• Amsterdam Meeting 2018


    Tijdens de Utrecht meeting bedacht ik mij dat het ook wel leuk zou zijn als er een Amsterdam meeting zou komen dit jaar.
    Wel iets verder op in het jaar, omdat ik hoop dat we dan een grotere kans hebben op mooi weer.

    Waar
    Amsterdam

    Verzamelpunt
    Piano op Amsterdam Centraal

    Datum
    2 juni

    Tijd
    12:00 tot .........


    Graag even je naam, leeftijd en vanaf waar je reist doorgeven

    Zeker

    MacGyver | Kim | 23 | Amsterdam

    Misschien


    Absolutist | Mirte | 24 | Best
    Plunkett | Matty | 21 | Castricum/Groningen
    Hale | Britt | 22 | Goor
    Joi | Veerle | Amersfoort
    Weegie | Saartje | 19 | Hoorn
    LonsGastenboek | Rick | 20 | Enschede
    DeanoTheEmoCat | Dean | 18 | Hengelo
    Shadowsinger | Cheryl | .. | Groningen
    Derks | ...... | 18 | ......
    SPECS
    DeVoe | Shania | 17 | Lopik
    YoRHa | Wendy | 20 | Nieuw-Vennep
    Navarro
    Rewritten | Suzanne | 20 | Hoofddorp

    Voor iedereen die met de trein wil komen
    Ah treinkaartjes actie

    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 17:50 ]

    Datum?


    Physics is awesome

    HlPPIE schreef:
    Ik denk dat vooral ook eigenlijk het eerste schaap over de dam moet voor dat de rest volgt. Want iedereen stond op misschien. Dat weerhield mij er ook een beetje van. (En het feit dat ik vanavond een verjaardag heb)


    Ja, maar dan is het de vraag hoe ik de eerste persoon kan overhalen om te komen. Zoals ik al eerder zei, ik kan en wil geen mensen gaan dwingen om te komen. Ik begrijp dat het ook niet makkelijk is voor mensen qua geld en reistijd. Misschien loopt het daar ook op stuk.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ja, maar dan is het de vraag hoe ik de eerste persoon kan overhalen om te komen. Zoals ik al eerder zei, ik kan en wil geen mensen gaan dwingen om te komen. Ik begrijp dat het ook niet makkelijk is voor mensen qua geld en reistijd. Misschien loopt het daar ook op stuk.


    Wat mensen ook vaak doen is met 2 mensen een meeting organiseren. Dan heb je sowieso al 2 mensen die zeker komen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HlPPIE schreef:
    (...)

    Wat mensen ook vaak doen is met 2 mensen een meeting organiseren. Dan heb je sowieso al 2 mensen die zeker komen.


    Bedankt voor de tip! Ja, ik zat er ook al aan te denken om een meeting samen met iemand te organiseren. Aan de andere kant heb ik ook een ander idee, maar dat moet ik dan zien te regelen. Zo wel waarschijnlijk een uitkomst zijn voor mensen die lang moeten reizen.


    Physics is awesome