• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Yellowstone schreef:
    (...)

    all right then maar zou je alsjeblieft niet zo sceptisch willen reageren - ik vind dat vrij onbeleefd, als je een probleem hebt met het feit dat mijn personage een uitwisselingsstudent is, zeg het dan, als je denkt dat wat ik zeg fout is, verbeter me dan


    Woow, wacht even. Het is helemaal niet mijn bedoeling om sceptisch over te komen. Voor zover ik het zie hadden we gewoon een normaal gesprek en vroeg ik je gewoon op een normale manier hoe je dat voor je zag. Blijkbaar zijn er ook hele andere opties dan de opties die ik kende, helemaal prima toch? Dat heb je normaal uitgelegd en dat zal dan wel zo zijn.
    Ik snap niet waarom ik iets beledigds of sceptisch zeg door te zeggen dat ik dacht er ook wel een beetje verstand van te hebben na twee keer op uitwisseling te zijn geweest (nou ja, drie keer, maar twee keer op de uni). Blijkbaar zijn er ook hele andere opties dan die ik van mijn uni ken, dat is helemaal prima toch?

    Sorry als ik sceptisch over kwam, dat was totaal niet mijn bedoeling

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Woow, wacht even. Het is helemaal niet mijn bedoeling om sceptisch over te komen. Voor zover ik het zie hadden we gewoon een normaal gesprek en vroeg ik je gewoon op een normale manier hoe je dat voor je zag. Blijkbaar zijn er ook hele andere opties dan de opties die ik kende, helemaal prima toch? Dat heb je normaal uitgelegd en dat zal dan wel zo zijn.
    Ik snap niet waarom ik iets beledigds of sceptisch zeg door te zeggen dat ik dacht er ook wel een beetje verstand van te hebben na twee keer op uitwisseling te zijn geweest (nou ja, drie keer, maar twee keer op de uni). Blijkbaar zijn er ook hele andere opties dan die ik van mijn uni ken, dat is helemaal prima toch?

    Sorry als ik sceptisch over kwam, dat was totaal niet mijn bedoeling


    Ohh, oke (: sorry dat ik het zo opvatte, het internet kan opvattingen beïnvloeden. Dit is tot informatie die ik tot zover heb gevonden, voor mijn eigen ervaringen. Ik denk dat het ook afhangt van het land. Volgens mij kan je ongeveer wel alles wel doen in een Engelstalig land, maar bijvoorbeeld de KU Leuven biedt niet alle opleidingen aan in het Engels, en niet alles is dus toegankelijk voor internationalen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Ohh, oke (: sorry dat ik het zo opvatte, het internet kan opvattingen beïnvloeden. Dit is tot informatie die ik tot zover heb gevonden, voor mijn eigen ervaringen. Ik denk dat het ook afhangt van het land. Volgens mij kan je ongeveer wel alles wel doen in een Engelstalig land, maar bijvoorbeeld de KU Leuven biedt niet alle opleidingen aan in het Engels, en niet alles is dus toegankelijk voor internationalen.


    Ah, ik snap al waar het probleem zit. Leuven is België toch? Dan ben jij Belgische toch? Waarschijnlijk werkt het daar heel anders dan hier in Nederland (:
    Maar ja, het RPG speelt zich volgens mij ook niet in Nederland af dus kunnen we eigenlijk alles mogelijk maken (:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 0:15 ]

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Ah, ik snap al waar het probleem zit. Leuven is België toch? Dan ben jij Belgische toch? Waarschijnlijk werkt het daar heel anders dan hier in Nederland (:
    Maar ja, het RPG speelt zich volgens mij ook niet in Nederland af dus kunnen we eigenlijk alles mogelijk maken (:


    Ja haha belg hier xd oops, ach het is RPG inderdaad dus de details maken niet zo bar veel uit.

    -

    ik vind Rozelyn persoonlijk vrij mary sue-ig, ik weet niet of het aan mij ligt maar het komt waarschijnlijk omdat ze haast geen slechte kanten heeft (?)
    ik vind het vrij moelijk om te RPG’en met zulke personages. Ik ben natuurlijk de TS niet, maar zou er nog wat gesleuteld kunnen worden aan haar? tenzij iemand het echt totaal niet met me eens is en me niet behrijpt - en echt, dit is niet aanvallend bedoeld maar een tip omdat enkel goede eigenschappen geven aan je personage geen gemakkelijk uitgangspunt is om mee te schrijven


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Janette heeft nog niet op me gereageerd maar rond welke tijd zouden jullie het speeltopic graag zien?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    AteIophobia schreef:
    Janette heeft nog niet op me gereageerd maar rond welke tijd zouden jullie het speeltopic graag zien?


    Mij maakt het eigenlijk niet heel erg uit (:

    @Copenhagen, ik heb Lola eventueel!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Mij maakt het eigenlijk niet heel erg uit (:

    @Copenhagen, ik heb Lola eventueel!


    Lola is het iets minder populaire meisje, dus misschien kunnen Elise en Lola in het begin vriendinnen geweest zijn, maar heeft Elise de vriendschap wat later verwateren voor populairdere meisjes? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    (...)

    Lola is het iets minder populaire meisje, dus misschien kunnen Elise en Lola in het begin vriendinnen geweest zijn, maar heeft Elise de vriendschap wat later verwateren voor populairdere meisjes? (:


    Klinkt goed! Lola zal zich wel afvragen waarom, en misschien zelfs soms op haar afstappen om te kijken of het weer goed kan komen, of om te horen waarom het zo liep


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Klinkt goed! Lola zal zich wel afvragen waarom, en misschien zelfs soms op haar afstappen om te kijken of het weer goed kan komen, of om te horen waarom het zo liep


    ze zal sowieso niet gemeen tegen haar doen, maar meer “geen tijd hebben” oid


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    (...)

    ik vind Rozelyn persoonlijk vrij mary sue-ig, ik weet niet of het aan mij ligt maar het komt waarschijnlijk omdat ze haast geen slechte kanten heeft (?)
    ik vind het vrij moelijk om te RPG’en met zulke personages. Ik ben natuurlijk de TS niet, maar zou er nog wat gesleuteld kunnen worden aan haar? tenzij iemand het echt totaal niet met me eens is en me niet behrijpt - en echt, dit is niet aanvallend bedoeld maar een tip omdat enkel goede eigenschappen geven aan je personage geen gemakkelijk uitgangspunt is om mee te schrijven


    Ik moet zeggen dat ik je punt wel snap.. Maar als ik dan kijk naar haar rol als tegen de lijst en dan kijk naar de relaties die ze allemaal heeft denk ik toch echt dat ze niet perfect is.. Eerder messed up (no offense), en in conflict met zichzelf.. Het staat misschien niet zo duidelijk beschreven in haar rol, maar dit is wel wat ik eruit op maak.. En ook nadat ik de relatie tussen Blaze en Rozelyn met lilangel heb besproken is dit eigenlijk alleen maar bevestigd.. Dus ik denk dat het allemaal wel mee valt tbh.. En dat het wel los zal lopen in het speeltopic.. Maar goed dat is mijn mening..


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    AteIophobia schreef:
    Janette heeft nog niet op me gereageerd maar rond welke tijd zouden jullie het speeltopic graag zien?

    Nu! Hahaha :')
    Wat mij betreft vanavond, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen handiger is om het op een ander moment te openen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    (...)
    Nu! Hahaha :')
    Wat mij betreft vanavond, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen handiger is om het op een ander moment te openen.


    +1 ik kan misschien niet posten vanavond, maar hij mag alvast wel geopend worden wat mij betreft


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Cami schreef:
    (...)
    Nu! Hahaha :')
    Wat mij betreft vanavond, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen handiger is om het op een ander moment te openen.


    +1

    undentified schreef:
    (...)

    Ik moet zeggen dat ik je punt wel snap.. Maar als ik dan kijk naar haar rol als tegen de lijst en dan kijk naar de relaties die ze allemaal heeft denk ik toch echt dat ze niet perfect is.. Eerder messed up (no offense), en in conflict met zichzelf.. Het staat misschien niet zo duidelijk beschreven in haar rol, maar dit is wel wat ik eruit op maak.. En ook nadat ik de relatie tussen Blaze en Rozelyn met lilangel heb besproken is dit eigenlijk alleen maar bevestigd.. Dus ik denk dat het allemaal wel mee valt tbh.. En dat het wel los zal lopen in het speeltopic.. Maar goed dat is mijn mening..


    ik vind het gewoon een beetje over de top dat ze zowel behulpzaam als intelligent en geduldig en sociaal en liefdevol en levenslustig en onafhankelijk en speels en spontaan en trouw en sportief en zelfverzekerd en het gaat niet op want er is niets negatief te zeggen over haar, dan vind ik een moeizame relatie hebben met iemand - waarbij ze alleszins al afstand van heeft genomen en zelf toch niet de schuld treft aangezien zij niets fout doet right gewoon het rechtvaardigheidsgevoel laten spreken - toch niet evenwichtig met het innerlijk en de personagevorming, because yeah where are the flaws from her side? xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    (...)

    ik vind het gewoon een beetje over de top dat ze zowel behulpzaam als intelligent en geduldig en sociaal en liefdevol en levenslustig en onafhankelijk en speels en spontaan en trouw en sportief en zelfverzekerd en het gaat niet op want er is niets negatief te zeggen over haar, dan vind ik een moeizame relatie hebben met iemand - waarbij ze alleszins al afstand van heeft genomen en zelf toch niet de schuld treft aangezien zij niets fout doet right gewoon het rechtvaardigheidsgevoel laten spreken - toch niet evenwichtig met het innerlijk en de personagevorming, because yeah where are the flaws from her side? xp


    Uhm het spijt me dat mijn rol schijnbaar ineens 'perfect' is.. Dat is ze namelijk niet.. En het is ook absoluut niet zo dat er niks negatiefs over haar te zeggen valt.. Het is maar net hoe je alles opvat denk ik.. En het klopt niet dat ze zelf niks fout doet en zelf geen schuld treft.. Maar zoals ik al zei het is maar net hoe je het opvat en er naar kijkt..

    Maar goed ik heb op dit moment niet bepaald de tijd, energie, inspiratie of zin om haar aan te passen.. Ik heb ook niet eerder van anderen te horen gekregen dat ze niet goed zou zijn.. Maar als je er niet mee kan leven zoals ze is dan schrijf ik me wel uit.. Ik heb namelijk niet veel zin een rpg te starten als er iemand is die mijn rol niet goed vindt..


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.