• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Solmeron • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Rasalghul • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Sombre • 1.6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • 1.1
    Parker Thomas Smith • The Jock • Taeralsahfer • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Taeralsahfer • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prince Charming • Wheeler • 1.5
    David 'Newt' Newton Chamberlain • Trouble • Wheeler • 1.6

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 21:46 ]


    El Diablo.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Pool w. Scarlett ~ Outfit



    ''Omdat jongens zoals jij daar heel gemeen van worden.'' zei ze uiteindelijk pruilend. Ik kijk haar geamuseerd aan en hou mijn hoofd wat schuin. 'Ik weet van niks.' probeer ik nog snel te zeggen, gevolgd door wat kleine slokjes uit de fles. Ze graaide weer naar de fles in een poging die terug te krijgen. Ik hield hem echter goed vast, nog niet van plan de inhoud op te geven. En dit was ook wel amuserend, natuurlijk.
    ''Dus geef het nu maar terug, ik kan er beter tegen dan jou.'' vertelde ze, haar pruilende lip nog steeds duidelijk te zien op haar gezicht. 'Is that so..' grijns ik weer en lach. Ik zet de fles weer op de rand neer, maar plaats daar nu ook mijn andere hand. Mijn gezicht dat nu recht voor het hare hangt hou ik wat schuin. 'Maar vertel is, want ik ben benieuwd..' begin ik en bijt kort op mijn lip. 'Wat zijn jongens als ik?' vraag ik haar bijna fluisterend en ik kijk haar uitdagend aan. Tja, nu wou ik het weten ook sweetheart.


    El Diablo.


    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman • outfit
    Helaas gaf hij de fles niet terug. Roman leek het alleen maar leuk te vinden dat ze de fles terug probeerde te pakken.
          'Is that so..' grijnsde hij. Ze volgde met haar blik de fles, die hij op de rand van het zwembad zette. De verleiding was groot om nu de fles te grijpen en ermee vandoor te gaan. Dat werd alleen een stuk moeilijker nu Roman zijn andere hand ook langs haar heen tegen de rand had gezet. Daarbij was hij zo dichtbij met zijn gezicht.. het zorgde ervoor dat ze de fles vodka voor even vergat. Zwijgend keek ze Roman aan, die haar met een wat schuin hoofd aan keek.
          'Maar vertel is, want ik ben benieuwd.. Wat zijn jongens als ik?' De manier waarop hij het vroeg.. hij maakte het haar wel heel moeilijk om haar handen thuis te houden. Ze beet zacht op haar lip terwijl haar blik automatisch naar zijn lippen ging. Na een paar seconden besefte ze zich dat ze aan het staren was. Ze keek dan ook weer op en ze keek hem weer aan.
          "Onbereikbaar.." mompelde ze zachtjes, wat ook niet gelogen was. Ze waren nooit beschikbaar als zij interesse had in ze. "En sexy.." kwam er wat uitdagender over haar lippen, terwijl ze hem nu ook met een uitdagende blik aan keek. Haar rechterhand had ze inmiddels opgetild en met haar vingers ging ze zachtjes over zijn schouder heen. Ze kon het gewoon niet laten.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Pool w. Scarlett ~ Outfit



    Ze beet zacht op haar lip terwijl ze me even aanstaarde. Vervolgens richtte ze haar blik toch echt weer op mij, waar mijn grijns nog altijd duidelijk was. "Onbereikbaar.." mompelde ze zachtjes en ik hou mijn hoofd weer wat schuin. Nog altijd heb ik mijn blik niet verplaatst vanaf haar gezicht. "En sexy.." ze keek me nu aan met dezelfde uitdagende blik en ik slik even. Oh boy, normaal gezien had ik het wel geweten. Ik voel haar vingers langzaam over mijn schouder bewegen, waarna ik lichtjes knik.
    'Oh sweetheart,' mompel ik, mijn blik verlaat eindelijk die van haar als ik naar haar toe buig. 'Het is zo jammer dat ik dit nu pas van je hoor.' fluister ik in haar oor en ik zucht zachtjes. 'Want wat ik zei, over dat ze geluk zouden hebben met jou, ik meen het.' ga ik verder. 'Ik bedoel maar.. Fun, zeer goed gezelschap, a little fiery.' ik grijns weer en druk een zachte kus op haar slaap, waarna ik mezelf een klein beetje weg duw van haar en de rand. 'En niet te vergeten, sexy as hell.' zeg ik speels en geef haar een snelle knipoog, waarna ik even naar de lucht kijk.


    El Diablo.

    PRAATTOPIC


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman • outfit
    Hoewel hij niet echt reageerde op haar aanraking, duwde hij haar ook niet weg en dat zag ze als een positief iets.
          'Oh sweetheart,' mompelde hij en hij boog naar haar oor toe. 'Het is zo jammer dat ik dit nu pas van je hoor.' Fluisterde hij in haar oor waardoor ze op haar lip beet. De haartjes in haar nek waren inmiddels omhoog gaan staan als reactie. Verdomme. Waarom had ze nooit eerder een poging gedaan bij Roman?
          'Want wat ik zei, over dat ze geluk zouden hebben met jou, ik meen het. Ik bedoel maar.. Fun, zeer goed gezelschap, a little fiery.' Hij drukte een kus op haar slaap maar dat was niet wat ze wilde. Ze had veel liever die kus op een andere plek gehad. Hij duwde zich nu wel wat weg van haar maar ze kon nog steeds bij zijn schouder, waar ze dan ook zacht overheen bleef strelen.
          'En niet te vergeten, sexy as hell.' Haar mondhoeken krulden omhoog in een glimlach toen hij een knipoog gaf en ze bestudeerde hem nu hij haar niet meer aan keek.
          "Maar het is nog niet te laat.." zei ze zachtjes en met een uitdagende grijns op haar gezicht. Ze kwam iets zijn kant op en legde haar vrije arm om zijn nek heen zodat ze in ieder geval wel boven water bleef. En het was een goed excuus om hem dicht bij zich te houden. Deze keer boog zij naar zijn oor toe. Doordat ze haar ene arm om zijn nek had gelegd kwam haar lichaam wat tegen het zijne aan.
          "Ik heb anders ook nooit eerder zoiets gehoord van jouw kant." Fluisterde ze zacht in zijn oor. Ze kon het niet laten om met haar lippen zacht langs zijn oorlel te gaan, waarna ze haar hoofd iets terug trok zodat ze hem aan kon kijken. Al hield ze haar gezicht wel dicht bij het zijne.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Pool w. Scarlett ~ Outfit



    "Maar het is nog niet te laat.." zei ze zachtjes en ik kijk weer naar haar. Ik zie de uitdagende grijns op haar lippen en ze kwam weer mijn kant op, waarna ze haar vrije arm om mijn nek legde. Ik bijt even op mijn lip als ze weer naar mijn oor buigt en schud mijn hoofd zachtjes. Waar ben ik aan begonnen. Haar lichaam voel ik wat tegen het mijne en bijna automatisch beland mijn hand op haar middel. Ik heb anders ook nooit eerder zoiets gehoord van jouw kant." Fluisterde ze zacht en ik zucht even. Oké, daar had ze een punt. Zoals ik al zei, ik ben veel te eerlijk met alcohol in mijn systeem.
    Ik kijk naar haar gezicht dat slechts enkele centimeters van het mijne verwijderd is, waarna ik lichtjes glimlach. 'True..' zeg ik zachtjes. Het is dat ik niet weet hoe de situatie momenteel is, en dat ik niks wil riskeren met Cel. Anders had ik het echt wel geweten. Drank en vrouwen zijn twee dingen die me altijd beter laten voelen. Nou ja, het eerste heb ik in elk geval. Een zucht rolt over mijn lippen. 'Maar het kan niet, niet als ik niet weet hoe alles ervoor staat.' ik bijt op mijn lip. 'Als ik dit nou eerder wist...' ik glimlach zwakjes en schud mijn hoofd. Ik streel zachtjes met mijn duim over haar middel. 'De kleine dingen kunnen veel veranderen.'


    El Diablo.


    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman • outfit
    Ze voelde zijn hand wel op haar middel. In haar ogen was dat alleen maar een bevestiging om hiermee door te gaan.
          'True..' zei hij zachtjes waardoor ze een zucht niet kon onderdrukken. 'Maar het kan niet, niet als ik niet weet hoe alles ervoor staat. Als ik dit nou eerder wist...' Tussendoor had hij op zijn lip gebeten en momenteel overwoog Scarlett haar twee opties. Boos worden omdat hij haar doodleuk complimentjes gaf en daarna zeggen dat hij niks kon doen.. of er gewoon voor gaan en daarmee riskeren dat hij boos werd. Net toen ze zich los wilde maken begon zijn duim over haar middel te strelen.
          'De kleine dingen kunnen veel veranderen.' Ze trok haar wenkbrauwen op terwijl ze zijn gezicht bestudeerde. Ze zou bijna denken dat hij haar aanspoorde om meer te doen.
          "Niemand hoeft het te weten." Zei ze uiteindelijk zachtjes, bijna fluisterend. Oké, fuck it. Ze boog voorover en drukte haar lippen op de zijne. Als hij écht niet wilde dan zou ze het wel merken.. maar ergens geloofde ze gewoon niet dat hij zóveel veranderd was dat hij bij één meid kon blijven.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Pool w. Scarlett ~ Outfit



    "Niemand hoeft het te weten." Zei ze uiteindelijk zachtjes, bijna fluisterend. Ik kijk weer op naar haar. Dat is een zin waarmee het vaak niet goed afloopt, maar goed. Ze boog naar voren en drukte haar lippen op de mijne. Even ben ik stil, geen idee wat ik moet doen. Nadenken kan ik normaal gezien al niet. Bijna automatisch kus ik haar terug terwijl mijn hand plaats vind op haar heup. Zo laat ik dit voor een kort moment door gaan, tot ik me uiteindelijk toch terug trek. Een zwakke glimlach op mijn lippen. 'Hmh, je houd niet van opgeven?' fluister ik plagend.
    Ik zucht. 'It's too bad, really.' zeg ik dan en zwem langzaam naar de rand als ik haar heb losgelaten. Hierop neem ik plek en neem nog wat slokken van de vodka. Ik kijk naar haar en glimlach zwakjes. 'Weet je, ergens had ik wel interesse in je, toen ik dacht dat het echt klaar was met Cel en ik.' begin ik dan. Ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Ik dacht alleen dat je dat nooit zou zien zitten, of wat dan ook.' ik bijt mijn lip en kijk even naar het water. 'Sweetheart.. Er is iemand die het echt voor je kan zijn, dat geloof ik.' mompel ik.


    El Diablo.


    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman • outfit
    Roman legde zijn hand op haar heup en kuste haar terug. Even dacht ze dat hij het dan ook gewoon liet gebeuren. Tot hij na een tijdje zich terug trok.
          'Hmh, je houd niet van opgeven? It's too bad, really.' En met die woorden zwom hij weg van haar. Ze keek toe hoe hij op de rand plaats nam en wat van de vodka dronk.
          'Weet je, ergens had ik wel interesse in je, toen ik dacht dat het echt klaar was met Cel en ik. Ik dacht alleen dat je dat nooit zou zien zitten, of wat dan ook.' Ze kon het niet laten om met haar ogen te rollen toen hij op zijn lip beet en zijn blik ook had afgewend.
          'Sweetheart.. Er is iemand die het echt voor je kan zijn, dat geloof ik.' Ze schudde haar hoofd eens en zwom nu ook naar de rand.
          "Yeah, sure. Dat zeggen ze allemaal." Alsof het de eerste keer was dat ze zoiets hoorde.. niet dus. Daarbij voelde ze zich behoorlijk afgewezen. Ze had het kunnen weten.. maar toch. Ze klom wat moeizaam op de rand en liep naar haar kleren toe, die ze van de grond raapte. Ze trok haar rokje toch maar aan en ook haar topje. Dat het topje wit was en doorscheen nu het nat werd kon haar niet zoveel schelen. Ze zou toch naar haar hotelkamer gaan, het was meer voor het idee dat ze iets aan had.
          "Waar wacht je nog op? Ga naar haar toe dan." Mompelde ze terwijl ze haar schoenen pakte en weer naar de lift toe liep. Ongeduldig wachtte ze tot de deuren open gingen, waarna ze de lift in liep en de verdieping waar haar hotelkamer was koos.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Pool w. Scarlett ~ Outfit



    "Yeah, sure. Dat zeggen ze allemaal." ik kijk even naar haar als ze zich aankleed en zucht dan. 'Scar, ik..' begin ik maar kom niet verder. Is er überhaupt een goed ding uit mijn mond gekomen vandaag? "Waar wacht je nog op? Ga naar haar toe dan." Mompelde ze, waarna ze haar schoenen pakte en naar de lift liep. Langzaam sta ik op en kleed me ook aan, waarna ik de fles pak en naar de rand van het dak loop. Ik leun op het hek en kijk uit over de stad, waarna het laatste beetje vodka in mijn mond verdwijnt. Je hebt het weer goed voor elkaar..
    To: Scarlett
    I'm sorry.. Maar het is beter, denk ik dan..

    Ik schud mijn hoofd en kijk even naar de lege fles op het hek. Ik geef er een zacht tikje tegen en kijk toe hoe hij meters naar beneden valt, tot hij uiteenspat op de grond beneden. Nog even blijf ik staan en begeef me dan naar de trappen, waar ik naar mijn verdieping loop. Ietwat wankelend loop ik naar de deur van mijn kamer en gooi hem open, waarna ik hem gelijk weer achter me sluit. 'Heya,' mompel ik en loop dan de badkamer in.


    El Diablo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Hotelroom, with Tanner • Outfit •

    Mijn hart smolt bij het zien van Tanner zij reactie, puur omdat ik inderdaad zowat elk deel van hem wel iets vind hebben. De pruillip die op zijn mond speelt laat me zachtjes lachen, waarna zijn blik iets naar me opkijkt.
          ”Dat is gemeen, Gracie. Ik zou je nooit plagen met koekjes.”
    Ik weet een korte lach uit te stoten, waarna ik zachtjes begin te grinniken en mijn blonde lokken achter mijn oor duw nadat ik lichtjes met mijn hoofd schudden. We wisten beide dat dat niet helemaal naar waarheid was. De laatste keer kreeg ik namelijk niet geheel tactvol een cakeje in mijn mond gepropt. Alleen de gedachten daaraan deed me alweer zachtjes lachen.
          ”Je maakt het maar beter goed met me…”
    Heel even bezwijkte ik bijna onder de uitdrukking die hij bij het uitspreken van deze woorden op zijn gezicht liet verschijnen, maar net op tijd hield ik mijn plagerige bui vast -- zonder ook maar iets toe te geven. Subtiel krullen mijn mondhoeken zich iets op. “Dat kan ik doen..” Ondertussen neem ik speels een nieuwe hap en duw me daarna iets overeind zodat ik een klein stukje naar Tanner toe kan buigen. ‘Wil je dat ik je een hapje geef?” met een schuine blik kijk ik hem aan en houdt het koekje iets omhoog ten teken dat ik het heus wel met hem wilde delen, maar ik genoot teveel van het spelletje, waarop brutaal het laatste stukje weer terugtrok en snel terugschoot uit zijn bereik.
          “Kom hem maar halen.”
    Zodra de woorden mijn mond verlaten hadden gleed ik van het bed af en danste speels met de zak koekjes door de kamer heen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The pothead || hotel | Malin

    “Dat kan ik doen..” Hoopvol kijk ik de ondeugende blondine aan, maar zodra ik die fonkeling in haar ogen, waar ik zo dol op ben, te zien krijg besef ik dat ik de komende minuten nog geen koekje moet verwachten. Mijn blik glijdt naar de zak, die Malin inmiddels stevig tussen haar vingers geklemd heeft.
    "Wil je dat ik je een hapje geef?” Zo subtiel mogelijk probeer ik me reeds schrap te zetten, maar net op het moment dat ik de pols van de speelvogel wil grijpen heeft ze zichzelf uit mijn bereik geplaatst. "Kom hem maar halen.” Omdat ik niet verwacht had dat ze het bed uit zou stappen en daardoor meer kracht achter mijn beweging had gezet dan nodig is op dit moment val ik een flink eind vooruit en donder -niet de eerste, en waarschijnlijk ook niet de laatste keer- uit het bed. Met mijn borstkas beland ik op de grond, terwijl mijn benen in een vreemde hoek op het bed blijven hangen. Met het beetje armspieren dat ik bezit duw ik mezelf overeind, wat me er vast uit laat zien als een kruiwagen met een mentale achterstand, en loop op mijn handen een stuk vooruit zodat ik ook mijn benen kan bevrijden. Wanneer ik met alvast één voet veilig op de grond sta, wil ik ook de andere neer zetten. Dat ik daarmee ergens tussendoor blijkbaar in het laken blijven haperen ben is me volledig ontgaan, waardoor ik tijdens het recht komen alsnog het evenwicht verlies en door een samenloop van fout gekozen beweging met het kruin van mijn hoofd tegen de muur voor me aan knal.
    "Oeeeeh. Fuck," breng ik geschrokken uit terwijl ik in kleermakerszit -nog steeds gedeeltelijk gevangen in het witte hotel-laken- ga zitten. Met mijn handen grijp ik naar mijn pijnlijke hoofd.
    Ik kan merken aan de houding van Gracie dat ze niet weet of ik een spelletje aan het spelen ben, of me echt bezeerd heb, waardoor ze vanop afstand even lijkt de situatie in te schatten. Ik kan het haar niet kwalijk nemen, er staan koekjes op het spel; dan is alles eerlijk. Ik zoek wat steun bij de muur, terwijl ik met de andere hand voel of ik ergens bloed kan bespeuren. Gelukkig blijkt dat niet het geval te zijn, maar ik kan nu al een gemene buil opmerken. Wanneer ik hier iets te hard over wrijf sis ik even tussen mijn tanden door de pijnscheut die door mijn hoofd heen trekt.
    "Tanner?"
    "Het gaat," wuif ik de bezorgde toon van het blondje weg. Ik zet mijn beste glimlach op terwijl ik haar aankijk. Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat ze het hierbij niet zal laten, omdat ze me inmiddels op een prik kent en weet dat als ik zelf niet kan lachen het best serieus moet zijn. Als ze dichterbij me komt geslopen neem ik haar bij de hand en trek haar op mijn schoot, in een poging haar gerust te kunnen stellen.
    "Nu heb ik je!" breng ik semi-opgewekt uit, alleen tegen gehouden door het bonzend gevoel in mijn hoofd. Zodra mijn blik echter de hare kruist is elk voornemen om haar spelletje alsnog mee te willen spelen vergeten. Haar gezicht is zo dicht bij het mijne dat ik haar warmte kan voelen, dat haar adem me me kippenvel bezorgt. Voorzichtig sluit ik het laatste klein beetje afstand, tot mijn lippen vluchtig de hare raken. Ik kan het niet helpen even te glimlachen, alvorens haar vol overtuiging verder te kussen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Hotelroom, with Tanner • Outfit •

    ”Tanner?”
    Zorgelijk rolt zijn naam over mijn lippen heen, terwijl mijn blauwe kijkers ietwat onrustig op Tanner gericht zijn. De eerste smak die hij uit bed gemaakt had, had nog pijnloos gelegen, maar degene die daarna volgde had zijn gezicht direct doen vertrekken waarop er een tweestrijd door me heen woedde. De glimlach die hij dan ook op zijn lippen perste stelde me niet volledig gerust. Ik laat hierdoor dan ook vrij snel het spelletje van net voor wat het is en sluip behendig naar Tanner toe. Zodra ik in zijn bereik ben steek ik mijn hand naar hem uit, welke hij zonder aarzelen lijkt aan te nemen en waardoor ik in een vlugge handeling zonder pardon op zijn schoot beland.
          ”Nu heb ik je!”
    Ik grinnik even en bijt kort op mijn onderlip als ik me vrij direct bewust ben van de korte afstand die er nu plots nog maar tussen ons is. Alsof mijn hart veel eerder lijkt te beseffen wat er me te wachten staat, besluit ze op een geheel subtiele wijze een paar slagen sneller te gaan, waardoor ze stevig in mijn borst tekeer lijkt te gaan. Voorzichtig dicht Tanner het kleine beetje afstand tussen ons en voel ik hoe zijn lippen vluchtig de mijne raken. Subtiel duwen mijn mondhoeken zich omhoog en beantwoord ik met evenveel overtuiging de kus die daarna volgt. Zonder schroom glijdt een van mijn handen naar zijn nek en zoeken mijn vingers naar zijn haren, waar ze zich tevreden tussen laten glippen. Mijn hart zwelt op en ik durf te zweren dat ze overduidelijk te horen moet zijn door de kamer nu en ik wordt overspoelt met een warmte die met geen pen te beschrijven lijkt.
          ”Mijn Tanner,” hoor ik mezelf met een tevreden glimlach tussen onze kussen door uitbrengen, waarna ik me dichter tegen de jongen aan vlei, wensend dat dit moment nooit meer voorbij ging. Deze avond pakte niemand me in ieder geval meer af.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ With Celeste ~ Outfit (-cap)



    Het was een doodnormale dag, wat betekende dat ik me werkelijk waar dood verveelde. Ook was het weekend en had ik geen idee waarom ik zo vroeg op was. Nou ja. Het was eigenlijk een normale tijd maar voor iemand die normaal pas om half twee uit zijn bed komt rollen als het even kan... Oh well. Ik moest wat aan mijn verveling doen en wie kan me daar beter bij helpen dan een van mijn favoriete mensen op deze aardbol. Ik werp een snelle blik in de spiegel en grijns, waarna ik de deur uit loop richting mijn auto.
    Eenmaal in mijn auto besluit ik eerst maar eens een omweg te maken. Dit zodat ik langs de diner kom waar Cel en ik eigenlijk veel te veel tijd door hebben gebracht, maar ik zal niet klagen met de hemelse milkshakes die ze hebben. Nadat ik hier een ontbijtje heb opgehaald vervolg ik mijn weg naar haar huis. Hier parkeer ik mijn auto maar voordat ik uitstap stuur ik nog snel een berichtje naar mijn vrienden.
    To: Da squaddd
    Goodmorning ladies & Gents. Waar was die chilling ook alweer?

    Het was al even geleden dat we echt met zijn allen hadden afgesproken, maar ja. Things happen. Ik loop naar de deur en bel aan, de zak van de diner in mijn handen. Ik kijk op als de deur open gaat en grijns lichtjes bij het zien van Cel. 'Morning darling,' zeg ik met mijn signature smile. 'Ik heb ontbijt meegenomen, don't kill me just yet.' plaag ik dan en hou de zak wat omhoog.


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 year | At her place | With Roman| Outfit

    Met het elastiekje wat ze om haar pols had gehad bond Celeste haar bruine haren in een slordige staart, hoewel de jongedame haar haren had geföhnd voelden de lokken toch nog een klein beetje vochtig aan, maar het laatste beetje zou vanzelf wel drogen. Celeste had haar haren in een staart gebonden zodat ze haar make-up kon doen zonder gestoord te worden door plukken haar die om de paar seconden in haar gezicht zouden vallen. Hoewel ze vandaag niks grootst op de planning had staan was Celeste niet van plan om haar huis te verlaten zonder een beetje make-up. Zelfs voor haar vrienden zag ze er toch wel graag een klein beetje goed uit. Toch hield Celeste haar make-up deze keer een beetje aú naturel.
    Tegen de tijd dat Celeste klaar was klonk de deurbel van beneden af, iets waar Celeste in de eerste instantie niet meteen op reageerde. Pas toen de deur van haar kamer open zwaaide keek Celeste op van haar spiegelbeeld. In de deuropening stond haar oudere broer Christian. 'Je weet dat je vriendje voor de deur staat?' vroeg de jongen terwijl hij één wenkbrauw omhoog trok. Celeste deed haar broer na. 'Hij is mijn vriendje niet,' zei Celeste terwijl ze zich langs haar broer de kamer uit duwde, technisch gezien was Roman haar vriendje niet, hij begon er alleen wel erg veel op te lijken en ze wisten ook beide wel welke kant het op ging.
    Toen Celeste de deur opentrok stond Roman daar met zijn eeuwige speelse grijns voor de deur. 'Morning darling,' zei Roman. 'Ik heb ontbijt meegenomen, don't kill me just yet.' Een lach rolde over Celeste haar lippen terwijl ze haar armen kort op de jongen heen sloeg. 'Oh, ik weet best wat je aan het doen bent,' zei Celeste terwijl ze Roman binnen liet. 'Je bent me aan het vet mesten zodat geen enkele andere jongen me ooit leuk zal vinden en jij mij voor je alleen kan hebben,' zei Celeste lachend.
    Vervolgens liep ze de trap naar haar kamer weer op in de veronderstelling dat Roman haar wel zou volgen, hoewel Celeste haar ouders verliefd waren op Roman, wie was dat niet, was de keuken waar de rest van het gezin zich bevond een no-go zone. Celeste haar broer, was namelijk wat minder gek op Roman, omdat in tegenstelling tot Celeste haar ouders Christian echt wel wist dat dit dezelfde Roman was over wie Celeste twee jaar geleden nachten had gehuild.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.