• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pixielisje schreef:
    Wat vinden jullie van mijn cover voor onbemand hart?
    Ik maakte juist een cover voor iemand anders en nu heb ik de neiging om de mijne te veranderen

    me to me:



    ----

    toevoeging:
    IK HEB NET EEN HOOFDSTUK VAN BIJNA 2000 WOORDEN AFGEWERKT
    I AM FEELING ALIVE
    AND IT FEELS SO GOOD


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    ----

    toevoeging:
    IK HEB NET EEN HOOFDSTUK VAN BIJNA 2000 WOORDEN AFGEWERKT
    I AM FEELING ALIVE
    AND IT FEELS SO GOOD


    Wow, dat is een lang hoofdstuk :’D
    //
    Ik vind je cover best cool, alleen is de tekst een beetje onleesbaar. Misschien dat dat anders kan ?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 10:15 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hoofdstukken van 3000 woorden gaan zo snel bij mij echt raar en dan zit ik van 'huh zo veel al'.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Pixielisje schreef:
    (...)

    ----

    toevoeging:
    IK HEB NET EEN HOOFDSTUK VAN BIJNA 2000 WOORDEN AFGEWERKT
    I AM FEELING ALIVE
    AND IT FEELS SO GOOD


    Heb je toch het nummer van de duivel kunnen vinden? 😱😱


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mijn hele verhaal zit nu op 3811 woorden :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    @Niekniek: Ja, dat vind ik ook! Daarom wou ik hem graag veranderen! Dus dat ga ik wss wel doen

    @Arichibi: laten we zeggen dat de duivel en ik juist besties geworden zijn hahahahaha

    @Dissonant: Goed bezig!

    --
    Hoe promoten jullie je verhaal trouwens? :)


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    @Niekniek: Ja, dat vind ik ook! Daarom wou ik hem graag veranderen! Dus dat ga ik wss wel doen

    @Arichibi: laten we zeggen dat de duivel en ik juist besties geworden zijn hahahahaha

    @Dissonant: Goed bezig!

    --
    Hoe promoten jullie je verhaal trouwens? :)


    Daar ben ik ook nog niet helemaal achter, want 2 abo's zijn niet super motiverend hahaha


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Haha, shit, iedereen is hier vriendjes met de duivel en ik heb enkel naar hem zitten kijken (Lucifer).
    Xoxoxo call me xD Ik heb tijd nu ;) ;)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Pixielisje schreef:
    @Niekniek: Ja, dat vind ik ook! Daarom wou ik hem graag veranderen! Dus dat ga ik wss wel doen

    @Arichibi: laten we zeggen dat de duivel en ik juist besties geworden zijn hahahahaha

    @Dissonant: Goed bezig!

    --
    Hoe promoten jullie je verhaal trouwens? :)

    Ik heb t nu een aantal keer in de spotlight gegooid, maar hoger dan 9 abbo's kom ik niet, sad.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    @fennec: *belt 666* i got you covered boo, i shall hit u up with my homeboi satan

    @dissonant: awww, ik heb geen credits voor spotlight :'(


    A to the Z

    Thanks Pixielisje! xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    De tip van voor het slapengaan nog even schrijven werkt heel fijn, sheesh. Dat ik daar nog niet eerder achter ben gekomen, ik ga nu nog ff door voor Homecoming King, strontverkouden en ingesmeerd met Blistex en Vicks dat wel, maar we gaan ervoor. Wish me luck!


    chill out icarus, before you fly into a window

    Kunnen jullie me even helpen?
    ik heb een aantal covers gemaakt voor onbemand hart, maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden
    Welke vinden jullie de leukste? vinden jullie ze überhaupt wat vinden? of vinden jullie degene van nu nog steeds leuker?
    als jullie de aesthetic van de huidige toch beter vinden, maar de huidige cover nog niet zo goed vinden (door bijv. niet echt leesbare titel of iets anders) mag je dat ook zeggen. Ik vind de afbeelding van die cover en dat rode namelijk wel nog steeds leuk, maar idk
    de laatste iets wat kleinere is de huidige cover, btw






    iig heel erg bedankt voor de hulp alvast!


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Kunnen jullie me even helpen?
    ik heb een aantal covers gemaakt voor onbemand hart, maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden
    Welke vinden jullie de leukste? vinden jullie ze überhaupt wat vinden? of vinden jullie degene van nu nog steeds leuker?
    als jullie de aesthetic van de huidige toch beter vinden, maar de huidige cover nog niet zo goed vinden (door bijv. niet echt leesbare titel of iets anders) mag je dat ook zeggen. Ik vind de afbeelding van die cover en dat rode namelijk wel nog steeds leuk, maar idk
    de laatste iets wat kleinere is de huidige cover, btw





    iig heel erg bedankt voor de hulp alvast!

    Persoonlijk vind ik ze allemaal wel fancy! ^^
    Moest je voor een nieuwe gaan, want ik snap de onleesbaarheid wel, dan zou ik kiezen voor de eerste, met ook het rode.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Pixielisje schreef:
    Kunnen jullie me even helpen?
    ik heb een aantal covers gemaakt voor onbemand hart, maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden
    Welke vinden jullie de leukste? vinden jullie ze überhaupt wat vinden? of vinden jullie degene van nu nog steeds leuker?
    als jullie de aesthetic van de huidige toch beter vinden, maar de huidige cover nog niet zo goed vinden (door bijv. niet echt leesbare titel of iets anders) mag je dat ook zeggen. Ik vind de afbeelding van die cover en dat rode namelijk wel nog steeds leuk, maar idk
    de laatste iets wat kleinere is de huidige cover, btw





    iig heel erg bedankt voor de hulp alvast!

    1&2 vind ik mooi. Mooier dan de huidige cover.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder