• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat fijne gevoel wanneer je helemaal in je verhaal zit en je ontzettend veel kan schrijven in een korte tijd. *O*
    Even een voorraad opbouwen haha.

    Ik dacht dat ik nog veel kon schrijven, maar toen kwam ik erachter dat mijn scriptiebegeleider wel heel erg enthousiast was en een week eerder wilde beginnen :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dan wil je schrijven en dan komt het er gewoon niet uit (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    Dan wil je schrijven en dan komt het er gewoon niet uit (cat)


    Herkenbaar. Dit heb ik gewoon altijd.
    //

    Ik moet nu een nieuw verhaal bedenken. De details en setting enzo weet ik al wel, en dat lijkt me dus heel leuk, maar ik heb nog geen plot ):


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vraag me af of ik maar inspiratie krijg als ik hoofdstuk 1 al online gooi, but I kinda want to get at least 5 chapters deep into the story tho... soms kun je dingen gewoon beter in het engels verwoorden oké


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ze hebben mn favoriete site voor onderzoek uit de lucht gehaald :C
    Ik heb gelukkig al een vervanging gevonden, maar ik vind dit niet leuk (cat)


    Stenenlikker

    Ik heb weer 500 woorden geschreven :'D het gaat niet snel, maar ooit kom ik er haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Vraag: vinden jullie het storend om in het eerste hoofdstuk nog niet te weten met wie je mee leest? In de zin van; je weet niet hoe die persoon heet?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    Vraag: vinden jullie het storend om in het eerste hoofdstuk nog niet te weten met wie je mee leest? In de zin van; je weet niet hoe die persoon heet?


    Hangt er een beetje vanaf.
    Als we heel veel setting krijgen en zo, dan vind ik dat wel kunnen.
    Als het redelijk vaag is, lijkt het me eerder nog op een proloog of zo. Dan hangt het af van schrijfstijl denk ik, of ik het leuk vind of niet.


    A to the Z

    Wanneer je Piet Paulusma story als een lopende trein ging en je serieuze SOTY story niet. 😂


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Wanneer je Piet Paulusma story als een lopende trein ging en je serieuze SOTY story niet. 😂


    😂😂 Piet Foty

    //

    Ik weet gewoon geen plot, of überhaupt een actie, dus heel misschien moet ik het opgeven. Maar ik hoop echt van niet. Anders beg8n ik gewoon wat later... ):

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 10:54 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dissonant schreef:
    Vraag: vinden jullie het storend om in het eerste hoofdstuk nog niet te weten met wie je mee leest? In de zin van; je weet niet hoe die persoon heet?

    Nee, ik vind het wel iets hebben zelfs.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    NiekNiek schreef:
    (...)

    😂😂 Piet Foty

    //

    Ik weet gewoon geen plot, of überhaupt een actie, dus heel misschien moet ik het opgeven. Maar ik hoop echt van niet. Anders beg8n ik gewoon wat later... ):

    Het hoeft pas in november ingeleverd te worden hè, take your time

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 14:37 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb ruim 4000 woorden geschreven. Dat klinkt toch wat minder indrukwekkend dan 1/10 van het minimum aantal haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb ruim 4000 woorden geschreven. Dat klinkt toch wat minder indrukwekkend dan 1/10 van het minimum aantal haha.


    Ik ben zo jaloerssss
    Ik heb gister nog een stukje doorgeschreven en het waren er maar 940, RIP.
    Ik kom nu wel gelukkig in het deel van het verhaal waar ik al wat meer randinformatie bij kan plakken en zo, dus ik hoop dat ik wat woorden kan bijvullen.
    Haat het gewoon om woorden in te plakken om er maar in te zetten haha.

    1/10e klinkt wel demotiverend, ik vind 4000 beter klinken haha


    A to the Z