• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JimmyPalmer schreef:
    Iemand aanraders voor aankopen van Aliexpress? Ik heb een kortingsbon die ik wil gebruiken. Tis voor 10 euro. Heb al leren koordjes in mn winkelmandje voor kettingen twv 78 cent. :Y)

    Heel veel telefoon hoesjes :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    JimmyPalmer schreef:
    Iemand aanraders voor aankopen van Aliexpress? Ik heb een kortingsbon die ik wil gebruiken. Tis voor 10 euro. Heb al leren koordjes in mn winkelmandje voor kettingen twv 78 cent. :Y)


    Ik koop enkel cosplay shizzle, haha, maar als ik dat niet zou kopen, zou ik denk voor zo'n mermaid tail deken gaan (cause those are awesome) of op mijn fandoms zoeken tot ik iets gaafs tegen kom.


    At the end we're all cursed

    Ada schreef:
    (Rant over Q, vandaar de spoiler)
    Oké, oké Q ik ben je echt spuugzat. Je bent een leuke site, maar sommige mensen maken me echt gek. I mean, nee niet de users die gewoon voorbij komen, i mean de meeste niet, maar sommige van mijn 'Q' vrienden triggeren me echt gek. Nee, je hebt geen anorexia als je één maaltijd skipt. Nee, je hebt geen add of adhd als je wat drukker bent dan normaal. Nee, je hebt geen autisme als je er slecht tegen kan dat mensen aan je spullen zitten of als iets niet recht staat.
    Nee, je hebt geen depressie als je je af en toe down voelt. Nee, je bent niet suïcidaal als je één keer dood wil/hebt gewild.
    Ja, het kan dat het zo is, maar plak jezelf het label niet op als je alleen deze kenmerken ooit eens hebt gehad. Dat is hetzelfde als 'oh ik heb hoofdpijn, nu heb ik vast een hersentumor'. NOPE NOPE. Stop. Je trapt op mn hart, echt wtf. Ik weet niet waarom me dit zoveel doet. Het is niet eens alleen het ljh, maar ook andere topics, stories en alles. Alles en iedereen en ugh nee echt de enige reden dat ik nog op Q zit is vanwege Ava. Echt zodra we op een andere manier kunnen communiceren naast de brieven ben ik weg. Echt wel.


    Ik snap waar deze rant vandaan komt, maar ik denk niet dat je mag onderschatten hoezeer anderen ook mentale issues hebben. Ik snap dat het je pijn doet als je het gevoel hebt dat er maar met die termen gegooid wordt, maar heel persoonlijk even: ik heb zulke termen ook al gebruikt en meestal niet omdat ik niet besefte wat het inhield. Ik meende dat, en ik ben er vrij zeker van dat dat bij de meerderheid op Q het meent. Gewoon omdat men niet alles online gooit op Q,
    of zelf gaat afdoen als niet erg, dat het dat niet is. Ik heb een depressie gehad, ben suïcidaal geweest en soms komt dat in opstootjes terug. Dat ik dat niet uitgebreid op Q beschreven heb, betekent niet dat het niet waar is. Dat geldt niet alleen voor mij.


    // ... kennedy-watcher. BESTAAT DAT? WTH? MENEN DIE DAT NOU? DAT IS EEN BEROEP? faking hel. wat gaan ze nog uitvinden

    // ik heb twee nieuwe regels
    a) wie zegt "ik heb toch ook recht op mijn mening", verliest dat recht met directe ingang
    b) wie zegt "ik mag toch ook mijn mening hebben" en vervolgens één of andere politicus bijna letterlijk citeert, verliest dat recht ook. jezus mina


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik snap waar deze rant vandaan komt, maar ik denk niet dat je mag onderschatten hoezeer anderen ook mentale issues hebben. Ik snap dat het je pijn doet als je het gevoel hebt dat er maar met die termen gegooid wordt, maar heel persoonlijk even: ik heb zulke termen ook al gebruikt en meestal niet omdat ik niet besefte wat het inhield. Ik meende dat, en ik ben er vrij zeker van dat dat bij de meerderheid op Q het meent. Gewoon omdat men niet alles online gooit op Q,
    of zelf gaat afdoen als niet erg, dat het dat niet is. Ik heb een depressie gehad, ben suïcidaal geweest en soms komt dat in opstootjes terug. Dat ik dat niet uitgebreid op Q beschreven heb, betekent niet dat het niet waar is. Dat geldt niet alleen voor mij.


    // ... kennedy-watcher. BESTAAT DAT? WTH? MENEN DIE DAT NOU? DAT IS EEN BEROEP? faking hel. wat gaan ze nog uitvinden

    // ik heb twee nieuwe regels
    a) wie zegt "ik heb toch ook recht op mijn mening", verliest dat recht met directe ingang
    b) wie zegt "ik mag toch ook mijn mening hebben" en vervolgens één of andere politicus bijna letterlijk citeert, verliest dat recht ook. jezus mina

    Oh nee, zo bedoelde ik het ook absoluut niet. Het was niet om mensen naar benden te halen door te zeggen dat ze geen problemen hebben, sorry als het zo overkwam, ik bedoelde meer dat ze het meestal de verkeerde naam geven, snap je? En het ging niet om random users ofzo, maar over mensen die ik echt goed ken dus ik weet wel of zeg maar hoop ik wel ongeveer hoe erg alles is idk? Ik bedoel, ik hoop dat ik wel het verschil weet van of ze echt suicidaal zijn of in een dip zitten snap je? Alleen door daar steeds over te praten terwijl ze bij een psycholoog ofzo lopen die ze dat label niet geeft en zichzelf dan wel zo noemen en mij dan steeds triggeren das gewoon lastig

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 21:05 ]


    i wanna die with you once or twice.

    @ De mensen die op me reageerden (geen zin om te quoten, sorry xp)
    Mijn mobiel is dusdanig onbekend dat er alleen één soort hoesje van is. Weliswaar in meerdere kleuren/opdrukken, maar ik wil alleen zo'n achterkantje en dat is er gewoon helemaal nergens te vinden. Dus nu heb ik zelf al zo'n flipcase en daar laat ik het bij, hahah.
    Ik moet nu nog zo'n 4 euro en 48 cent besteden, dus tips voor dat zijn ook altijd welkom, gheheh. Mijn fandom (NCIS) is helaas wat duur. :c Eventueel zijn knutsel-ideeën ook altijd goed. :3 Mijn hoofd is leeeeeeeg, hahah. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zwaar geneigd om anders gewoon alleen naar Keulen te gaan en daar nog een keer Tanz der Vampire te gaan bezoeken. :') Ugh why am I like this.

    I feel so weak..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Typisch dat zoiets mij irriteert (‘:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jeez ik spam vandaag echt heel ljh onder. Mijn excuses. :')

    But I really want to either stab myself or just straight up poison myself at this point and it's just so hard to stay calm..
    And I don't even know why I'm trying so hard anymore..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mark Salling dood.. damn. A piece of my childhood died as well


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn woning bevat meer badeenden dan vierkante meters


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Plunkett schreef:
    Mark Salling dood.. damn. A piece of my childhood died as well


    Ik moest zijn naam googlen, maar wow, shit, dat is al de tweede Glee acteur die veel te jong overlijdt. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is it better to speak or die?


    kindness is never a burden.

    Gosh, mag ik je knuffelen en de komende tijd niet meer loslaten?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Mark Salling died and idk how to feel :/


    El Diablo.