• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    @JudithSuzann ik denk idd dat ze wel vriendinnen kunnen zijn!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ParvaRubraHood schreef:
    Ik heb Katie/Brittanny/Major voor Lola.


    Ik weet niet wat je nog voor ze zoekt. Maar ik denk dat Lola wat afstand zou houden van Katie, omdat die natuurlijk voor de lijst is en toch wel wat manipulatief. Tenzij Katie Lola dan erg leuk zou vinden en dat ook laat blijken zou het denk ik niet echt een diepgaande relatie worden...

    Lola is denk ik wel iemand die Brittanny zou willen helpen, ook al weet ze misschien niet wat er aan de hand is. Misschien dat ze altijd blijft proberen er voor haar te zijn, maar dat het een beetje van Brittanny afhangt of ze er zin in heeft op dat moment of niet?

    Ik denk dat Major en Lola wel een goede combi zouden zijn als vrienden. Ze zijn redelijk hetzelfde, zachtaardig, vriendelijk en dat soort dingen. Dus ik denk dat ze daarin wel goed op elkaar aansluiten.

    Als jij andere ideeën hebt, of het anders ziet moet je het natuurlijk gewoon zeggen (:

    lilangel schreef:
    @JudithSuzann ik denk idd dat ze wel vriendinnen kunnen zijn!


    Okay top!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 15:58 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat je nog voor ze zoekt. Maar ik denk dat Lola wat afstand zou houden van Katie, omdat die natuurlijk voor de lijst is en toch wel wat manipulatief. Tenzij Katie Lola dan erg leuk zou vinden en dat ook laat blijken zou het denk ik niet echt een diepgaande relatie worden...

    Lola is denk ik wel iemand die Brittanny zou willen helpen, ook al weet ze misschien niet wat er aan de hand is. Misschien dat ze altijd blijft proberen er voor haar te zijn, maar dat het een beetje van Brittanny afhangt of ze er zin in heeft op dat moment of niet?

    Ik denk dat Major en Lola wel een goede combi zouden zijn als vrienden. Ze zijn redelijk hetzelfde, zachtaardig, vriendelijk en dat soort dingen. Dus ik denk dat ze daarin wel goed op elkaar aansluiten.

    Als jij andere ideeën hebt, of het anders ziet moet je het natuurlijk gewoon zeggen (:


    Oké, hier komt het creatieve brein en allemaal vuurwerk en intelligentie en zoo....

    Katie zou Lola echter wel mogen en dan laat ze meestal wel haar manipulatie links liggen. Dan zouden ze best wel vriendinnen kunnen zijn. Misschien zijn ze dat ook wel, alleen niet echte bestie-bestie.
    Brittanny zou Lola haar aanwezigheid op prijs stellen, maar zoals je zegt. Wanneer het zin heeft. Dus ze kunnen wel bevriend zijn?
    Major+Lola=Malo (flower)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    ParvaRubraHood schreef:
    (...)

    Oké, hier komt het creatieve brein en allemaal vuurwerk en intelligentie en zoo....

    Katie zou Lola echter wel mogen en dan laat ze meestal wel haar manipulatie links liggen. Dan zouden ze best wel vriendinnen kunnen zijn. Misschien zijn ze dat ook wel, alleen niet echte bestie-bestie.
    Brittanny zou Lola haar aanwezigheid op prijs stellen, maar zoals je zegt. Wanneer het zin heeft. Dus ze kunnen wel bevriend zijn?
    Major+Lola=Malo (flower)


    Ja klinkt goed! Dus dat ze het met Katie wel goed kan vinden zolang het maar niet over de lijst gaat. En met Brittanny vooral wanneer zij er behoefte aan heeft

    Awh Malo cutee


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ja klinkt goed! Dus dat ze het met Katie wel goed kan vinden zolang het maar niet over de lijst gaat. En met Brittanny vooral wanneer zij er behoefte aan heeft

    Awh Malo cutee


    Jep! (Y)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik zoek nog een beste vriend voor Rozelyn..

    En iets voor tussen haar en Joon, Lucy en Jake (A)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb even uitgewerkt welke relaties Rozelyn nu met wie allemaal heeft, willen jullie even controleren of het zo klopt?

    Joy - Joy en Rozelyn kennen elkaar al vanaf de basisschool. Ondanks dat Joy wel voor de lijst is, zijn zij en Rozelyn toch beste vriendinnen.
    Brittanny - Birttanny en Rozelyn zijn beste vriendinnen, Rozelyn kende Brittanny al voordat alle drama zich afspeelde bij het meisje, en is na al die tijd nog altijd bevriend met haar.
    Chris - Chris probeert Rozelyn op de lijst te krijgen, terwijl dat iets is wat zij absoluut niet wil. Helaas voor haar echter, kan ze niet ontkennen dat ze een crush op hem heeft, iets wat duidelijk niet in haar voordeel werkt.
    Blaze - Blaze en Rozelyn hebben elkaar in de zomervakantie leren kennen, de zomer voordat Rozelyn naar het college ging, ze hebben toen een relatie met elkaar gekregen. Echter, eenmaal toen Rozelyn achter de lijst kwam kreeg ze onenigheid met Blaze, hij wilde haar op de lijst hebben, en zij weigerde dit. Uiteindelijk is dit dan ook de reden dat hun relatie over ging.
    Damon - Nadat haar relatie met Blaze uit ging had ze het best even zwaar, ze had namelijk best om de jongen gegeven, maar al gauw vond ze troost bij Damon, echter na een keer seks met de jongen te hebben gehad besloot ze afstand te nemen omdat hij ook voor de lijst is. Hoewel ze zich nog steeds tot hem aangetrokken voelt, heeft dit geleid tot een haat liefde verhouding met de jongen. Het feit dat ze dezelfde stageplek delen, en hij haar bijles geeft maken het er allemaal niet makkelijker op voor Rozelyn.
    Ginger - Ginger en Rozelyn hebben eenmalig seks met elkaar gehad, en sinds die keer voelt Rozelyn zich nog altijd aangetrokken tot het meisje en heeft ze stiekem een girl crush op haar. Dit is iets wat voor Rozelyn wel verwarrend is, ze valt immers op mannen?
    Katie - Na de eerste keer seks te hebben gehad met Ginger besloot Rozelyn toch wat meer te willen experimenteren en uit te proberen wat ze nu echt wil, dit doet ze dus met Katie, wel in het geheim aangezien ze liever niet heeft dan anderen en met name Major erachter komen.
    Nathan - Rozelyn en Nathan waren nooit echt vrienden van elkaar geweest tot ze een keer op een feestje dronken waren, en met elkaar opgescheept zaten. Dit eindigde later in de slaapkamer, waarna de twee een hechte vriendschappelijke band, met awkward momenten, kregen.
    Major - Major en Rozelyn hebben sinds kort wat met elkaar, aangezien Rozelyn nog altijd loopt met haar soort van gevoelens voor anderen, noemen ze het niet officieel een relatie, maar het lijkt er wel op.
    Lola - Lola en Rozelyn zijn misschien geen bff's maar ze kunnen het zeker weten goed met elkaar vinden, en zijn daarom vriendinnen van elkaar.
    Jake -
    Joon -
    Lucy -

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 1:42 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb ook even een update van Joy's relaties. Mocht iets niet kloppen, just tell me.

    Katie Araceli Figueroa: Joy is het niet altijd eens is met Katie's acties om hoger op de lijst te komen. Joy mag Katie niet zo, iets waar vooral komt doordat Joy erachter is gekomen dat Katie achter "haar" man aan zit. Het gedeelte dat Katie hem voornamelijk in haar bed wil krijgen om hem voor de lijst te krijgen maakt haar misselijk. Eerlijk gezegd verwacht ze niet dat het het meisje gaat lukken. Als het haar al niet gelukt is om zijn mening over de lijst te veranderen...

    Olivia 'Ginger' Atwood: Net als bij Katie, is Joy het niet altijd eens met Ginger's acties om hoger op de lijst te komen. Echter zijn de twee wel hele goede vriendinnen, ze zijn zelfs besties, en samen met Blaze partners in crime. Met ze drieën zorgen ze ervoor dat meiden die eerst niet op de lijst willen toch bij Blaze terecht komen en, via hem, op de lijst verschijnen. Natuurlijk wel op een plaats lager dan die van Joy en Ginger.

    Rozelyn Fay Johnson: hoewel Joy voor en Rozalyn tegen de lijst is, verschilt hun mening over de lijst niet zoveel en zijn de twee goede vriendinnen. De meiden zijn zelfs meer dan goede vrienden, ze zijn elkaars besties. De meiden kennen elkaar namelijk al zo goed als hun hele leven. Ze zijn vriendinnen geworden op de basisschool. Joy kent Rozalyn bijna net zo goed als ze zichzelf kent.

    Blaze Miller: Blaze is te omschrijven als een van Joy's beste vrienden. Ze zou echt niet weten wat ze zonder deze man zou moeten. Naast dat ze hem als een hele goede vriend beschouwd kan ze op momenten ook enorm van zijn heerlijke lichaam genieten. Daarnaast is Joy één van Blaze's partner in crime. Samen met Ginger zorgt ze ervoor dat meiden die Blaze op de lijst wil hebben en hier tegen zijn, omgepraat worden en uiteindelijk toch bij Blaze verschijnen en op de lijst tevoorschijn komen.

    Brittanny Dawn Chamberlain: Om heel eerlijk te zijn mag Jouy Brittanny niet echt. Joy kent namelijk de jongen die door Brittanny's schuld van school is gestuurd. Joy heeft totaal geen medelijden met Brittanny en heeft in plaats daarvan juist een lichte hekel aan het meisje. Joy is namelijk van mening dat Brittaney zelf de keuze heeft gemaakt om met de jongen mee te gaan, waardoor ze zelf de consequenties moet dragen.

    Cristiano Elijah Santiago: Chris en Joy zijn zeer goede vrienden. Soms, als ze er beide zin in hebben, gebeurd er zelfs meer dan alleen vriendschap.

    Damon Tyler Johnson: Door het feit dat de ouders van Joy en de ouders van Damon vrienden zijn, kennen de twee elkaar al heel lang. De twee zijn door de jaren heen hele goede vrienden geworden en vinden het maar al te leuk om elkaar uit te dagen enhelemaal nieuwe dingen te proberen. Dit zowel op seksueel gebied, het gebied van drank en drugs en hele simpele, redelijk normale dingen. Jaren geleden zijn de twee namelijk begonnen met een simpele, onschuldige uitdaging. Waar dit in het begin heel onschuldig was, is het door de jaren heen steeds minder onschuldig geworden.

    Jake Cooper: Jay en Joy zijn partners in crime. Jay is er altijd wanneer Joy van een andere man af wil komen en Joy er is altijd wanneer Jay van een chick af wil komen. Zo nodig lijken ze een perfect koppel,maar in werkelijkheid is er nooit meer tussen de twee gebeurd dan zoenen

    Nathaniel Anderson: Nathaniel is Joy's ex. Hoewel Joy enorm van de jongen hield, is ze langzaam geworden van het feit dat hij altijd overal een mening over had en haar hier ook een aantal keer mee gekwetst heeft. Op een gegeven moment was ze het zat en is het uitgelopen op een ruzie. Hoewel ze het wel weer goed hebben gemaakt, heeft Joy op dat moment besloten geen relatie meer te willen. Echter houdt ze nog enorm van de jongen, waardoor ze heel blij is dat ze in ieder geval nog vrienden zijn.

    Major Ostin Sadler: Joy en Major zijn vrienden. Joy kan het vooral wel waarderen dat Major ook met zowel mensen die voor als tegen de lijst zijn leuk omgaat.

    Lucy Julia Williams: ...

    Joon Hanuel Park: Joon en Joy zijn fake friends. Hoewel ze bij elkaar heel leuk kunnen zijn, kunnen ze ook met gemak een mes in elkaars rug steken.

    Lola Rivers: ...

    Oké ik zoek natuurlijk ook nog iets voor Joon:
    - Beste vriend/ beste vriendin
    - Friends with benefits/ flirt
    - Iemand die hem als een accessoire ziet (gay best friend)
    - Sugar baby (platonisch)
    - Ex
    - Moviebuddy
    - Crush
    - Goede vrienden
    - Iemand met wie hij veel sleepovers heeft
    - Andere ideeën zijn natuurlijk ook altijd welkom!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    undentified schreef:
    (...)

    Blaze?? Een van beide misschien?


    Feestbuddy dan?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik denk dat Lola haar wel zou mogen. Ze zijn allebei tegen de lijst en houden allebei van het onder de mensen zijn. Misschien dat ze vriendinnen zijn?


    Ik zal haar rol morgen vroeg even doorlezem (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    AteIophobia schreef:
    (...)

    Feestbuddy dan?


    Sounds good to me!


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Sounds good to me!


    Dan zullen ze de wereld is laten zien hoe je eem feestje bouwt heujjj.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Solmeron schreef:
    Oké ik zoek natuurlijk ook nog iets voor Joon:
    - Beste vriend/ beste vriendin
    - Friends with benefits/ flirt
    - Iemand die hem als een accessoire ziet (gay best friend)
    - Sugar baby (platonisch)
    - Ex
    - Moviebuddy
    - Crush
    - Goede vrienden
    - Iemand met wie hij veel sleepovers heeft
    - Andere ideeën zijn natuurlijk ook altijd welkom!!


    Zullen we de relatie tussen Joy en Joon hierheen veranderen? Dat vind ik een stuk leuker dan wat we nu hebben

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Zullen we de relatie tussen Joy en Joon hierheen veranderen? Dat vind ik een stuk leuker dan wat we nu hebben


    Ehmm, ja is goed hoewel ik denk dat ze dan als nog soort van fake friends zijn, like niet de soort mensen die echt helemaal voor elkaar zouden staan. Oh en die woorden zou ze Joon niet moeten laten horen, want dat zou hij niet leuk vinden. Omdat hij zich niet echt identificeert als gay en omdat hij het te denigrerend vind.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.