• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Was ik een tijdje geleden nog op zoek naar een serie om te kijken en twijfel ik nog steeds welke ik zal kijken, ontdek ik net dat ik de serie van How to train your dragon kan kijken. Dus nu heb ik weer een serie om te kijken en er zijn nog minstens twee seizoenen die ik niet heb gezien.

    Mijn dag is in een klap een stuk beter geworden.


    Physics is awesome

    Pff. Oke feit van de zaak is, nu ik weer single ben appt oprecht niemand me naast sommige mensen die ik van Q ken. Hoezo totaal geen vrienden en de lui die ik verder ken tonen dus echt 0 interesse. Jep was vergeten hoe sociaal geisoleerd ik ben.


    The truth is out there.

    Vetra schreef:
    Pff. Oke feit van de zaak is, nu ik weer single ben appt oprecht niemand me naast sommige mensen die ik van Q ken. Hoezo totaal geen vrienden en de lui die ik verder ken tonen dus echt 0 interesse. Jep was vergeten hoe sociaal geisoleerd ik ben.


    Same, tbh. Ik leef met je mee want dit zuigt echt zo hard.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2018 - 17:24 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wauw. Je hoeft niet zo facking smerig te kijken als ze per ongeluk mijn naam tegen jou zeggen. Vies arrogant kutkind.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Same, tbh. Ik leef met je mee want dit zuigt echt zo hard.



    Thank you.(flower)


    The truth is out there.

    Okay dat Lieks niet meer eens terug vraagt hoe het gaat maakt me echt heeel sad. Ben ik echt zo onzichtbaar en onbelangrijk? Pff.


    i wanna die with you once or twice.

    Oké, eigenlijk snap ik hier geen zak van. M'n moeder vraagt constant of ik avondeten voor m'n zusje wil halen en voor mezelf. Omdat ze zelf geen tijd heeft, zegt ze dan altijd. Vervolgens belt ze me op vanuit de auto: 'Oh, haal jij nou eten voor je zus en jezelf?'
    'Ja, doe ik.'
    'Oh, mooi zo want dan rij ik nu door naar de supermarkt en haal ik daar wat voor mezelf.'
    Ho. Dus ze heeft wel degelijk tijd aangezien ze na de supermarkt meteen naar huis door gaat. Volgens mij vind ze het wel prima dat ze alleen d'r eigen eten hoeft te betalen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I feel like our friendship is fake.

    //

    I needed this me time so much but I also need to work, like come on Mirts.


    Ik wil lekkers, maar ik eet/snoep al veelste veel. :c En er is toch niets in huis. xp

    &Het is koud. Ik wil waaarmteeeee. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    wat

    [ bericht aangepast op 8 feb 2018 - 19:16 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fuck, fuck, fuck, fuck. I'm dead. I'm so dead.


    kindness is never a burden.

    Ik heb het zo koud... Waarom... hopelijk word ik niet ziek. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik dacht altijd dat ze een geintje maakten als ze zeiden dat het tussen vijf en zes uur spits is bij de supermarkt. Blijkbaar toch niet, want ik heb het in onze Vomar volgens mij nog niet zo druk gezien.

    O en aan het overwegen om morgen terug te gaan, want Katja snoep in de aanbieding en paaseitjes!


    Physics is awesome

    Oké ik ben officieel koos vriendloos


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I’m just here flying off the deep end
    I'm just here to become the best yet
    I'm just here for the psych assessment
    I'm just here for the, for the fall.


    — Inner peace, it's hard to find. —