• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Caution first, always.

    Serieus. Mensen moeten echt uitkijken met wat ze posten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zit hier nog zeker een half jaar aan vast - shit


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Aan de ene kant ben ik heel blij met dit tussenjaar, aan de andere kant voelt het telkens alsof ik een achterstand aan het creëren ben. Terwijl dat onzin is, want tegen de tijd dat ik een vaste baan heb over een paar jaar, kijk ik niet eens meer om naar dit soort periodes.

    Okay dus mij godsdienstlerares heeft een hele preek gehouden tijdens de les vandaag dat ze er zeker van is dat mensen er nooit zelf voor kiezen om dood te gaan en dat het altijd de schuld is van andere mensen/de maatschappij als ze euthanasie willen/zelfmoord plegen en dat maakte me echt boos en gefrustreerd en upset


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, die kus tussen Bishop en Torres heeft me even laten huilen :'(
    Dit is dus waarom ik geen ships moet creëren, ik ga er te veel in op


    all because i liked a girl

    Harry Potter <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    God, de bibliotheek is zo fijn om de negativiteit van thuis even te ontsnappen.
    Alleen jammer dat ik nu weer drie boeken meeneem en thuis nog een stapel heb liggen van zeven boeken. HELP.


    ^ HAHA STANDAARD JA TOCH elke keer als je naar de bib gaat

    / oke blijkbaar mag je je mening niet geven als je mening bekritiserend is want anders krijg je een shitload haat over je heen 🙃


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    me 'ik vind die tshirt toch niet zo mooi'
    she 'lol qing die schoenen zijn tering lelijk'

    the difference in opinions thanks a lot


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil naar bed en doodgaan in mijn slaap.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Omg, ik houd van celebs en hun instastories.
    "We zijn in stau, we zijn in stau, we zijn in stau, in stau, in stau, in stau, in stau, in stau."
    -plat-


    Deep inside, I've never felt alive

    Toen was de tv officieel dood. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En iedereen is weer thuis hoor; meteen is iedereen weer tegen elkaar aan het schreeuwen.


    — Inner peace, it's hard to find. —