• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Caution first, always.

    Xyloto schreef:
    dit is belangrijk





    I'll see you on the dark side of the moon

    KyloRen schreef:
    (...)
    LEE OMG


    *O*

    Prompto schreef:
    (...)




    WAAROM doe je dit


    Caution first, always.

    Xyloto schreef:
    (...)

    WAAROM doe je dit


    het is belangrijk 😩


    I'll see you on the dark side of the moon

    Oeeh, deze hondentrainer opleiding klinkt me hartstikke leuk! Maar morgen eens wat meer in verdiepen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus Oprah wil president van Amerika worden. Hoe moet ik mij dit voorstellen dan???

    Will I ever be able to function like a "normal" person?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    KyloRen schreef:
    Dus Oprah wil president van Amerika worden. Hoe moet ik mij dit voorstellen dan???



    I KNOW. Dit is mijn favoriete wtf-nieuws van 2018 tot nu toe, terwijl ik tegelijkertijd nu ook geen enkele andere realiteit meer wil accepteren dan eentje waarin Donald Trump in 2020 overdonderend wordt verslagen door Oprah Winfrey in een presidentsverkiezing. Dat is zo'n zin die twee jaar geleden nog zou hebben geklonken als meest random shitpost ooit, en nu als best aannemelijke realiteit, en het maakt me eerlijk waar een beetje doodsbang dat dit de kant is die Amerikaanse politiek op gaat, maar het is ook? vreemd prachtig? gewoon als concept of zo? (nerd)

    Also, president Winfrey zou erg goed zijn voor de Amerikaanse auto-industrie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm probably gonna blow this chance as well hahaha what a failure.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    God I HATE how much of a coward I actually am.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Profiel struggles all the way — wel of geen ratings bij m'n boeken / films? En m'n series dan? Argh, haat aan OCD—achtig perfectionisme.


    •

    Ik heb Death Cure gezien maar heb getekend dat ik zelfs mijn mening niet mag delen en dit is zwaar

    Ben bang dat zelfs dit niet mag shit.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 22:19 ]


    --

    Okay so I told my mom about my depression. Nice. I had hoped to feel better after it, but I don't.. I just want to disappear.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Achttien worden kan me echt niets schelen. Stiekem wil ik gewoon een taart met Benedict Cumberbatch' hoofd op, morgen. Dat is alles.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    I go from 'give me attention pls' to 'stay the fuck away from me' in 0.2 seconds.


    kindness is never a burden.

    Does anyone really care?


    This ain't no place for no better man.