• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Solmeron • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Rasalghul • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Sombre • 1.6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • 1.1
    Parker Thomas Smith • The Jock • Taeralsahfer • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Taeralsahfer • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prince Charming • Wheeler • 1.5
    David 'Newt' Newton Chamberlain • Trouble • Wheeler • 1.6

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 21:46 ]


    El Diablo.

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman • outfit
          Hij porde al grijnzend tegen haar pruillip aan. Oh, het was dat hij een vriendin had. Of daarmee bezig was.. want anders.. 'Don't look at me like that, makes me feel bad.' zei hij lachend, waardoor ze lichtjes had gegrijnsd. Ze veranderde daarna van onderwerp door te vragen of hij al iets van Celeste had gehoord. 'Nope.'was zijn antwoord, waardoor ze wat fronste. Ze keek toe hoe hij nu ook aan haar pizza begon.
          ''Wist je dat ik veel te eerlijk en open ben wanneer ik wat op heb?'' Haar wenkbrauwen schoten wat omhoog. Ja, dat was nu al te merken nu hij zei dat hij te eerlijk en open was als hij iets op had. Ze zweeg aangezien ze verwachtte dat hij nog meer zou vertellen.
          'Weet je.. Ik wil haar wel, tuurlijk. Maar ik weet nog altijd niet of ik wel zo goed ben met relaties. Ik bedoel maar, het is niet alsof mensen, Ik bedoel meisjes, natuurlijk, me echt in een relatie zien zitten waarschijnlijk. Oh well.' Opnieuw trok Scarlett haar wenkbrauwen op. Sinds wanneer kon hem het iets schelen of andere meiden hem in een relatie zagen? Het ging toch om hem en Celeste?
          'Maar wat is jouw excuus? Als ik Cel niet had, had ik je allang ten huwelijk gevraagd.' plaagde hij haar nadat hij haar in haar zij had gepord. De brunette rolde eens met haar ogen en ze schudde haar hoofd.
          ''Als je dan complimentjes geeft moet je ervoor zorgen dat ze niet gelogen zijn.'' mompelde ze terwijl ze haar hoofd eens schudde. ''Want je kende mij al voor je interesse had in Celeste.'' Het was niet zo dat ze het hem kwalijk nam, ze kon er alleen slecht tegen als mensen zo doorzichtig logen.
          ''Er zal wel iets mis zijn met me.'' zei ze uiteindelijk, waarna ze op stond. Ze had er genoeg van en eigenlijk had ze wel behoefte aan wat meer drank of aandacht van andere jongens, wat ze van Roman nu toch niet zou gaan krijgen. In ieder geval wilde ze hier geen seconde langer meer zitten en het met Roman hebben over Celeste. Ze wierp nog een blik op Roman maar liep daarna de zaak weer uit, ze zag vanzelf wel of hij haar zou volgen of niet. Ze zuchtte zachtjes toen de frisse lucht in haar gezicht sloeg en ervoor zorgde dat ze weer een beetje bekwam. In hoeverre dat kon met de hoeveelheid drugs en alcohol in haar lichaam dan.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Bar w. Scarlett ~ Outfit



    ''Als je dan complimentjes geeft moet je ervoor zorgen dat ze niet gelogen zijn.'' mompelde ze terwijl ze haar hoofd eens schudde. Ik haal lichtjes mijn wenkbrauw op en hou mijn hoofd schuin. ''Want je kende mij al voor je interesse had in Celeste.'' Ik pruil even. 'Maar toen hield ik mezelf nog niet bezig met serieuze dingen.' pruil ik. Ondanks mijn luchtige antwoord, voel ik de stemming omslaan. ''Er zal wel iets mis zijn met me.'' zei ze uiteindelijk, waarna ze op stond. Ik kijk even toe hoe ze richting de uitgang loopt. 'Scar?' vraag ik nog en zucht diep. Great job Roman..
    Ik eet snel het laatste stukje pizza op en volg haar dan de zaak uit. Gelukkig had ze me nog niet compleet verlaten, hoe moet ik anders terug komen in dat hotel. Voor een kort moment pak ik mijn mobiel om mijn beste vrienden een berichtje te sturen.
    To: Parker & Newt
    I suck at talking, apparently :c

    Snel stop ik mijn mobiel weg en loop dan echt naar haar toe, waarna ik mijn armen om haar heen sla van achter voor een grote bear hug. 'Sorry,' zeg ik zachtjes, het was niet de eerste keer dat mijn woorden verkeerd zouden vallen. 'Er is niks mis met je tho, ze zouden geluk hebben met iemand als jij.' ik glimlach zwakjes en laat haar langzaam los. Ik zucht. 'Kan ik je nog blij maken met vodka? Grey Goose?' probeer ik nog


    El Diablo.

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman • outfit
          'Maar toen hield ik mezelf nog niet bezig met serieuze dingen.' was het weerwoord van Roman geweest. Het was alleen niet genoeg voor haar om te blijven zitten. 'Scar?' hoorde ze hem nog wel achter zich toen ze op was gestaan maar ook dat negeerde ze en ze liep verder naar buiten. Eenmaal buiten was ze blijven staan om een frisse neus te halen en om te overwegen of ze nu alsnog naar het hotel ging in haar eentje of dat ze toch wachtte op Roman. Ze werd uit haar gedachten gehaald toen iemand ineens zijn armen om haar heen sloeg van achteren. Automatisch spanden al haar spieren zich aan maar toen ze tot de conclusie kwam dat het Roman was, ontspande ze weer wat en zuchtte ze eens.
          'Sorry.' Ze beet zacht op haar lip en schudde haar hoofd wat. 'Er is niks mis met je tho, ze zouden geluk hebben met iemand als jij.' Hij bedoelde het goed maar het zorgde er alsnog niet voor dat ze zich veel beter voelde. Al helemaal niet toen hij haar weer los liet. Waarom was er niet gewoon nog een jongen zoals Roman die haar wel zag zitten? En het liefste eentje die dan niet bekend stond als fuckboy. Ze schudde haar hoofd opnieuw eens, al was dat meer om haar eigen gedachten aan de kant te zetten en ze draaide zich om naar Roman.
          'Kan ik je nog blij maken met vodka? Grey Goose?' Ze keek omhoog naar hem en zuchtte eens. Hoe kon ze 'nee' zeggen tegen hem? Ze wist dat ze nu beter 'nee' kon zeggen maar wat was daar nu voor leuks aan?
          ''Vooruit.'' stemde ze er dan uiteindelijk mee in. Haar mondhoeken krulden iets omhoog terwijl ze naar hem keek. ''Terug naar die bar dan?''

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Bar w. Scarlett ~ Outfit



    Ze keek omhoog naar me en langzaamaan vormde er een lichte glimlach op mijn lippen. ''Vooruit.'' stemde ze er dan uiteindelijk mee in en mijn glimlach wordt gelijk wat breder. Haar mondhoeken krulden iets omhoog terwijl ze naar me keek. ''Terug naar die bar dan?'' Ik hou mijn hoofd wat schuin en haal vervolgens mijn schouders wat op. 'Kan,' zeg ik en kijk even naar de bar. 'Hoewel het nog drukker lijkt dan net.' mompel ik en voor een kort moment ben ik stil. 'Beter idee.' grijns ik dan en met gemak gooi ik haar over mijn schouder, waarna ik de winkel in wandel.
    Binnen de kortste keren staan we met de fles buiten en ik begin weer richting het hotel te lopen. 'Ik zag het zwembad op het dak wel.' zeg ik nog altijd grijnzend. Het is pas in de lift als ik haar weer op beide benen zet. 'Ik kan wel wat verkoeling gebruiken.' zeg ik dan voor we op het dak aankomen. Het was verlaten, maar ik had niks anders verwacht. 'Wat zeg jij?' grijns ik speels. Ik maak de fles open en neem wat slokken, waarna ik mijn shirt alvast uit doe.


    El Diablo.

    [Roomaaaaaaan... niks doen waar je spijt van krijgt!

    ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The pothead || hotel | Malin

    De overgave waarmee Malin zich in mijn armen nestelt brengt mijn hartslag weer een beetje op hol. Ik neem haar in een ontspannen omhelzing en streel mijn vingertoppen zachtjes over haar bovenarm. Het voelt vreemd aan, dat het er op zich niet zoveel anders aan toegaat tussen ons -omdat we al een hele poos zo close met elkaar omgingen- terwijl toch alles flink verandert is. Ik kan niet beweren dat het onprettig voelt, maar het is zo onbekend. En ook weer niet...
    ”Waarom krijg ik altijd zo’n honger van dit soort programma’s?” Het blondje heeft haar zin amper af gemaakt of mijn maag begint net als die van haar luid te rammelen. Ik moet even lachen, omdat ik het niet beter had kunnen timen had ik het zelf in de hand gehad. De grijns op Malin's gezicht verklapt dat ze waarschijnlijk net dezelfde gedachte heeft. “Ik heb trouwens nog iets.”
    Ik jammer zachtjes als ze zichzelf los van me maakt en kijk nieuwsgierig toe hoe ze deels het bed uit glijdt. Ondanks dat ik probeer er niet aan toe te geven zakken mijn ogen naar haar bips. Mijn t-shirt, dat als haar pyjama dienst doet, reikt net niet ver genoeg waardoor het minieme shortje dat ze er onderaan heeft onthuld wordt. Als ik besef dat ik haar zonder schroom zit te begluren wend ik mijn blik meteen af terwijl ik een gevoel van schaamte op voel komen. Dit is Malin, verdorie. Enkel en alleen omdat ze blijkt hetzelfde voor mij te voelen betekent niet dat ik hiertoe opeens het recht heb... Demonstratief besluit ik het plafond te inspecteren, om te voorkomen dat ik nog een keer zo onrespectvol te werk ga. Ietwat nerveus lik ik over mijn lippen, hopend dat Gracie er niks gemerkt heeft van mijn moment van zwakte. Gewoon normaal blijven doen, Tanner... de rest gebeurt vanzelf, toch?
    ” Koekjes.” Koekjes? Voor ik het in de gaten heb verschijnt er een grote zak Nutter Butter Bites voor mijn gezicht. Mijn aandacht is meteen gewekt en ik vol nauwkeurig hoe mijn blondje er een koekje uit haalt en me een hapje aanbiedt. Net wanneer ik daarop in wil gaan zie ik mijn koekje in Malin's mond verdwijnen. Verbaasd blijf de blondine even aan staren, waarna ik mijn onderlip in een pruil wring. Ik vouw mijn armen over mijn borstkas en laat mijn hoofd wat hangen.
    "Dat is gemeen, Gracie. Ik zou je nooit plagen met koekjes." Terwijl ik de woorden uitspreek besef ik dat dat alles behalve de waarheid is maar ik kan nu niet meer terug krabbelen. In plaats daarvan doe ik mijn best mijn allerzieligste blik op te zetten en kijk het meisje voor me met grote ogen aan. "Je maakt het maar beter goed met me..." Een echte dreiging is niet in mijn stem te vinden, maar ik ben wel een van plan iets achter de hand te hebben voor mocht ze besluiten me te blijven plagen. Tenslotte heb ik haar daar nog nooit mee laten wegkomen, en ik ben zeker niet van plan dat nu te veranderen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman • outfit
          'Kan. Hoewel het nog drukker lijkt dan net. Beter idee.' Ze fronste maar nog voor ze kon vragen waar hij het in hemelsnaam over had, werd ze over zijn schouder gegooid. Automatisch slaakte ze een kreetje. Spartelen deed ze niet, ze wist dan wel dat Roman haar met gemak zou kunnen houden.. ze wilde het niet riskeren dat ze zou gaan spartelen en dat ze daardoor zou vallen. Ze trok haar rokje iets omlaag zodat in ieder geval alles bedekt bleef en ze probeerde erachter te komen waar Roman heen ging. Uiteindelijk waren ze in een winkel en binnen no time liep hij de winkel al weer uit, richting het hotel.
          'Ik zag het zwembad op het dak wel.' vertelde hij dan eindelijk zijn plan, waardoor ze met haar ogen rolde. ''Dan moet je vast ook gezien hebben dat ik twee benen heb die prima werken.'' mopperde ze wat, ook al vond ze het stiekem wel leuk.
          'Ik kan wel wat verkoeling gebruiken.' zei hij nadat hij haar dan eindelijk weer op haar eigen benen had gezet. Ze keek op toen de liftdeuren open gingen en het verlaten zwembad in beeld kwam. Misschien was dit nog niet eens een heel erg slecht idee.
          'Wat zeg jij?' Ze keek naar de fles waar hij een paar slokken uit nam en ze pakte die af toen hij zijn shirt uit deed. Terwijl ze een aantal slokken nam kon ze het niet laten om te kijken naar zijn gespierde bovenlijf. Ze wendde haar blik na een paar seconden alweer af en schudde haar hoofd eens.
          ''Jij met je ideeën..'' mompelde ze grijnzend. Ze nam nog een paar slokken van de fles en zette die daarna aan de kant. ''Ik zeg, waarom staan we hier nog?"' vroeg ze terwijl ze ondertussen haar hakken al uit schopte. Scarlett trok vervolgens haar topje en rokje uit en liet die op de grond liggen, waarna ze al in het zwembad sprong. Ze kwam al snel weer boven en keek met een grijns om naar Roman.
          ''Waar blijf je nog?'' vroeg ze terwijl ze haar haren uit haar gezicht veegde.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Pool w. Scarlett ~ Outfit



    Ik kon nog net haar blik vangen die op mijn bovenlijf gericht was en ik grijns weer even. Al die uurtjes in de sportschool hebben zijn voordelen. ''Jij met je ideeën..'' mompelde ze grijnzend en ik lach even. 'Mijn ideeën zijn geweldig, dat weet je ondertussen toch ook wel?' plaag ik. Ik kijk toe hoe ze zich uitkleed tot haar ondergoed en voor een kort moment laat ik mijn blik over haar gaan. Geweldig zeker, oops? Ik kijk snel weg en neem nog wat slokken vodka, voor ik ook mijn jeans uit schop.
    ''Waar blijf je nog?'' hoorde ik opeens en ik kijk op, recht in het gezicht van Scar die haar haren weg veegt. 'Geduld is een schone zaak, sweetheart.' zeg ik kalm en plagend, zoals ik al meerdere malen deze avond heb gedaan. Ik zet de fles neer bij de rand van het zwembad en neem dan een klein aanloopje, voor ik ook het zwembad in duik. 'Dat weet je toch?' grijns ik zodra ik boven kom en haal mijn wenkbrauw op. Ergens was het grappig om het van mij te horen, zelf was ik zo ongeduldig als wat. Maar als het kon deed ik zo langzaam mogelijk, puur om het geduld van de ander te testen. 'Maar goed, je beloning is hier.' grijns ik en gooi wat water in haar gezicht.


    El Diablo.

    Enfys schreef:
    [Roomaaaaaaan... niks doen waar je spijt van krijgt!

    ]


    [Whaaaaat, spijt van een beetje zwemmen? (A)]


    El Diablo.

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman • outfit
          Roman had beweerd dat zijn ideeën geweldig waren en dat ze dat ondertussen wel wist. Ze had er niet op gereageerd aangezien ze zich daarna uit had gekleed en in het zwembad was gesprongen. Momenteel was ze wel blij dat ze altijd matchende lingerie aan had. Misschien was alleen een string geen geweldige keuze geweest voor vanavond maar het kon haar eigenlijk weinig schelen op het moment.
          'Geduld is een schone zaak, sweetheart.' Zei hij nadat ze had gevraagd waar hij bleef. Ze rolde eens met haar ogen en schudde haar hoofd. Als er iemand ongeduldig was, dan was hij dat wel. Hij dook in het zwembad en ze keek toe hoe hij weer boven kwam.
          'Dat weet je toch? Maar goed, je beloning is hier.' Grijnsde hij, waarna hij water in haar gezicht gooide. Ze slaakte een kreetje, al was ze natuurlijk al helemaal nat en maakte het niet meer uit.
          "Nou, wat een leuke beloning.." zei ze pruillend terwijl ze naar de kant toe zwom. De brunette greep de rand vast en pakte met haar andere hand de fles vodka, waar ze een paar slokken uit nam alvorens ze zich richting Roman draaide.
          "Dan krijg jij gewoon geen vodka meer." Zei ze plagerig tegen hem.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Pool w. Scarlett ~ Outfit



    Grijnzend kijk ik even naar haar. "Nou, wat een leuke beloning.." zei ze pruilend, waardoor voor een kort moment ook mijn lippen pruilend krulden. De brunette voor me greep de rand vast en pakte met haar andere hand de fles vodka. Hier nam ze eerst wat slokken van voor ze zich weer naar mij toe keerde. "Dan krijg jij gewoon geen vodka meer." Zei ze plagerig tegen me en mijn wenkbrauw schiet meteen de lucht in.
    'Is that so...' zeg ik zachtjes en kijk haar uitdagend aan, waarna ik langzaam naar haar toe zwem. 'Sweetheart...' begin ik als ik recht voor haar ben, mijn ene hand zet ik langs haar lichaam op de rand van het zwembad. 'Je mag toch wel beter je best gaan doen wil je mij van vodka weghouden,' soepeltjes vis ik de fles uit haar hand. 'Zeker als het Grey Goose is.' ik grijns en neem nog een paar grote slokken. Mijn blik verlaat geen moment die van haar en veel afstand neem ik ook niet. 'Waarom zeggen ze eigenlijk dat je niet mag zwemmen met een slokje op, ik vind dit namelijk een zeer geslaagde combinatie.' zeg ik nonchalant en hou mijn hoofd wat schuin.


    El Diablo.

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman • outfit
    'Is that so...' zei hij zachtjes en met een uitdagende blik. Oh shit. 'Sweetheart...' begon hij en ze beet op haar lip. Nog voor ze ervandoor kon gaan had hij zijn ene hand al langs haar lichaam tegen de rand van het zwembad geplaatst - best wel zinloos dus om nog een poging tot ontsnappen te doen.
          'Je mag toch wel beter je best gaan doen wil je mij van vodka weghouden.' Scarlett deed nog wel een poging om de fles niet los te laten maar dat mislukte, waardoor ze opnieuw een pruillip trok.
          'Zeker als het Grey Goose is. Waarom zeggen ze eigenlijk dat je niet mag zwemmen met een slokje op, ik vind dit namelijk een zeer geslaagde combinatie.' Ze bleef Roman aankijken - en ook hij deed geen poging om zijn blik af te wenden - en ze moest toegeven dat hij iets té dichtbij was. Alleen maakte ze zich daar niet druk om.
          ''Omdat jongens zoals jij daar heel gemeen van worden.'' zei ze uiteindelijk pruilend. Het sloeg nergens op. Natuurlijk lag het niet aan de combinatie van zwemmen en alcohol dat hij haar plaagde, dat was iets wat hij altijd al deed. Maar in haar ogen was zielig doen momenteel de beste optie. Ze graaide weer naar de fles in een poging die terug te krijgen.
          ''Dus geef het nu maar terug, ik kan er beter tegen dan jou.'' vertelde ze hem nog altijd pruilend.

    [Even tussendoor, is een skip misschien een ideetje? We zitten namelijk al even op dit punt weer ^^]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik vind alles goed ^^ Wat voor skip?]


    El Diablo.

    [Jongens laat Roman gewoon even iets doen waar hij spijt van krijgt hehehe. Just joking, is een praattopic niet handiger?]