• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    lilangel schreef:
    (...)

    Maar een uitwisselingsstudent blijft toch altijd maar heel kort? Of nouja een paar maanden misschien.. Maar nooit heel lang? 🙈


    Minimaal een semester (half jaar) toch? Soms ook een heel jaar

    lilangel schreef:
    (...)

    Maar een uitwisselingsstudent blijft toch altijd maar heel kort? Of nouja een paar maanden misschien.. Maar nooit heel lang? 🙈


    ik weet niet wat je met “kort” ziet xd maar het kan variëren tussen enkele weken tot allicht drie jaar 🙃

    in principe is het dus mogelijk om in te springen aan het begin van elk nieuw semester

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    he guys, mijn rol zal waarschijnlijk niet zo uitgebreid zijn want blok ahaha maar is het oke voor iedereen dat mijn meisje nieuw is op de school en ze dus opgemerkt wordt door een jongen (wie is vrijwilliger?) die voor de lijst is en haar op die manier op de lijst probeert te krijgen oid en ze er wel in meegaat aangezien ze nieuw is en een beetje populariteit wilt krijgen (en ze dus more likely bevriend zal worden met enkele andere populaire meisjes van de lijst) ze zal dus nog een beetje innocent zijn in het begin maar dat zal wel veranderen :'D of heeft er iemand anders al zoiets? ik heb nog niet alles doorgelezen (:


    Mijn boy wil wel vrijwilliger zijn? :Y)


    El Diablo.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    ik weet niet wat je met “kort” ziet xd maar het kan variëren tussen enkele weken tot allicht drie jaar 🙃


    Drie jaar? Op de uni? Hoe dan? Dat is bijna de hele opleiding! En is enkele weken niet kort, is dat niet meer op de middelbare school?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:14 ]

    .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:14 ]

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Drie jaar? Op de uni? Hoe dan? Dat is bijna de ele opleiding! En is enkele weken niet kort, is dat niet meer op de middelbare school?


    eh ja haha drie jaar is een bachelor of een master (maar bij master hangt dat af van de richting) haha maar dat is nog steeds een uitwisseling aangezien je nog staat ingeschreven op je universiteit in je eigen land zodat de punten overgezet worden, en enkele weken gaat weldegelijk wanneer je een stage loopt maar dat hangt af van je studie

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    ik weet niet wat je met “kort” ziet xd maar het kan variëren tussen enkele weken tot allicht drie jaar 🙃

    in principe is het dus mogelijk om in te springen aan het begin van elk nieuw semester


    Nouja ik ging uit van een half jaar xd en dat vind ik best kort😂


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    eh ja haha drie jaar is een bachelor of een master (maar bij master hangt dat af van de richting) haha maar dat is nog steeds een uitwisseling aangezien je nog staat ingeschreven op je universiteit in je eigen land zodat de punten overgezet worden, en enkele weken gaat weldegelijk wanneer je een stage loopt maar dat hangt af van je studie



    Oké, haha, ik dacht dat ik er verstand van had. Maar blijkbaar is het bij andere uni's anders dan bij ons op de uni xD

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Oké, haha, ik dacht dat ik er verstand van had. Maar blijkbaar is het bij andere uni's anders dan bij ons op de uni xD


    Bij ons is dat dus blijkbaar ook anders 😂 nja kdoe geen unie misschien is dat het verschil 🤔😂


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    het hangt van de ontvangende universiteit af en natuurlijk ook van de organisatie die je uitwisseling organiseert (erasmus ondersteunt volgens mij geen volledige opleidingen maar voor zover ik weet doet KILROY dat wel) ik ben zelf net op uitwisseling geweest dus ik weet wel een beetje hoe alles werkt maar natuurlijk niet bij elke universiteit of organisatie xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    het hangt van de ontvangende universiteit af en natuurlijk ook van de organisatie die je uitwisseling organiseert (erasmus ondersteunt volgens mij geen volledige opleidingen maar voor zover ik weet doet KILROY dat wel) ik ben zelf net op uitwisseling geweest dus ik weet wel een beetje hoe alles werkt maar natuurlijk niet bij elke universiteit of organisatie xd


    Tja, ik dacht dat ik na twee keer op uitwisseling te zijn geweest ook wel een beetje wist hoe dat werkte. Maar blijkbaar dus toch niet zo goed als ik dacht.

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Tja, ik dacht dat ik na twee keer op uitwisseling te zijn geweest ook wel een beetje wist hoe dat werkte. Maar blijkbaar dus toch niet zo goed als ik dacht.


    spit your problem out girl


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    spit your problem out girl


    Huh? Ik heb helemaal geen probleem?

    Maluma schreef:
    (...)

    Mijn boy wil wel vrijwilliger zijn? :Y)


    Is prima voor mij! Ik heb mijn rol min of meer uitgewerkt nu dus dan kan je checken hoe ze is (:

    dit geldt trouwens ook voor alle andere! Als jullie eventuele relaties zien zitten, laat maar horen (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Huh? Ik heb helemaal geen probleem?


    all right then maar zou je alsjeblieft niet zo sceptisch willen reageren - ik vind dat vrij onbeleefd, als je een probleem hebt met het feit dat mijn personage een uitwisselingsstudent is, zeg het dan, als je denkt dat wat ik zeg fout is, verbeter me dan


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys