• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Caution first, always.

    Ik kan er gewoon niet over uit dat 2018 al anderhalve week aan de gang is en dat ik nog maar één minuscuul moment negatieve gedachten heb gehad.


    Geen zin om boodschappen te doen, meh.

    En geen idee wat ik nog voel. Het is geen jaloezie, maar gewoon dat ik het raar vind of zo?


    Ik wil een tuin vol egels

    Yeaks, ze vertellen elkaar iets stiekem, meh.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Volgens mij is mijn manager haast een beetje boos omdat ik niet had gevraagd of ze mijn stagebeoordeling wilde invullen (moest van andere mensen dan mijn begeleidster) maar ze heeft het altijd zo druk dus wilde haar niet storen :c


    --

    Okay, kriebel is goed, kriebel betekent dat het heelt. MAAR HET KRIEBELT ZO ERG OMG


    Deep inside, I've never felt alive

    Jeeemig. Moet ik de plannen gaan verzetten wegens jullie agenda. Kom je er nu inene mee dat de oude plannen toch doorgaan. Maar ik heb het tijdstip dat we op verjaardagsvisite gaan al veelste vaak gewijzigd DANKZIJ JULLIE! Echt man, ik wordt reuze gek hier. Tis dat pa zn auto in de garage zit en ik in die van ma niet kan/mag rijden, anders had ik zelf allang weg gegaan op verjaardagsvisite. Urgh! Niet eerst douchen en dan nog eens boodschappen doen terwijl we inmiddels andere dingen hebben afgesproken. Dat is níét oke!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BLEGH
    Okay, als ik iets niet ga missen is het die nasmaak van chloor in het water hier. GAD-VER-DAMME
    Kunnen we gewoon niet de VN een voorstel sturen dat iedereen in de wereld waterzuivering à-la Nederland (à-la Brabant Water) moet fixen?


    Deep inside, I've never felt alive

    me “what should i eat...”
    my dad “go to town and buy a fitness, and while you’re there you can get me some batteries”

    ehrrm i don’t want to eat that and that’s out of the direction yk

    my dad “well get me some batteries anyway”

    uhg

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 11:43 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    dikke discussie hier over of eten wel of niet goed voor je is


    all because i liked a girl

    I love you, but straight bangs are my thing and people already say we look like each other so don't you fucking dare.


    kindness is never a burden.

    Ik heb echt zelf een auto nodig om te oefenen. :/ Ik ga dat examen niet kunnen halen, meh.


    Ik wil een tuin vol egels

    On the Highway to Hell.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil zo graag dat Nien komt, hemel wat wil ik haar graag knuffelen


    i wanna die with you once or twice.

    Ik kan dit niet langer...


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Dat was een fijn dutje wauw