• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Caution first, always.

    KyloRen schreef:
    (...)
    True. Maar helaas is dit nog geen Amerika waar mensen gewoon in hun pyjama naar de Walmart gaan haha.


    Of in hun pyjama naar de les ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KyloRen schreef:
    (...)
    True. Maar helaas is dit nog geen Amerika waar mensen gewoon in hun pyjama naar de Walmart gaan haha.


    Nee, nog niet. En zolang je niet in alleen je in onderbroek en je hemd aan de deur verschijnt, lijkt het me niet dat je, je moet schamen. Ik kon die keer mijn pokerface ook behouden dus die mensen zijn gewoon raar die jou raar vinden als je in je onesie aan de deur verschijnt.


    Physics is awesome

    Het einde is eindelijk in zicht, nog maar 185 mailtjes en dan is mijn inbox weer helemaal leeg! (hoera)


    Physics is awesome

    The more I want to capture a moment in my memory forever, the faster I forget everything about it.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Scipio schreef:
    The more I want to capture a moment in my memory forever, the faster I forget everything about it.

    So frigging relatable.. I know the pain.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dus. . . mijn moeder heeft net schreeuwend aan de telefoon haar baan opgezegd en ik ben all for empowerment maar dit was financieel misschien niet het slimste idee. Ugh, ik weet dat het nodig is maar ik haat het om de grown up te moeten zijn hier.

    Edit: spelfout.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 18:05 ]


    Klaar! Alleen nu nog de twee andere tabs en de ene heeft bijna 4800 e-mails (sociaal] en 4400 e-mails(reclame). Help!


    Physics is awesome

    I did it, ik heb het gevraagd. Pfoeh


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké oké oké

    Dus ik ging naar de buren van mijn ouders om een pakketje op te halen dat was bezorgd toen we niet thuis waren (yay me) maar de bel deed het niet en ik denk niet dat kloppen zou hebben geholpen (sorry Samson en Gert) en in de woonkamer zaten alleen twee superkleine kinderen die me niet konden helpen (waarom? geen flauw idee), dus ik kwam onverrichter zaken weer terug (boo)

    En vervolgens kreeg ik een tag op een tumblr post dat de inhoud suckte dus ik reageerde daarop om uit te leggen dat ik niet bedoelde wat deze persoon uit mijn post had gehaald (meer voor mijn eigen peace of mind en andere mensen in het algemeen dan voor die persoon), en ik kreeg een reactie terug dat deze persoon de opheldering waardeert maar dat het ook wel privé gedaan had kunnen worden, terwijl de tags ook gewoon openbaar waren, dus idk man? Zit ik dan fout?

    Dit is een dag van heel erg kleine persoonlijke interactie-met-andere-mensen overwinningen die me vervolgens vooral nogal verward achterlaten


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Insert berichtje voor Jo, "hoi" of zo hehe.


    obsessive rage

    Jup, het liep een beetje uit te hand. Jup.


    i wanna die with you once or twice.

    Okay, dus
    1) Ik haat mijn awkwardness. Op z’n minst deed ik niet gewoon niets en keek ik achter me om te zien of het naar mij was, wat een vrij normale reactie lijkt? Maar help, ik ben bang dat het onbeleefd leek ofzo.
    2) Ik haat mijn awkwardness. Ik zou een berichtje moeten sturen om te vragen hoe het zit maar ik durf niet? Ugh
    3) Ik haat mijn awkwardness. Ze zei duidelijk dat ik haar altijd kan bellen maar ik weet - ik wist het toen al, een halfjaar geleden, en ondanks alle keren dat ze het ondertussen heeft benadrukt dat ik het echt moet doen en dat ik haar er niet mee lastigval weet ik het nog steeds - dat ik dat never nooit niet zal doen. Ik wil haar er nog steeds niet mee lastigvallen, zelfs al weet ik dat ik dat NIET DOE maar still - ik ben ook gewoon te bang ofzo, omdat ik wel wil praten op zich maar geen actie wil ondernemen zelfs al is dat beter voor me en zij heeft me er al een paar keer quasi toe gedwongen en daar ben ik dankbaar voor maar nee ik durf nooit te bellen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    AAH waar ben ik in hemelsnaam altijd zo bang voor!? Waarom heb ik dit gevoel altijd, meh


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    dit is belangrijk


    Caution first, always.

    Xyloto schreef:
    dit is belangrijk


    LEE OMG