• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Caution first, always.

    Okay: hopelijk ga ik het niet jinxen, maar *klopt dit af*:
    HET BLIJFT GEWOON DRUK OP HET FORUM ONLANGS DAT DE VAKANTIE AFGELOPEN IS OMG YAY IK WORD HIER ZO BLIJ VAN
    *klopt dit voor the sake of afkloppen nogmaals af*


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh piss off, all of you


    kindness is never a burden.

    ngl ik schrik iedere keer een beetje als ik een bericht op tumblr heb dat van iemand anders komt dan de twee vaste personen die ik ook irl ken

    maar vandaag gebeurde het twee keer en beide keren was het zo goed?? mensen zijn zo lief soms??? ik word hier zo blij van ahh!!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oké ik heb zojuist mijn eerste taco's op en ze waren lekker nomnom

    ook snap ik geen hol van de amerikaanse dollar met hun centen en briefjes en wat


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    okay now i’m just concerned because a friend just voice mailed me that there was a man stalking her at her work in the supermarket and in her living area
    and a woman contacted her saying that she was the neighbour/husband of him idk didnt hear it well and warning her about him because the woman herself had been in a violent relationship with him where he has abused her several times, and claiming he is probably a sociopath and she still didn’t manage to free herself from him yet because now she’s warning my sweet friend about him saying that he is after her and that he has describing my friend’s butt to that woman AND I DONT WANT TO FCKING KNOW WHATS FRCKNG GOING ON IN HIS MIND AND WHAT HE WANTS TO DO TO MY FRIEND but i also want to know so we can stop him and i can protect her and that she will be safe but i fucking cant because my dear friend lives in denmark and i’m here :c i hope she’ll be all right because fucking hell


    sorry for the english - i just heared this in english so my mind is fucking me

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 0:49 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Plunkett schreef:
    oké ik heb zojuist mijn eerste taco's op en ze waren lekker nomnom

    ook snap ik geen hol van de amerikaanse dollar met hun centen en briefjes en wat


    aanrader: download een currency converter op je gsm zodat je snel kan omrekenen (dat had ik toch voor mn deense kronen haha) maar nu is dollar niet zo heel verschillend van euro’s dus misschien heb je er geen nood aan ^^ ik heb alleszins een converter voor alle valuta’s die de beurzen volgt. echt aan te raden als je in het butenland zit zodat mensen je niet kunnen bedotten (:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 0:47 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    (...)

    aanrader: download een currency converter op je gsm zodat je snel kan omrekenen (dat had ik toch voor mn deense kronen haha) maar nu is dollar niet zo heel verschillend van euro’s dus misschien heb je er geen nood aan ^^ ik heb alleszins een converter voor alle valuta’s die de beurzen volgt. echt aan te raden als je in het butenland zit zodat mensen je niet kunnen bedotten (:


    nee het gaat bij mij meer om het feit dat ik geen hol van dat muntgeld snap, want er staat ergens in het heel klein dan iets van '1 cent' of zo maar daar moet je eerst een halfuur naar zoeken. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    nee het gaat bij mij meer om het feit dat ik geen hol van dat muntgeld snap, want er staat ergens in het heel klein dan iets van '1 cent' of zo maar daar moet je eerst een halfuur naar zoeken. :')


    omg jaaa bij euro’s is dat altijd zo enorm duidelijk vind ik tho 10 en 20 cent zijn soms pittig hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb niet Het gevoel dat het een goede dag wordt vandaag. Ik hoop dat mijn gevoel onterecht is


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Handig een stroomstoring wanneer je vroeg op moet. Moet ik alles in het donker doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I wanna stay in bed and never come out.


    This ain't no place for no better man.

    ... Het eerste wat ik zag vanochtend was dat Fall Out Boy een nieuw nummer had gereleased van hun opkomende album MANIA en natuurlijk wilde ik hem meteen zien en luisteren...

    Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Don't get me wrong. Het nummer is geweldig! Maar ohmylord die clip. Wat doen die mannen me aan. :W
    Ik haat het maar ik hou er tegelijkertijd zo fucking erg van het is echt erg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I honestly can't believe Fall Out Boy made me watch that. I HONESTLY CANT BELIEVE IM SEEING THEM LIVE IN 3 MONTHS HAHAHAH


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom heb ik nou niks voor natuurkunde uitgevoerd terwijl ik vandaag een presentatie heb
    En waarom ben ik zo misselijk
    En waarom heb ik zo'n fucking warme trui aan die alles erger maakt
    Aaaaah


    obsessive rage

    Watch me finally wake up at a normal hour and not be dead tired anymore, fall asleep again anyway and wake up three hours later fucked up tired again because I slept too long.


    kindness is never a burden.