• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Caution first, always.

    Ik had me deze wintersport anders ingedacht dan continu instorten en kosten, maar oh deer, this ain't cool.


    She's imperfect but she tries

    Ooh wat lekker ongemakkelijk de deur open doen terwijl je in je onesie bent en het iemand is die wat van je ouders op marktplaats heeft gekocht
    en diegene kijkt je vervolgens aan alsof je niet helemaal 100% bent
    great :')

    KyloRen schreef:
    Ooh wat lekker ongemakkelijk de deur open doen terwijl je in je onesie bent en het iemand is die wat van je ouders op marktplaats heeft gekocht
    en diegene kijkt je vervolgens aan alsof je niet helemaal 100% bent
    great :')


    Oh dat haat ik inderdaad zo erg :’)


    all because i liked a girl

    Ja, ik ben single. Nee, in jou heb ik geen interesse. Ik ken je niet eens en ik heb een veel leukere gozer op het oog. Als hij mij nou ook eens hints gaf dat hij míj leuk vindt... 💁


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    30 Day Challenges. Hardlopen. Wandelen. Yoga. Zwemmen.
    Damn girl, ik ben goed bezig.


    Verdomme. Ik moet altijd alles verneuken. Waarom? Niemand mag me meer.
    Ik moet alles verpesten. Sowieso doe ik het niet altijd expres, maar ik doe het wél.

    Ja, zeg maar dat het een prank is. Wat ben je toch ongelofelijk grappig. Weet je, je kent mij niet. Je kent mijn verhaal niet. Je weet niet wat er in mijn leven speelt. Hoe achterlijk ben je dan om achter mijn rug om te roezemoezen en iedereen tegen me op te zetten?

    Ik wil stoppen maar moet dit seizoen nog afmaken...

    Mag ik dood? Alsjeblieft?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    KyloRen schreef:
    Ooh wat lekker ongemakkelijk de deur open doen terwijl je in je onesie bent en het iemand is die wat van je ouders op marktplaats heeft gekocht
    en diegene kijkt je vervolgens aan alsof je niet helemaal 100% bent
    great :')


    In je eigen huis mag je aan wat je wil en als je ineens de deur open moet doen dan geldt dezelfde regel. Mijn buurvrouw(en) lopen in hun badjas de hond uit te laten dus.


    Physics is awesome

    Waarom heb ik gewacht tot er zo'n 1800 of nog meer mailtjes in mijn inbox stonden voordat ik hem ging opruimen? Hopelijk wil ik straks de andere twee tabs ook nog even leeg maken.


    Physics is awesome

    Gibbs schreef:
    Ja, ik ben single. Nee, in jou heb ik geen interesse. Ik ken je niet eens en ik heb een veel leukere gozer op het oog. Als hij mij nou ook eens hints gaf dat hij míj leuk vindt... 💁

    Jij praat te vaak met mij volgens mij. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MacGyver schreef:
    (...)

    In je eigen huis mag je aan wat je wil en als je ineens de deur open moet doen dan geldt dezelfde regel. Mijn buurvrouw(en) lopen in hun badjas de hond uit te laten dus.

    Ja dat is zo, maar ergens voel ik me dan neit echt op mijn gemak als diegene zijn/haar ogen over mijn hele gelaat laten glijden en vervolgens niet echt kan verbergen in hun gezichtsuitdrukking dat ze me raar vinden haha :'D

    Mijn afspraak met de dietiste komt steeds dichterbij en ben alleen maar aangekomen dus wil eigenlijk eten gaan ontwijken omdat ik bang ben dat ik haar teleurstel


    --

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ja dat is zo, maar ergens voel ik me dan neit echt op mijn gemak als diegene zijn/haar ogen over mijn hele gelaat laten glijden en vervolgens niet echt kan verbergen in hun gezichtsuitdrukking dat ze me raar vinden haha :'D


    Je kan volgende keer precies hetzelfde bij hen doen. En ik denk altijd, ze hebben vast wel iemand gezien die nog "raarder" was.


    Physics is awesome

    Ik begin echt zo fucking moe te worden van een aantal mensen uit mijn familie


    Caution first, always.

    KyloRen schreef:
    Ooh wat lekker ongemakkelijk de deur open doen terwijl je in je onesie bent en het iemand is die wat van je ouders op marktplaats heeft gekocht
    en diegene kijkt je vervolgens aan alsof je niet helemaal 100% bent
    great :')

    Het is maar een onesie. Teveel mensen maken er zo'n groot probleem van wat anderen aanhebben. Als je naakt de deur open zou doen is het een heel ander gegeven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aisa schreef:
    (...)
    Het is maar een onesie. Teveel mensen maken er zo'n groot probleem van wat anderen aanhebben. Als je naakt de deur open zou doen is het een heel ander gegeven.

    True. Maar helaas is dit nog geen Amerika waar mensen gewoon in hun pyjama naar de Walmart gaan haha.