• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Caution first, always.

    BlueJays schreef:
    Ik ben ingedeeld in een groepje met verder alleen maar jongens voor een samenwerkingsopdracht en raad eens wie het initiatief moet nemen? Juist ja, ik. Dit voelt even weer net als de middelbare school :')


    oh wauw ik leef oprecht met je mee maar jongens kunnen wel meevallen toch? of gaat het een echte ramp worden


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    what are these feelings and why are they here

    Copenhagen schreef:
    (...)

    oh wauw ik leef oprecht met je mee maar jongens kunnen wel meevallen toch? of gaat het een echte ramp worden


    Ja, het valt ook wel mee hoor! Ze doen ik elk geval wel iets, maar het voelt gewoon zo typisch, omdat ik op de middelbare school als ik in een groepje met alleen maar jongens zat ook altijd degene was die de leiding moest nemen. Zeg maar, ik hoorde als verklaring daarvoor dan altijd van mensen dat jongens gewoon wat later in de puberteit komen en dat meisjes op die leeftijd wat volwassener zijn e.d., maar blijkbaar geldt het nog steeds van jongens van rond de twintig :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    (...)

    Ja, het valt ook wel mee hoor! Ze doen ik elk geval wel iets, maar het voelt gewoon zo typisch, omdat ik op de middelbare school als ik in een groepje met alleen maar jongens zat ook altijd degene was die de leiding moest nemen. Zeg maar, ik hoorde als verklaring daarvoor dan altijd van mensen dat jongens gewoon wat later in de puberteit komen en dat meisjes op die leeftijd wat volwassener zijn e.d., maar blijkbaar geldt het nog steeds van jongens van rond de twintig :')

    Naar mijn ervaring kan je dat met meiden net zo goed hebben though. Maar ik snap dat het vervelend is ja.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    het viel me gister pas op dat mijn roomie een poster met magische objecten uit HP aan haar muur heeft hangen #goals


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben echt een sukkel (':


    obsessive rage

    Jehan schreef:
    (...)
    Naar mijn ervaring kan je dat met meiden net zo goed hebben though. Maar ik snap dat het vervelend is ja.


    hahahaha ja true meisjes kunnen net zo erg zijn, maar misschien heb je het vaker met jongens. Waarschijnlijk omdat jongens iets nonchalanter zijn, denk ik


    / oh wauw ik moet echt advocaat worden, dan kan ik tenminste eens deftige discussies voeren met echt bewijsmateriaal en niet zomaar 'dat is zo omdat ik dat zeg dat het zo is'-shit lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn stagebegeleider vroeg of het allemaal nog wel goed gaat omdat ik allemaal slordige fouten maak. Maar alles gaat goed en ben gewoon moe :c


    --

    Spideyman schreef:
    Mijn stagebegeleider vroeg of het allemaal nog wel goed gaat omdat ik allemaal slordige fouten maak. Maar alles gaat goed en ben gewoon moe :c


    :c is wel lief van hem tho het betekent dat hij het niet van je verwacht ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik vraag me oprecht af waarom linkshandige gitaren zo ondergewaardeerd worden want tbh heb ik echt nood aan een linkshandige maar het wordt me overal fucking afgeraden bluh


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    (...)

    hahahaha ja true meisjes kunnen net zo erg zijn, maar misschien heb je het vaker met jongens. Waarschijnlijk omdat jongens iets nonchalanter zijn, denk ik


    Ik bedoel ook niet per se dat ik me er heel erg aan erger hoor, maar meer dat ik het zo opvallend vind dat in mijn ervaring meisjes gewoon wat sneller de leiding/het initiatief op zich nemen dan jongens, zeg maar (tenminste, zo ervaarde ik dat vroeger altijd), en dat ik dat nu weer tegenkom. En dat terwijl ik mezelf qua persoonlijkheid ook niet zie als iemand die heel snel/makkelijk initiatief of leiding neemt. Maar inderdaad, ik denk dat jongens misschien gewoon wat nonchalanter kunnen zijn wat dat betreft (hoewel ik zeker ook niet probeer te zeggen dat dit voor alle jongens geldt of dat meisjes niet zo kunnen zijn).


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    (...)

    Ik bedoel ook niet per se dat ik me er heel erg aan erger hoor, maar meer dat ik het zo opvallend vind dat in mijn ervaring meisjes gewoon wat sneller de leiding/het initiatief op zich nemen dan jongens, zeg maar (tenminste, zo ervaarde ik dat vroeger altijd), en dat ik dat nu weer tegenkom. En dat terwijl ik mezelf qua persoonlijkheid ook niet zie als iemand die heel snel/makkelijk initiatief of leiding neemt. Maar inderdaad, ik denk dat jongens misschien gewoon wat nonchalanter kunnen zijn wat dat betreft (hoewel ik zeker ook niet probeer te zeggen dat dit voor alle jongens geldt of dat meisjes niet zo kunnen zijn).



    true, ik denk dat sommige jongens ook wel echt iemand nodig hebben om te zeggen wat ze precies moeten doen aangezien ze er uit zichzelf niet meteen aan zouden beginnen als ze weten dat gelijk iemand anders het toch kan doen :'D ook uit eigen ervaringen hahaha, maar tijdens het middelbaar ben ik eigenlijk ook wel zo een beetje geworden, oopss, maar meer omdat de groepswerken me bar weinig konden schelen, dus ik denk dat ik een beetje 'die ene irritante persoon in de groep die niets doet' ben (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    (...)

    :c is wel lief van hem tho het betekent dat hij het niet van je verwacht ^^


    Jaa dat wel, ze hadden al gewaarschuwd dat tegen het eind van je stage dingen fout gaan (vorige stagiaire heeft echt grove fouten gemaakt in een contract waar dus problemen over gemaakt zijn) maar voel me al zo kut steeds als er weer iets terug komt met een fout erin)


    --

    wat heb ik in godsnaam gedaan


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nee nee nee nee nee nee nee
    Ze geloven me niet. Noo. Pls maak me dood. Pls. Ik ben er klaar mee


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]