• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Vandaag maar ziek gemeld van werk
    En omg, wat zie ik er slecht uit. Dan te bedenken dat ik me straks even in het openbaar moet vertonen terwijl ik er als een wandelend spook bij loop

    //
    Omg Adam Lambert en Queen komen naar Ahoy!
    Ik hoop zo dat mijn manager kaartjes kan krijgen!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Godverdomme heb een fking 5 voor mijn portfolio terwijl ik vies veel moeite heb gedaan en alles er gewoon in heb. Ben echt super chagrijnig nu, ik kan hier zo niet tegen 😠😑


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    I wish I could just drop everything like I dropped myself. Hell, I even wish I wouldn't have met you.


    This ain't no place for no better man.

    "Exercise induced asthma" is dus gewoon een ding en ik stel me niet aan en ik ben ook niet gek. Ben ik even blij dat ik de bus heb genomen ipv de fiets


    Rest in Peace, Son of Gondor

    En dan heb je ineens een super emotioneel gesprek met je mentor over je thuissituatie. Oh well.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kunnen we deze update zegmaar niet doen, Snapchat?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    Kunnen we deze update zegmaar niet doen, Snapchat?


    all because i liked a girl

    Fy faen, telkens wij willen uitgaan heeft niemand tijd, maar als jullie willen, op dezelfde dagen in de week rond hetzelfde uur, is iedereen plots vrij. Krijg allemaal het schijt, man. Dan ga ik wel naar Gent alleen, merde.
    Edit: thank god for my babyfriends. 100 Dagen poging 2: here I come.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2018 - 14:32 ]


    kindness is never a burden.

    Zooo net op tijd ondanks file. Stressen.


    The truth is out there.

    Kleine opsomming van de zinnen die m'n broertje het meest tegen me zegt:
    "Leah, stopt ermee"
    "Leah, stópt ermee"
    "Leah, stop het!"
    "Leah"
    "Leah stop me ambetant te doen"
    "Jongens toch!"
    "Leah stop met zagen"
    Vooral die laatste vind ik altijd heel ironisch.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik hoop echt dat je voor dit weekend nog beter bent... ik heb echt geen zin meer in dat hangerige gedoe van jou. Bah. Ik snap ook niet waarom je niet naar ons luistert. Je hebt donders goed in de gaten dat we je gedrag niet echt op prijs stellen, en toch ga je door. Ik snap niet wat je er mee wilt bereiken behalve dat het juist averechts werkt met medelijden hebben en je willen helpen.

    Blurgh, ik heb geen zin weer sollicitatiebrieven te schrijven. D: En ergens wil ik wel graag omstreken Antwerpen wonen, maar ik ben bang dat mijn Frans die nu wel redelijk is, weer terug achteruit gaat. :c Dus ergens toch liever Brussel, maar in mijn eentje wonen is zo duur. ;s Of misschien toch weer bij mijn ouders? Ik weet het niet. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Dissonant schreef:
    Kunnen we deze update zegmaar niet doen, Snapchat?


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ga verdrinken in die berg werk oh my god. Kan alles alsjeblieft even niet tegelijk van de rails vallen?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Chips, tentamen ging slecht volgens mij... black outs zijn echt naar pff. Misschien had ik niet moeten werken vanochtend... zeker niet nadat gister 50shades avond was omfg wat een troep. Mijn arme rug. :')