• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Solmeron • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Rasalghul • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Sombre • 1.6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • 1.1
    Parker Thomas Smith • The Jock • Taeralsahfer • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Taeralsahfer • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prince Charming • Wheeler • 1.5
    David 'Newt' Newton Chamberlain • Trouble • Wheeler • 1.6

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 21:46 ]


    El Diablo.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ With Celeste ~ Outfit (-cap)



    Een lach rolde over haar lippen, waardoor de lach op mijn gezicht ook wat breder werd. Ze sloeg haar armen kort om me heen en dit zag ik als een kans om een snelle kus op haar hoofd te drukken. 'Oh, ik weet best wat je aan het doen bent,' zei ze wanneer ik haar naar binnen volg. 'Je bent me aan het vet mesten zodat geen enkele andere jongen me ooit leuk zal vinden en jij mij voor je alleen kan hebben,' vervolgde Celeste lachend. Nu rolt er ook een lach over mijn lippen. 'Oh shit, je hebt me door,' zeg ik terwijl ik haar de trap op volg. 'Ik dacht nog wel dat ik zó sneaky was.' grijns ik dan.
    Eenmaal in haar kamer laat ik me op haar bed vallen. 'Hmh, ik hou van jouw bed. Kan ik niet hier blijven wonen?' plaag ik en pak een kussen dat ik onder mijn hoofd leg. 'Helemaal mooi als jij er ook bij ligt.' vervolg ik dan met een snelle knipoog. Het duurt even voor ik weer wat rechter ga zitten. 'Waar zijn je ouders trouwens? Missen ze me niet?' zeg ik wederom speels en vis ondertussen een pancake uit de zak waar ik een kleine hap van neem, voor ik haar wat dichter naar me toe trek.


    El Diablo.

    TANIA JACOBINE SMITH TANNER JACOB SMITH

    18 || The pothead | getting ready for the poolparty | Malin

    "Ik zeg je het, je moet deze bikini aan doen." Ik gebaar met mijn hele hand naar de twee stukjes gebloemde stof die ik ter amusement van Malin en mezelf heb aangetrokken. Met een overdreven catwalk-loopje stap ik de kamer door, waarna ik met getuite lippen achter me kijk en een keer met mijn kont schud en zelfs een poging tot twerken waag. Al snel kan ik niet meer serieus blijven en stap ik lachend terug naar mijn meest favoriete persoon in de wereld toe en neem haar in mijn armen.
    "Dan moet je hem wel van me af krijgen," plaag ik haar, alsof ik zinspeel op iets intiems. "Want dit ding zit verdomd lekker," geef ik het grapje een heel andere wending. "Hier kan ik wel aan wennen hoor, Gracie."
    "Tanner, kan ik met jullie mee rijden want - oh god, mijn ogen." Ik kijk over mijn schouder heen naar mijn broer, die in het deurgat van mijn slaapkamer staat en zijn eigen hand gebruikt om zijn ogen mee af te schermen. Het is niet mijn schuld dat hij niet weet hoe hij moet kloppen. Wat in mijn kamer gebeurt zijn helemaal zijn zaken niet, en als hij dan dingen aantreft die hem niet aan staan als hij toch komt spieken dan is dat ook helemaal niet mijn probleem. "Ik eh - ik loop wel," deelt hij nog mee alvorens op de tast naar de deurklink te zoeken en vervolgens met een klap van de deur de kamer weer uit te gaan. Waar sloeg dat nou weer op? Ik probeer hem straks wel een keer alleen te krijgen.
    Met één wenkbrauw nog steeds hoog opgetrokken richt ik mijn aandacht weer naar het blondje waar ik net zoveel plezier mee had. Al snel barst ik in lachen uit en trek "verleidelijk" een keer aan de knoop in het topje van de gele bikini.
    "Wil je me helpen, spetter?" fluister ik overdreven, zoals je de zogeheten bombshell wel eens in films ziet doen (al zijn het dan meer films van een bepaald genre, die overdag niet worden uitgezonden.)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • With Tanner • Outfit •

    Tranen stroomde over mijn wangen heen, terwijl mijn buik bijna pijn begon te doen van de krampen die ze trok door het vele lachen. “Ik zeg je het, je moet deze bikini aan doen.” Mijn blauwe kijkers volgen Tanner als hij een catwalk-loopje maakt en wanneer hij dan ook nog eens in een pose gaat staan alvorens met zijn kont te schudden, kom ik niet meer bij en sla ik zowat dubbel van het lachen. Hikkend kijk ik hem aan als hij vervolgens zelf ook in de lach schiet, waarna hij mijn kant op komt gelopen en ik zijn armen om me heen voel glijden.
          ”Dan moet je hem wel van me af krijgen,” plaagt hij me zachtjes. Tussen het nog zacht lachen door trek ik ietwat speels mijn wenkbrauw naar hem op. “Want dit ding zit verdomd lekker. Hier kan ik wel aan wennen hoor, Gracie.” Opnieuw begin ik te grinniken, maar als Parker dan ook nog eens in de deuropening verschijnt stik ik zowat opnieuw van het lachen bij het zien van diens reactie. Ergens was het zijn eigen schuld, deze kamer betrad je tenslotte op eigen risico, maar zijn uitdrukking was goud waard. Terwijl de broers onderling kort wat woorden wisselen vlei ik me zonder schroom dichter tegen Tanner aan. Ik hield zoveel van hem, de persoon die hij was en wie hij ook durfde te zijn. Zelfs in mijn bikini. Al helemaal in mijn bikini. Gniffelend snuif ik zijn geur op en blik omhoog eens Parker verdwenen is. Ik moet op mijn lip bijten om niet opnieuw in een lachen uit te barsten als Tanner op zijn verleidelijke manier aan het topje van de geel gebloemde bikini plukt en schud grijnzend mijn hoofd.
          ”Wil je me helpen, spetter?”
    Een triomfantelijk geluidje verlaat mijn mond. “Oh, daar zeg ik zeker geen nee tegen,” kir ik zowat tevreden en laat mijn vingertoppen over zijn blote borst glijden, richting de knoop van het topje. Moeiteloos pluk ik de knoop eruit en bijt ondertussen met een speelse grijns op mijn lip. “Hij staat je wel heel erg goed hoor,” plaag ik hem terwijl ik een van de bandjes van zijn schouder duw. “Beter als mij, dat weet ik zeker.” Lachend kijk ik naar hem op, waarna ik het topje van zijn bovenlijf weet te ontdoen en deze op de grond laat vallen zodat ik mijn armen om zijn nek heen kan slaan. Vluchtig druk ik een kus op zijn lippen en duw dan mijn mondhoeken tot een geamuseerde grijns als een van mijn handen via zijn borst naar beneden afdwaalt.
          ”Nu het broekje nog?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    At Scarlets place // Shook


    Het duurde niet lang vooraleer ik aankwam bij het maar al te bekende huis van mijn bestie. Als ik niet bij Joe's was, dan zat ik hier wel rond te hangen. Het huis was erg fancy, iets wat je niet meteen zou verwachten van Scarlet tho, maar het was een aangenaam huis. En het was nog leuker als haar ouders er niet waren -nee niet op die manier, Scarlet is mijn bestie en besides I got Parker-. Mijn motor reed haar oprit op terwijl ik toch even op mijn lip beet bij mijn gedachten aan Parker. De laatste dagen is hij zo... flirty en niet enkel naar mij toe. En ik haatte het zo hard als hij andere mensen meer aandacht schonk, maakte me niet uit wie ze waren. Ik parkeerde mijn motor en deed mijn helm af al kon ik niet anders doen dan fronsen bij het zien van de zwarte mercedes die er stond. Who the fuck... Ik borg mijn hem op en liep nieuwsgierig naar de onbekende wagen. No way dat er op dit uur partygangers waren, Scarlet was hoogstwaarschijnlijk niet eens haar bed uit. Ik liep vervolgens langs het huis richting Scarlets slaapkamer raam. Ik kraakte even mijn nek en grijnsde licht. 'Let's do this.' en met die woorden sprong op op de afvalbakken zodat ik me hierop kon afzetten en naar de regenpijp sprong. Na mezelf op te trekken bereek ik haar balkon en met wat moeite klom ik hierop. Nieuwsgierig piepte ik dan ook binnen en zag doornroosje nog lekker haar roes uitslapen. Ik kende Scarlets kamer vanbinne en van buiten dus, ik wist ook dat het slot van haar raam brak was en ik met een simeple duw zo haar ruit open kreeg. Als professionele inbreker/beste vriend klom ik dan ook vrolijk naar binnen en sprong op haar bed. "Goodmorning sunnshine! WOAAH-" geschrokken rolde ik terug het bed uit en belande met een heuse klap op de grond. "WHAT DOET HIJ HIER!" Gromde ik geschrokken bij het zicht van een halfnaakte Valentine naast Scarlett in het bed. "Don't tell me ... Ugh ik word misselijk." ik trok mijn neus afkeurend op en keek Scarlett aan met 'jebenteenidiootalsjemetvalgeslapenhebt' blik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Her house • Val & Newt • outfit
    ''Goodmorning sunnshine! WOAAH-'' Meteen zat ik recht overeind in mijn bed door de uitgesproken woorden en de klap die volgde. Nog verdwaasd en wat slaperig viel mijn blik op Newt die op de grond lag.
          ''WHAT DOET HIJ HIER!'' gromde hij tegen me en ik kan het niet laten om met mijn ogen te rollen. ''Don't tell me ... Ugh ik word misselijk.'' Sigh, waarom moet hij meteen zo achterlijk doen? Newt weet dondersgoed dat ik op dit tijdstip - alhoewel, hoe laat is het eigenlijk? - nog niet wakker ben. Daarbij, dan moet hij maar eens leren om de voordeur te gebruiken en op de bel te drukken. Lijkt me geen lastige opgave en het zou momenten zoals deze besparen.
          ''Kijk me niet zo aan.'' grom ik dan ook enigszins geërgerd. Mijn blik valt vervolgens op de jongen die naast me in bed ligt en momenteel ben ik heel erg blij dat ik zijn shirt aan heb getrokken om in te slapen. Mijn blik verplaatst zich weer terug naar Newt en ik gooi mijn kussen naar zijn hoofd.
          ''Misschien moet je dan ook eens leren dat normale mensen door de voordeur gaan of op de bel drukken.'' grom ik ondertussen. ''Ga nu maar naar beneden en maak maar ontbijt ofzo - dan kan ik aankleden.'' Tijdens die woorden verandert mijn gezicht van geërgerd naar onschuldig en puppy ogen. Ik kan het niet laten. Ik heb eten en koffie nodig om niet de rest van de dag chagrijnig te zijn en dat weet Newt dondersgoed. Ik klim ondertussen al uit bed en trek hem overeind, waarna ik Newt naar de deur toe begin te duwen.
          ''En anders, zet op zijn minst koffie voor me.'' mopper ik, waarna ik de deur weer dicht doe en me naar Valentine draai met een onschuldig gezicht.
          ''Sorry voor.. dát.'' Zeg ik met een gebaar naar de deur toe. Dit was vast ook niet wat hij verwacht had van de nacht hier doorbrengen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2018 - 8:19 ]



    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    At Scarlets place // Shook



    Scarlet schoot rechtovereind , haar haar duidelijk nog warrig van haar 'nacht'. Alleen er nog maar aan denken deed mijn maag al draaien. ''Kijk me niet zo aan.'' siste ze geërgerd terug waarna ze even naast haar keek om vervolgens een kussen naar mijn hoofd te gooien waardoor ik een spastische ninjamove uithaalde en haar fronsend aankeek. "Héy, waar is dat voor nodig." siste ik haar toe. ''Misschien moet je dan ook eens leren dat normale mensen door de voordeur gaan of op de bel drukken.'' gromde ze als antwoord, oké ik kon haar geen ongelijk geven gezien ik al eerder haar kamer binnengebroken was en een one night stand van haar aantrof in de plek, maar nog nooit een asshat als Valentine. Dat was gewoon laag. ''Ga nu maar naar beneden en maak maar ontbijt ofzo - dan kan ik aankleden.'' bij deze woorden sprongen mijn wenkbrauwen omhoog. "Eh wat?" kwam er bot over mijn lippen al keek Scar me aan met haar onschuldig puppy ogen. Een ontevreden grom rolde over mijn lippen al liet ik me wel overeindhelpen door Scarlett . ''En anders, zet op zijn minst koffie voor me.'' mopperde ze, ik weet hoe chagrijnig de meid was zonder haar koffie. "Fine, maar ik ben niet je persoonlijke bitch, dus verwacht niet dat ik daarna je bed ga opmaken." snoof ik geïrriteerd waarna ik haar kamer uitstormde en de trap af hobbelde. En ik kon zweren dat voordat ik haar kamer uitliep die eikel van een Val me nog uitgewuifd had ook... Eens ik in de keuken was zette ik een koffiekan op het vuur en woog ik de juiste hoeveelheid koffie af voor een goed straf bakkie. Vervolgens snuisterde ik haar kasten af en gooide wat brood en choco op tafel Eens de koffie klaar was schonk ik een grote mok in, voor mezelf welliswaar. I told you I ain't their bitch. Ik plofte me neer op het aanrecht en haalde meteen mijn mobiel boven waarna ik een stuk brood in mijn mond propte. Ik wiebelde met mijn benen waarna ik mijn nummer 1 intikte en de mobiel tegen mijn oor aanhield. "Parwker , je gaat dit nooiwt gelowen." zei ik met overvolle mond. Ik knauwde vlug mijn mond leeg. "Ik ben bij Scarlet en ze had ongedierte in haar bed, Valentine is hier..."






    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, party, With Emily



    Met een nog vermoeid hoofd en drikke frons op mijn voorhoofd volgde ik in stilte het hele gedoe tussen Scarlet en Chamberlain. Hoe die gluiperd hier binnen was geraakt was me een raadsel en eens hij dan ook de deur uitgewezen werd kon ik het niet laten om hem uit te zwaaien. "Toedeloe." Ik ging dan ook wat rechtop zitten en keek toe hoe Scarlet zich naar me omdraaide. ''Sorry voor.. dát.'' zei de jongedame terwijl ze nog even naar de deur gebaarde al schudde ik gewoon mijn hoofd als teken dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. "Kan jij toch niets aan doen, hoe komt hij hier zelf binnen? Geheime aanbidder?" vroeg ik haar quasi geamuseerd terwijl ik een hand door mijn lokken haalde. Ik besloot dan ook dat ik ook maar beter het bed uit ging en strekte me even uit vooraleer ik de lakens van me af sloeg en mijn boxershort van de grond haalde en terug aantrok. "Je ziet er trouwens ongeloofelijk hot uit in dat shirt." grijnsde ik waarna ik naar haar toe liep en mijn armen om haar middel sloeg en Scarlet in haar mooie blauwe ogen aankeek. " Net zoals die lovebite in je neck, hmmm." ik kon het niet laten mijn lippen op het gevoelige plekje te drukken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Her house • Val & Newt • outfit
    Ik moet toegeven dat het gedrag van Newt me behoorlijk irriteert. Goed, ik commandeer hem dan wel maar hij weet zelf ook wel dat het vooral plagerig bedoeld is. Daarnaast, híj is diegene die zo binnen komt vallen en het is niet de eerste keer dat hij daardoor mijn ochtend met een leuke jongen verpest. Of hij moet boos zijn omdat het Valentine is maar dan zou hij alsnog blij voor me moeten zijn in plaats van me moeten veroordelen.
    ''Kan jij toch niets aan doen, hoe komt hij hier zelf binnen? Geheime aanbidder?'' Ik zucht eens en doe een poging om niet uit te vallen tegen Valentine. Hij bedoelt het goed maar momenteel kan ik de grapjes niet zo goed hebben.
    ''Hij komt hier binnen via het raam.'' zeg ik met een zucht terwijl ik naar het open raam gebaar. ''Je kan via de afvalbakken en regenpijp op mijn balkon klimmen en dat raam is niet bepaald stevig.'' Ik heb de route zelf ook wel eens gebruikt in de tijd dat ik nog huisarrest kreeg. Maar dat was vooral om het huis uit te komen - erin klimmen zou me vast niet lukken. Ik kijk toe hoe Valentine ondertussen uit bed gaat en zijn boxershort aan trekt, waarna hij op me af komt.
    ''Je ziet er trouwens ongeloofelijk hot uit in dat shirt.'' zegt hij al grijnzend. Zo kan ik toch niet geïrriteerd blijven? Mijn mondhoeken krullen automatisch omhoog bij die woorden. ''Net zoals die lovebit in je neck, hmmm.'' Zijn lippen raken het plekje waardoor ik het niet kan laten om mijn ogen te sluiten en een zacht maar tevreden geluidje te maken.
    ''Yeah, die krijg je nog terug.'' mompel ik zachtjes maar deze keer wel met een glimlach op mijn gezicht. Aandacht is nooit verkeerd immers. Ik leg mijn armen ondertussen om zijn nek en druk mijn lippen zacht op de zijne.
    ''Misschien moet ik je shirt maar houden,'' fluister ik grinnikend terwijl ik hem weer los laat. ''en misschien kunnen we beter aan gaan kleden voor ik weer terug naar bed wil.'' Ik kan een geamuseerde grijns op mijn gezicht niet verbergen maar maak me vervolgens toch maar los en loop naar mijn kledingkast, waar ik met een zucht voor blijf staan. Ik heb geen idee welke bikini ik aan wil en wat ik erover aan ga doen.
    ''Wil je trouwens een zwembroek lenen?'' vraag ik terwijl ik over mijn schouder kijk naar Valentine. ''Of ga je naakt?'' voeg ik er geamuseerd aan toe.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 year | At her place | With Roman| Outfit

    'Hmh, ik hou van jouw bed. Kan ik niet hier blijven wonen?' was het eerste wat Roman zei toen hij Celeste haar kamer binnen kwam, al snel belande Roman inderdaad ook boven op Celeste haar bed. Het was één van de weinige keren dat zij niet degene was die hem er opduwde... 'Alleen vanwege een bed?' zei Celeste tegen de jongen. 'Ik kan je mijn matras merk wel doorgeven, dan kan je thuis ook zo luxueus slapen.' zei Celeste grinnikend tegen de jongen op haar bed. In de tussentijd liep ze naar haar nachtkastje om haar telefoon van de lader af te trekken. 'Helemaal mooi als jij er ook bij ligt.' zei Roman, waarna ze jongen Celeste bij hem op het bed wist te trekken, een geschrokken geluid verliet Celeste haar mond, maar daarna keek ze Roman toch weer grijnzend aan. 'Ik zou hier de hele dag kunnen liggen,' mompelde Celeste tegen Roman zijn borst aan.
    'Waar zijn je ouders trouwens? Missen ze me niet?' vroeg Roman Celeste vervolgens, Celeste schudde kort haar hoofd. Het was Roman ook niet ontgaan hoe gek haar ouders op Roman waren, hij was dan ook wel echt een gentleman geweest tegenover de twee volwassenen. 'In de keuken en ik weet zeker dat ze nu erg aan het verlangen zijn naar jou aandacht.' zei Celeste lachend. 'Maar Christiaan is ook thuis en ja...' Celeste liet een zenuwachtige lach over haar lippen rollen, het moest Roman ook niet ontgaan dat Christiaan het dan weer niet zo op hem had, als de beschermende oudere broer die hij was. Celeste begreep alleen niet waarom iedereen altijd dacht dat ze beschermd moest worden, Christiaan, Valentine, natuurlijk was het goed dat ze op haar letten, maar Celeste kon prima haar eigen keuzes maken.
    Uit de zak die Roman mee had genomen haalde hij een pancake, waar hij zelf al een hapje van nam. 'Pancake's?' zei Celeste. 'Dit is echt vetmesten.' Een korte lach rolde over Celeste haar lippen, maar haar glimlach veranderde al snel in een serieuze blik. 'Je weet dat ik de rest van de dag nog in mijn bikini rond moet lopen?' zei Celeste. 'Ik hoop dat je ook iets gezondst in die zak hebt zitten.'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2018 - 22:10 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino FuckLoverboy ~ 19 Jaar ~ With Celeste ~ Outfit (-cap)



    'Alleen vanwege een bed? Ik kan je mijn matras merk wel doorgeven, dan kan je thuis ook zo luxueus slapen.' had ze nog gezegd waardoor ik even moest lachen. 'Je bent nog grappig ook,' mompelde ik. Een geschrokken geluid verliet Celeste haar mond toen ik haar naast me trok, maar toen ze me vervolgens weer grijnzend aankeek haalde ik lichtjes en uitdagend mijn wenkbrauw wat op. Toch wordt mijn blik meteen wat zachter als ze zich tegen mijn borst aan nestelt en langzaam streel ik door haar haar. 'Ik zou hier de hele dag kunnen liggen,' mompelde ze en ik knik, een lichte glimlach op mijn gezicht. 'Tell me about it,' zeg ik en hou mijn hoofd schuin. 'Waarom niet?' plaag ik dan, al weet ik dat er geen ontkomen is aan de chillsessie vandaag. Niet dat het heel vreselijk was maar toch, je weet wat ik bedoel hé.
    'In de keuken en ik weet zeker dat ze nu erg aan het verlangen zijn naar jou aandacht.' zei Celeste lachend en ik kan het niet laten om te grijnzen. 'Maar Christiaan is ook thuis en ja...' Ik knik, licht pruilend dat wel. 'Mweh, ik maak het wel goed met ze.' zeg ik nonchalant. Ik kan het niet helpen, ouders zijn nou eenmaal dol op me. Nou ja, volwassenen in het algemeen. De meeste dan. De coach heb ik nog altijd niet te vriend meer gemaakt en mijn vader... Dat is een heel ander verhaal.
    'Pancake's?' zei Celeste nadat ik een hap had genomen. 'Dit is echt vetmesten.' Een onschuldige blik vormt zich op mijn gezicht en ik kijk naar haar. 'Je weet dat ik de rest van de dag nog in mijn bikini rond moet lopen?' zei Celeste. 'Ik hoop dat je ook iets gezondst in die zak hebt zitten.' Ik rol lichtjes mijn ogen maar lach dan ook. 'Pancakes zijn hemels en dat weet je,' zeg ik. 'Besides, het is niet alsof je tien kilo aankomt van een of twee van die dingen.' Ik eet de rest op. 'En zelfs als dat zo zou zijn, dan zou je nog altijd de meest prachtige verschijning zijn daar. By far.' glimlach ik en druk een zachte kus op haar wang. 'Goed, na Parker natuurlijk.' plaag ik haar en geef haar een speelse knipoog. Niet dat ik het meende. Ik bedoel. Parker ziet er goed uit natuurlijk, maar Celeste is van een andere wereld gewoon.
    'Maar anyway,' zeg ik dan en pak dan de tas van Starbucks. 'Koffie is gezond, toch?' vraag ik en kijk even in de tas. Dan haal ik een beker eruit die ik in pure verveling had ondergetekend toen ik aan het wachten was bij de Diner. Inclusief cheesy pick up line. Ergens hoopte ik dat het zou werken of iets dergelijks, zodat het for real zou zijn. Maar ach. Ik hou de beker op haar kant op. 'Special delivery for a special girl?'

    [ bericht aangepast op 31 aug 2018 - 15:05 ]


    El Diablo.

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || Jogging| Alone

    Nadat ik mijn broertje in het zwemgoed van Malin had aangetroffen had ik me zo snel mogelijk uit de voeten gemaakt. In plaats van mijn fiets naar Scarlett's huis te nemen had ik besloten het aangename met het onaangename te combineren en erheen te joggen. De waarheid is dat ik helemaal geen zin heb om randomn te gaan chillen, tussen het vreemde punt waarop Newt en ik ons nu bevinden en de koude oorlog met Valentine staat mijn hoofd er simpelweg niet naar.
    Mijn enige troost is dat Malin en ik sinds kort elkaar gewoon weer kunnen spreken zonder dat het al te vreemd aanvoelt. Hoewel ik -natuurlijk rijkelijk te laat- in de gaten gekregen had dat ik niet het enige Smithje was die voor haar gevoelens had, had ik niet gedacht dat het zo snel zo serieus zou worden tussen haar en Tanner. Ergens was ik beledigd dat ze zo snel over me heen leek te zijn, maar tegelijk vond ik dat zo ontzettend belachelijk van mezelf. Inmiddels ben ik al lang blij mijn broertje zo gelukkig te zien, en te weten dat zij nu eindelijk heeft wat ik haar niet kon geven. Die twee zijn gemaakt voor elkaar.
    Ik kijk even op mijn Fitbit om mijn hartslag te controleren en merk dat deze iets te hoog ligt. Ik vertraag mijn pas steeds ietsje meer tot ik tot stilstand gekomen ben en neem enkele slokken van mijn flesje water. Vervolgens schakel ik op mijn telefoon over naar een playlist die iets minder upbeat is, zodat ik automatisch iets trager loop als ik start. Doorgaans heb ik een goede controle over mijn snelheid, maar als ik diep in gedachten verzonken ben dan wil ik nog wel eens vergeten opletten. De laatste tijd gebeurt het helaas steeds vaker. Net wanneer ik weer in gang wil schieten stopt de muziek en wordt deze vervangen door mijn gepersonaliseerde ringtone voor Newt. Het is een idioot lied, maar we hadden er samen om in een deuk gelegen toen we het voor het eerst hoorden, al was het maar omdat de peach-emoji in onze sms'jes nog wel eens als codetaal gebruikt werd.
    Bijna onmiddellijk komt er een bezorgd gevoel naar boven drijven. De laatste tijd zijn de langste gesprekken die we voeren discussies over het feit dat hij ervan overtuigd is dat ik teveel met anderen flirt, terwijl ik sinds ik met hem samen ben amper nog een andere vrouw of man bekeken heb. En dat voelt zo fucking zuur aan... Het verbaast me dan ook een beetje dat hij me belt, en de eerste gedachte die in me opkomt is dat er iets gebeurd is.
    "Newt?" neem ik ietwat angstig op.
    "Parwker , je gaat dit nooiwt gelowen." Waarom praat hij zo vreemd? Heeft hij een rammeling gekregen van iemand? Van wie dan? Het zal toch niet zijn va- "Ik ben bij Scarlet en ze had ongedierte in haar bed, Valentine is hier..."
    "Thefuck...dude..." zucht ik, meer uit opluchting dan wat hij me twee seconden geleden verteld heeft. Ik haal diep adem terwijl ik mijn best doe een uitgestreken gezicht te houden en niet te gaan grienen als een kleuter. Ik weet niet eens waarom ik plots die nood voel, en het staat me ook geen greintje aan. "Valentine moet doen wat hij niet laten kan," antwoord ik dan hard. Dat we geen vrienden meer zijn doet me meer dan ik laat uitschijnen, tegenover eender wie, maar hij heeft het zelf gezocht. "Ik kom er zo aan, oké?" voeg ik er wat zachter aan toe. Het idee dat Newt vanwege zijn grote mond alsnog klappen zou kunnen vangen van Val klinkt een pak realistischer en ik wil het liever niet meemaken. Hoe sneller ik daar ben, hoe beter ik die eikel in de gaten kan houden.
    Nadat ik afgedrukt heb zet ik het op een rennen. Waar ik me eerst nog zorgen maakte om mijn hartslag laag genoeg te houden zodat ik het als duurloop en niet als cardio kon rekenen bestaat mijn nieuwe doel er uit zo snel mogelijk bij Newt te raken. Hierbij kom ik over een peuter heen te springen, een skateboardende pre-tiener te ontwijken en ren ik bijna bal op een jonge moeder met een kinderwagen, maar uiteindelijk raak ik heelhuids op mijn bestemming.
    Ik klauter over het tuinhekken, maar als ik mijn vriendje daar niet aantref sprint ik nog even door naar de achterdeur, waar ik hem door het raam op het aanrecht zie zitten. Meteen voel ik me een pak beter, op het feit dat mijn longen in brand lijken te staan na. Ik bons mijn vuist een paar keer op het raam en blijf hijgend wachten tot mijn brilsmurf open doet.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    TANIA JACOBINE SMITH TANNER JACOB SMITH
    18 || The pothead | getting ready for the poolparty | Malin

    “Oh, daar zeg ik zeker geen nee tegen,” besluit Malin zonder enige twijfel. Hoewel het allemaal een deel van ons spelletje is, blijft mijn adem toch even stokken in mijn keel, als ik de zachte hand van het blondje over mijn huid voel glijden. Zo heel af en toe bekruipt me nog steeds het gevoel dat ik plots wakker zal worden en alles een droom zal blijken te zijn. “Hij staat je wel heel erg goed hoor." Ik moet even lachen en beweeg mijn schouders wat heen en weer, om de straps wat sneller naar beneden te laten zakken. “Beter als mij, dat weet ik zeker.” Hevig schud ik mijn hoofd. Er is niks, maar dan ook niks, dat mij beter staat dan Gracie - zelfs niet een adamskostuum. Nu mag ik wel wat afgevallen zijn sinds ik voor het eerst mee ging zwemmen met haar, al zal het feit dat ik steeds minder en minder naar wiet grijp hoe meer tijd ik met Malin spendeer. Ik voel de nood niet meer zo sterk als voorheen, dingen waar ik me zo druk om kon maken lijken onbelangrijk en voor het eerst heb ik het gevoel dat ik goed ben zoals ik ben.
    ”Nu het broekje nog?” plaagt Malin na een lief kusje.
    "Ja misschien beter wel, als je ooit nog kinderen wilt," antwoord ik zonder nadenken. "Dit ding knelt behoorlijk aan mijn ballen." Ik trek het broekje naar beneden, en gooi het op het bed, waarna ik op mijn beurt een kusje op haar lippen druk. "Zal ik gewoon zo gaan?" grinnik ik, draaiend met mijn heupen. "Dit is tenslotte wel het land van de vrijheid, niet?"


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 year | At her place | With Roman| Outfit

    "Waarom niet?" vroeg Roman toen Celeste had opgemerkt dat ze wel de hele dag met hem in bed kon blijven liggen, Celeste grinnikte. 'We hebben plannen vanmiddag.' merkte ze op, maar zo erg zouden ze hen ook niet missen als ze er niet waren leek Celeste. Haar zouden in ieder geval niet veel mensen missen, Valentine zou haar misschien missen, en Malin misschien ook nog eens, maar de rest zou het niet heel veel kunnen boeien dacht Celeste zo.
    'Pancakes zijn hemels en dat weet je,' zei Roman over de pannenkoeken die hij uit zijn zak meegebracht ontbijt mee had genomen. Celeste glimlachte, ze wist het, ze hield van pancakes, maar niet wanner ze de hele dag nog in haar bikini rond mocht paraderen. 'Besides, het is niet alsof je tien kilo aankomt van een of twee van die dingen.' zei Roman, daar had hij echt wel een punt, maar er was wel zo iets als 'bloating' waardoor het soms kon lijken als of je ronder was dan je in werkelijkheid was Veel eten veroorzaakte dit vaak en ja... pannenkoeken zouden dit zeker kunnen veroorzaken. . 'En zelfs als dat zo zou zijn, dan zou je nog altijd de meest prachtige verschijning zijn daar. By far.' zei Roman vervolgens tegen Celeste, waarna ze weer naar de jongen lachte. 'Oh hou op,' zei ze en inderdaad Roman hield al snel op met haar vleien door zijn volgende woorden uit te spreken. 'Goed, na Parker natuurlijk.' Kort schudde Celeste haar hoofd. 'Daar heb je een punt ja, ik denk ook wel dat Parker de meest prachtige verschijning daar zou zijn,' zei Celeste op dezelfde plagende toon als Roman, hoewel ze beide wel wisten dat ze het niet meende.
    'Maar anyway,' zei Roman terwijl hij half omhoog kwam om nog iets uit zijn zak te halen, omdat Roman omhoog kwam kwam Celeste ook maar omhoog, sinds ze half boven op de jongen had gelegen. 'Koffie is gezond, toch?' Celeste wist eigenlijk niet of dit waar was, maar ze dronk haar koffie zwart, dus het kon erger. Wanneer het om koffie ging hoefde Celeste er niet allemaal suikerige toevoegingen bij, dat was in haar ogen geen echte koffie meer. 'Special delivery for a special girl?' zei hij Celeste haar oog was in de eerste instantie niet meteen gevallen op de tekst de Roman er op had geschreven, zelf al viel het nog wel een beetje op. Dit liet zien hoeveel behoefte ze had aan de koffie die hij haar schonk. In ieder geval zag de jongedame nadat ze twee slokken uit de beker had genomen wel wat hij op de beker had geschreven. Een verliefde grijns verscheen op Celeste haar lippen. Het kwam er op neer dat Roman haar hiermee vroeg of ze zijn vriendin wou zijn iets wat hij eerder nog niet had gedaan. In haar hoofd noemde Celeste Roman al een tijdje haar vriendje, ze deden eigenlijk alles wat mensen in een relatie ook deden, maar de officiële vraag was nog niet eerder gevallen. Tot nu. 'Je bent echt een hopeloze romanticus,' grinnikte Celeste terwijl ze de kop op haar nachtkastje neerzette. 'Maar het antwoord is natuurlijk ja,' voegde ze er aan toe, waarna ze voorover leunde om haar lippen de zijne te laten ontmoeten.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino FuckLoverboy ~ 19 Jaar ~ With Celeste ~ Outfit (-cap)



    Ik kan het niet laten om te lachen als ze eerst twee slokken uit de beker neemt. Ik wist in elk geval haar order nog, al was het niet heel moeilijk omdat ze het altijd zwart heeft gedronken. Zelfs ik krijg dat niet voor elkaar, al geef ik sowieso de voorkeur aan energiedrankjes boven koffie. Ik hield gewoon teveel van suiker. Uiteindelijk keek de dame voor me wel aandachtig naar de beker en een lichte grijns verscheen op mijn lippen. Eigenlijk verwacht ik wel dat ze ja zegt, ik bedoel, we zijn basically een koppel. Gewoon niet officieel. 'Je bent echt een hopeloze romanticus,' grinnikte Celeste, ook met een grijns op haar lippen.
    'Ik?' begin ik onschuldig, mijn wenkbrauwen lichtjes opgetrokken. 'Ik heb geen idee waar je het over hebt.' vervolg ik plagend. Natuurlijk wel. Een 'hopeloze romanticus' ben ik altijd al geweest. En een charmeur. En een slijmbal als ik sommigen moet geloven, maar ach. Het werkt toch? Ik kijk toe hoe ze de kop op haar nachtkastje plaatst. 'Maar het antwoord is natuurlijk ja,' voegde ze er aan toe, waardoor de grijns op mijn lippen toch uitbreekt in een glimlach. Mijn hand plaats ik zachtjes op haar nek als ze haar lippen op de mijne drukt. Zachtjes streel ik langs haar kaak terwijl ik het zo door laat gaan, voor ik me na een tijdje toch terug trek. Niet te ver tho. Met mijn voorhoofd leun ik zachtjes tegen het hare. 'Hmh, dit noem ik wel een hele goede morgen.' zeg ik glimlachend en druk nog een zachte kus op haar lippen. Nog even kijk ik naar haar voor ik me wat verder terug trek, de lach niet van mijn gezicht af te slaan.
    Ik reik achter haar en pak de koffie, waar ik een snelle slok van neem. Mijn dagelijkse cafeïneshot had ik allang op, nog voor ik hier aankwam. Mijn gezicht betrekt even en ik schud mijn hoofd. 'Ik snap nog altijd niet hoe je het weg krijgt.' mompel ik en zet de kop weer neer, waarna ik weer naar haar kijk. 'Might need something sweet now.' grijns ik lichtjes en druk wat zachte kusjes in haar nek.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 19:22 ]


    El Diablo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • With Tanner • Outfit •

    ”Ja misschien beter wel, als je ooit nog kinderen wilt.”
    De droge manier waarop Tanner zijn woorden zonder na te denken naar buiten wierp, lieten me zachtjes proesten waarop ik mijn hand over mijn lippen heen legde. “Wat zeg je?” grinnikte ik en keek kort toe hoe hij aan het broekje plukte dat wellicht net iets te strak om zijn heupen zat. “Dit ding knelt behoorlijk aan mijn ballen.” Zonder pardon trok hij het knalgele ding uit en mikte het ergens richting het bed neer alvorens een klein kusje op mijn lippen te plaatsen.
          ”Zal ik gewoon zo gaan?” grinnikt hij vervolgens terwijl hij onbeschaamd met zijn heupen draait. Vrijwel direct schud ik met mijn hoofd. Na-ah, dat was niet voor andere om naar te kijken. “Dit is tenslotte wel het land van de vrijheid, niet?” Zachtjes gaf ik hem een duw tegen zijn schouder en grinnikt kort. “Dat zal best, maar ik deel dat soort privé gedeelten niet graag met anderen.” Geamuseerd trek ik een van mijn wenkbrauwen op en vlei mezelf dicht tegen hem aan. Losjes leg ik mijn armen in zijn nek en kantel mijn hoofd iets terwijl ik naar hem opkeek. Ik vond het heerlijk om zo bij Tanner te zijn en dan doelde ik niet een specifiek op het feit dat hij nu compleet naakt was, maar omdat ik me bij hem compleet thuis voelde. Plagend stroken mijn vingers door zijn haren heen.
          ”Of je moet het niet erg vinden als ik meega in je idee en evengoed puur natuur ga?”
    Subtiel zet ik me iets van hem af en pluk een tikkeltje uitdagend aan het stof van mijn jurkje, welke ik nog iets hoger op trek zodat meer van mijn blote dij zichtbaar wordt. “Ik bedoel maar, skinny dippen kan best gezellig zijn, niet waar?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    At Scarlets place // Shook


    Terwijl de lijn over ging had ik gehoopt een vrolijke Parker aan de lijn te krijgen maar helaas, de jongen leek niet blij te zijn met mijn 'roddelnieuwtje' "Thefuck...dude..." klonk er dan ook aan de andere kant van de lijn, waardoor ik mijn volle mond leeg slikte en een "wat?" mijn lippen verliet. "Valentine moet doen wat hij niet laten kan," klonk het dan ook waardoor ik even op mijn lip beet, misschien had ik toch niet moeten bellen. "Ja true." klonk het dan ook wat teleurgesteld. Niet in Parker, maar in mezelf. Ik weet dat ik mijn vriendje de laatste degen wat meer uit de kast lokte, maar het was dan ook zo fucking hard om 'ons' stil te houden. Parker's breakup met Malin was nu wel het roddelpunt op school en het feit dat de jongen nu ook singel en bespringbaar is, maakt me soms zo... Jaloers? Niet 1, niet twee maar wellicht 3 mensen hebben me deze week nu al verteld dat ze een move willen maken op de jongen en toen die hufter van een Damien dan nog eens begon te pronken dat hij en Parker een 'langdurige sensuele staarwedstrijd hielden terwijl hij zijn achterste vasthield' oh man die eikel zal de komende weken met een blauwoog rondlopen. Ik pulkte wat aan de korstjes op mijn knokkel van de klap van gisteren. Ik hield niet van leugenaars en al zeker niet als ze logen om Parker. "Ik kom er zo aan, oké?" klonk Parker nog waardoor mijn lippen licht omhoog krulden, de jongen wist me hoe dan ook altijd wel op te warmen vanbinnen, ookal liet ik het soms niet merken. "Zie je zo Sparkie." en met die woorden werd er neergelegd. Ik zuchtte even waarna ik een slok van mijn koffie nam . Er klonk wat lawaai vanboven en ik rolde kort met mijn ogen. Erg lang duurde het echter niet of ik hoorde getik op de ruit waardoor ik ongeïntereseerd opkeek al was het tot mijn verbazing Parker. Hoe... Dat was snel. Met een klein sprongetje wupte ik van het aanrecht af en opende de deur waarna ik Parker met een knuffel begroette. Het net terugdenken aan wat voor een eikel ik deze week was liet me enkel meer naar hem hunkeren. "Je plakt." mopperde ik eens ik merkte dat de jongen hierheen gerend moest hebben. "Did you mis me this much that you ran all this way?" grinnikte ik waarna ik mijn vriendje in zijn mooie bambi bruine ogen waarna ik hem een kort kusje haf.








    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, party, With Emily


    Scarlet waardeerde mijn opmerking ''Hij komt hier binnen via het raam.'' Zuchte de dame waarna ze even naar haar ruit gebaarde die inderdaad aan de wat oudere kant was. ''Je kan via de afvalbakken en regenpijp op mijn balkon klimmen en dat raam is niet bepaald stevig.'' ik grinnikte even kort. "Nou bedankt voor die info, wie weet kom ik je ook wel eens verrassen." knipoogde ik naar haar en ze leek ondertussen al wat vrolijker te zijn. ''Yeah, die krijg je nog terug.'' mompelde Scarlett zachtjes waarna ze haar amen om mijn nek sloeg en onze lippen elkaar even vonden. ''Misschien moet ik je shirt maar houden,'' fluisterde ze grinnikend waardoor ik haar even geamuseerd aankijk. "Ah zo"lachte ik zacht. "Ah het staat je toch zoveel beter, hou maar lekker." en met die woorden plaatste ik weer een speelse peck op haar lippen. ''en misschien kunnen we beter aan gaan kleden voor ik weer terug naar bed wil.'' Een grijns was niet van mijn gezicht te slaan , als het niet voor haar ongewenste gast was had ik zo wel een tweede ronde kunnen doen. "Hmmm, ik zou niet klagen." grijnsde ik waarna ik toekeek hoe ze naar haar klerenkast ging.
    "Wil je trouwens een zwembroek lenen?'' vroeg de Brunette me terwijl ze over haar schouder keek. ''Of ga je naakt?'' grapte ze waardoor ik ook even lachtte. "Zou je wel willen hé? Maar ik denk dat de rest dat niet fijn zou vinden, dus ja ik wil wel een zwembroek lenen." grijnsde ik. "Maar geen bikinibroek of iets dergelijkts"



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH