• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Solmeron schreef:
    (...)

    Ehmm, ja is goed hoewel ik denk dat ze dan als nog soort van fake friends zijn, like niet de soort mensen die echt helemaal voor elkaar zouden staan. Oh en die woorden zou ze Joon niet moeten laten horen, want dat zou hij niet leuk vinden. Omdat hij zich niet echt identificeert als gay en omdat hij het te denigrerend vind.


    Ja, maar ik zou zoiets meer zien zitten dan dat ze achter elkaars rug om lelijk over elkaar praten. Joy is niet echt iemand die snel een mes in iemands rug zou steken of fake zou doen

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Ja, maar ik zou zoiets meer zien zitten dan dat ze achter elkaars rug om lelijk over elkaar praten. Joy is niet echt iemand die snel een mes in iemands rug zou steken of fake zou doen

    Uhuhh ja is goed !


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    AteIophobia schreef:
    (...)

    Dan zullen ze de wereld is laten zien hoe je eem feestje bouwt heujjj.


    Yesss!! :Y)


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    RELATIES VAN DAMON TYLER WILSSON

    Ik heb ook even een lijstje gemaakt met de afgesproken relaties, als iemand nog een relatie wilt met Damon, stuur me gerust een berichtje en dan verzinnen we samen iets.


    Major Ostin Sadler - Major en Damon zijn gewoon vrienden met elkaar.
    Brittany Dawn Chamberlain - Damon vindt de Brittany van nu niks meer, vroeger was ze veel leuker toen ze nog voor de lijst was. Damon heeft dan ook een aantal keer met haar het bed gedeeld. Damon laat Brittany dan ook overduidelijk merken dat hij de oude Brittany véél leuker vond.
    Katie Araceli Figueroa - Katie en Damon zijn beide voor de lijst, waardoor de Roodharige meteen al pluspunten verdient bij de jongen. De twee zijn dan ook goede vrienden van elkaar en hebben wel eens het bed met elkaar gedeeld.
    Scarlett 'Joy' Adams - Beide families hebben succes in de zakenwereld. Hierdoor zijn hun ouders bevriend met elkaar. Joy en Damon kennen elkaar dan al heel lang. Beide zijn rijke/populaire studenten, waardoor de twee elkaar mogen. De twee houden ervan elkaar uit te dagen en nieuwe dingen uit te proberen(seksueel, maar ook op het gebied van drank/drugs, maar ook op normale/simpele dingen). Het begon met onschuldigen dingen, maar door de jaren heen werd dit steeds minder onschuldig.
    Blaze Miller - Voorheen waren Blaze en Damon goede vrienden van elkaar, maar de Kisslist heeft dit veranderd. Damon vindt dat Blaze te ver ging met "het spel". Hiermee doelt hij op het feit dat Blaze ook meiden die tegen de lijst zijn probeert op de lijst te krijgen, iets wat Damon nooit zou doen. Beide vrienden groeide uit elkaar. Toen Damon hem uiteindelijk aansprak ontstond er een flinke ruzie. Die ruzie was de druppel die de emmer deed overlopen. Wat de twee nog verder uit elkaar brengt is het feit dat Damon met Rozelyn naar bed is geweest, nadat het was uitgegaan tussen haar en Blaze.
    Rozelyn Fay Johnson - Nadat het was uitgegaan tussen Blaze en Rozelyn heeft Damon geflirt met de jongedame. Dit was met succes en de twee hebben het bed gedeeld. Echter kwam Rozelyn erachter dat Damon ook voor de Kisslist was, dus eigenlijk bleef het bij die ene keer. Damon heeft zeker gevoelens voor Rozelyn, maar hij durft er zeker van te zijn dat ze hem het liefst ontloopt. Dit gaat echter niet, omdat hij haar bijles geeft en dezelfde stageplek heeft.
    Joon Hanuel Park - Joon en Damon zijn moviebuddy's van elkaar. Wanneer er een goede (horror) film uitkomt, gaan de twee er samen naartoe.


    Do I look like Mother Teresa?

    Relaties van Ginger:

    Katie Araceli Figueroa - BFF
    Brittany Dawn Chamberlain - vijand
    Rozelyn Fay Johnson - eenmalige bedpartner
    Christiano Elijah Santiago - ex waar Ginger stiekem nog gevoelens voor heeft
    Blaze Miller - friend with benefits & partner in crime
    Scarlett Joy Adams - BFF & partner in crime
    Major Austin Sadler - close friend
    Damon Tyler Johnson - Flirty friend
    Joon Hanuel Park - friend

    Als iemand nog leuke suggesties heeft, let me know!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 22:41 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Is het raar dat ik nog een vierde rol wil ^^


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Okè, nu voel ik me echt het zeurende type mens. Sorry, sorry, sorry.
    Maar ja, ik denk het wel. Het is niet voor niks dat de meeste RPGs de regel hebben van het liefst max 2 rollen. Hoe wil je vier rollen tegelijk goed bijhouden zonder één van je rollen te gaan verwaarlozen?

    BesidesYou schreef:
    Okè, nu voel ik me echt het zeurende type mens. Sorry, sorry, sorry.
    Maar ja, ik denk het wel. Het is niet voor niks dat de meeste RPGs de regel hebben van het liefst max 2 rollen. Hoe wil je vier rollen tegelijk goed bijhouden zonder één van je rollen te gaan verwaarlozen?

    Zeur,
    nee grapje
    .
    Oké, your right.
    Ik heb geen idee.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 17:46 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    ParvaRubraHood schreef:
    (...)
    Zeur,
    nee grapje
    .
    Oké, your right.
    Ik heb geen idee.


    I already said that you shouldn't.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    AteIophobia schreef:
    (...)

    I already said that you shouldn't.


    Jaaaahh. (cat)
    *zucht*


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    he guys, mijn rol zal waarschijnlijk niet zo uitgebreid zijn want blok ahaha maar is het oke voor iedereen dat mijn meisje nieuw is op de school en ze dus opgemerkt wordt door een jongen (wie is vrijwilliger?) die voor de lijst is en haar op die manier op de lijst probeert te krijgen oid en ze er wel in meegaat aangezien ze nieuw is en een beetje populariteit wilt krijgen (en ze dus more likely bevriend zal worden met enkele andere populaire meisjes van de lijst) ze zal dus nog een beetje innocent zijn in het begin maar dat zal wel veranderen :'D of heeft er iemand anders al zoiets? ik heb nog niet alles doorgelezen (:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 21:01 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    he guys, mijn rol zal waarschijnlijk niet zo uitgebreid zijn want blok ahaha maar is het oke voor iedereen dat mijn meisje nieuw is op de school en ze dus opgemerkt wordt door een jongen (wie is vrijwilliger?) die voor de lijst is en haar op die manier op de lijst probeert te krijgen oid en ze er wel in meegaat aangezien ze nieuw is en een beetje populariteit wilt krijgen (en ze dus more likely bevriend zal worden met enkele andere populaire meisjes van de lijst) ze zal dus nog een beetje innocent zijn in het begin maar dat zal wel veranderen :'D of heeft er iemand anders al zoiets? ik heb nog niet alles doorgelezen (:


    Hoe zie je dat precies voor je? Want voor zo ver ik weet kun je op de uni alleen maar overstappen als je je P al ergens anders gehaald hebt en dat dan ook alleen maar op dezelfde momenten als bijna alle anderen beginnen met hun studie (begin van het schooljaar en bij enkele studies begin van het jaar).

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Hoe zie je dat precies voor je? Want voor zo ver ik weet kun je op de uni alleen maar overstappen als je je P al ergens anders gehaald hebt en dat dan ook alleen maar op dezelfde momenten als bijna alle anderen beginnen met hun studie (begin van het schooljaar en bij enkele studies begin van het jaar).


    mhh misschien als uitwisselingsstudent? (: ik weet ook niet precies wanneer de RPG zou beginnen in het verhaal maar ik weet wel uit eigen ervaring dat ik middenin een nieuwe studie werd gezet terwijl die al een maand begonnen was


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    mhh misschien als uitwisselingsstudent? (: ik weet ook niet precies wanneer de RPG zou beginnen in het verhaal maar ik weet wel uit eigen ervaring dat ik middenin een nieuwe studie werd gezet terwijl die al een maand begonnen was


    Oh, ja, dat zou wel een goed idee zijn inderdaad!

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Oh, ja, dat zou wel een goed idee zijn inderdaad!


    Maar een uitwisselingsstudent blijft toch altijd maar heel kort? Of nouja een paar maanden misschien.. Maar nooit heel lang? 🙈


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.