hij echt gevoelens voor haar had of niet? Zij is zich iig erg op de lijst gaan focussen toen het uitging


    I was an angel living in the garden of evil

    JudithSuzann schreef:
    Voor het grootste deel staat Lola! Ik voeg misschien nog wat dingetjes toe, maar ze zal niet veel meer veranderen. Relaties zijn dus welkom (:
    Ik ga dadelijk even kijken naar de lijstjes die al gemaakt zijn, maar suggesties zijn altijd welkom

    Als ik haar zo lees, heeft ze waarschijnlijk een hekel aan Ginger :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    (...)
    Ginger is een ex toch? Ik weet niet of hij echt gevoelens voor haar had of niet? Zij is zich iig erg op de lijst gaan focussen toen het uitging


    Hmh, ik had dan wel het idee dat ze al wat hadden voor college, dus als dat kan? (:


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Hmh, ik had dan wel het idee dat ze al wat hadden voor college, dus als dat kan? (:

    Jazeker!


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    (...)
    Als ik haar zo lees, heeft ze waarschijnlijk een hekel aan Ginger :')


    Nou haten niet echt wat ze kan. Maar ze zal zeker wel afstand houden, en toch wel wat geïntimideerd zijn door Ginger


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    AteIophobia schreef:
    Iemand nog een relatie met Jake?

    Hij zoekt nog een mannelijke bestie
    Een vrouwelijke bestie
    Een feestbuddy
    Iemand die die niet kan uitstaan
    Een ex
    Iemand die die ooit echt heeft gekwetst

    Die dingentjes ^^


    Misschien dat Lola wel een goede/beste vriendin van hem kan zijn? Ik weet natuurlijk niet hoe hij haar zou vinden, maar ik denk dat ze hem zeker zou mogen.

    undentified schreef:
    Even een Blaze update (;

    FwB - Ginger
    Best friend - Chris
    Best Girl Friend And More (; - Joy
    Partner in crime (iemand, het liefst een meisje, die hem helpt meisjes die niet op de lijst staan, op de lijst te krijgen) - Ginger & Joy
    Een ex - Rozelyn
    Een awkward ex - Katie
    Iemand die hij niet kan uit staan - Brittanny
    Een vriend - Major
    Misschien nog een ex? -
    Iemand die hij in zijn bed en dus op de lijst wil -
    Iemand die hem leert wat echte liefde is -
    Een rivaal -
    Something else??



    Ik weet het niet zo goed voor Blaze en Lola. Ze is wel iemand met een zeer groot hart, dus misschien dat ze hem kan leren wat liefde is? Of dat hij haar op de lijst wil krijgen maar dat ze er niet van moet weten? Maar ik denk dat de andere dingen er niet echt in zitten, daar is Lola denk ik iets te lief en terughoudend voor. Heb jij misschien ideeën?

    lilangel schreef:
    (...)

    Een meisje voor de lijst met wie ze beste vriendinnen is - Joy, ze kent haar al vanaf de basisschool
    Een beste vriendin - Brittanny
    • Een beste vriend -
    Een jongen voor de lijst, die wil proberen haar op de lijst te krijgen - Chris
    Een ex - Blaze
    Een crush - Chris
    Een meisje met wie ze wel eens iets heeft gedaan - Ginger & Katie
    Een geheime girl crush - Ginger
    • Iemand met wie ze wel eens seks heeft gehad / nog heeft -
    Iemand met wie ze wel eens seks heeft gehad - Nathan, like drunk sex with some awkward friendship
    Een soort van relatie - Major
    • Andere leuke ideeën?? ^^ Alles is welkom!


    Ik denk dat Lola haar wel zou mogen. Ze zijn allebei tegen de lijst en houden allebei van het onder de mensen zijn. Misschien dat ze vriendinnen zijn?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 15:27 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik heb Katie/Brittanny/Major voor Lola.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'