• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Solmeron • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Rasalghul • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Sombre • 1.6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • 1.1
    Parker Thomas Smith • The Jock • Taeralsahfer • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Taeralsahfer • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prince Charming • Wheeler • 1.5
    David 'Newt' Newton Chamberlain • Trouble • Wheeler • 1.6

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 21:46 ]


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 year | At her place | With Roman| Outfit

    'Hmh, dit noem ik wel een hele goede morgen.' hoorde Celeste Roman zeggen nadat ze een kus hadden gedeeld. Een zachte lach rolde over Celeste haar lippen. 'Hmm, nee mijn dag is ook niet slecht begonnen,' plaagde Celeste de jongen, waarna ze zijn lippen voor een tweede keer op de hare voelde, hoewel het deze keer maar voor een kort moment was.
    Vervolgens reikte Roman naar de beker koffie die Celeste net op haar nachtkastje neer had gezet en nam hij een slok van de het drinken. Meteen vertrok Roman zijn gezicht, wat ervoor zorgde dat er nogmaals een lach over Celeste haar lippen rolde. Ze wist dat Roman niet van zwarte koffie hield, hij was niet de enige, Celeste snapte dan ook niet waarom de jongen het toch nodig had gevonden een slok van haar koffie te nemen. 'Ik snap nog altijd niet hoe je het weg krijgt.' zei Roman, Celeste haalde nonchalant haar schouders op. 'Ik vind het zo beter,' zei ze. 'Ik snap niet waarom mensen er eerst liters melk door heen moeten gooien of tien scheppen suiker, dan heb je de echte koffie smaak niet meer.'
    'Might need something sweet now.' vervolgde Roman terwijl hij weer voorover leunde in Celeste haar richting, Celeste grinnikte, mar kwam alweer omhoog. 'Roman, ik vind je heel leuk, maar we hebben places to be,' zei Celeste waarna ze een blik naar zich zelf gooide in de spiegel. 'En ik moet me nog helemaal omkleden, mijn bikini opzoeken en alles,' zei ze. Wat Celeste nu aanhad was iets wat ze eigenlijk alleen thuis droeg, redelijk simpel voor de jongedame, dat ging ze vanmiddag niet dragen. 'Maar je mag me wel helpen mijn outfit uitkiezen, kan je alleen niet beloven dat ik naar je luister,' zei Celeste waarna ze haar tong naar Roman uitstak om vervolgens haar kledingkast te openen. Celeste haar kamer zelf was verrassend netjes, veel troep lag er niet, maar zodra de jongedame haar kast opende zag je waar alle troep was. Haar kast was niet bepaald overzichtelijk voor de meeste mensen, behalve voor Celeste. Die wist precies waar ze al haar kleding terug kon vinden, zelf al lag het helemaal achterin de enorme kast.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Her house • Val • outfit (-hat) & swimsuit
    ''Nou bedankt voor die info, wie weet kom ik je ook wel eens verrassen.'' knipoogt Val en ik glimlach opnieuw. Ik zou er echt geen problemen mee hebben als hij me komt verrassen. Integendeel. Ik maakte hem vervolgens duidelijk dat hij die 'lovebite' nog wel terug zou krijgen, waarna ik hem vertelde dat ik misschien zijn shirt maar moest houden.
    ''Ah zo. Ah het staat je toch zoveel beter, hou maar lekker.'' ik krijg weer een nieuw kusje waardoor ik opnieuw glimlach. Hier kan ik wel aan wennen, zo slecht is Valentine nog niet. Toch maak ik me los en ga ik naar mijn kledingkast.
    ''Hmmm, ik zou niet klagen.'' Ik rol eens met mijn ogen, al glimlachend wel. Niet dat ik het erg zou vinden om Newt te laten wachten maar dat zal hij vast niet zo waarderen.
    ''Zou je wel willen hé? Maar ik denk dat de rest dat niet fijn zou vinden, dus ja ik wil wel een zwembroek lenen. Maar geen bikinibroek of iets dergelijks.'' Ik kan het niet laten om een pruillip te trekken maar die gaat al snel over in een grijns. Hij heeft me al door, helaas. Uiteindelijk vind ik in mijn kast een geschikt badpak voor vandaag en ik verwissel het shirt van Valentine ervoor. Voor nu trek ik er een shirt en short overheen. Ik loop daarna naar Valentine toe en trek hem mee naar de kamer van mijn broer, waar ik de kledingkast open.
    ''Kies maar iets uit.'' zeg ik met een glimlachje tegen hem. ''Ik ga alvast beneden kijken of Newt niet alles aan het afbreken is.'' En met die woorden loop ik eerst naar de badkamer, waar ik mijn haren wat fatsoeneer. Daarna ga ik naar beneden en ik trek mijn wenkbrauwen open als ik Parker zie.
    ''Serieus? Wat is er gebeurd met bellen of appen als je eerder komt.'' mompel ik zuchtend. ''En gedraag je tegenover Valentine.'' voeg ik er meteen aan toe. Ik ken ze langer dan vandaag en ik heb echt geen zin in drama. Geërgerd zucht ik nogmaals als ik zie dat Newt alleen koffie voor zichzelf heeft gemaakt - maar ik houd wijselijk mijn mond. Ik heb geen zin in nog meer gedoe op het moment. Ik zet het apparaat weer aan maar zorg nu dat er genoeg in zit voor het geval Valentine ook behoefte heeft aan wat koffie.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2018 - 10:12 ]

    Roman Damario Montana
    Latino FuckLoverboy ~ 19 Jaar ~ With Celeste ~ Outfit (-cap)



    Celeste grinnikte, maar kwam vervolgens omhoog. 'Roman, ik vind je heel leuk, maar we hebben places to be,' zei ze en ik pruil even. 'Dat kan wel even wachten toch?' probeer ik nog plagend. 'En ik moet me nog helemaal omkleden, mijn bikini opzoeken en alles,' zei ze vervolgens. Ik kijk even toe hoe ze naar haar kledingkast loopt en hou mijn hoofd wat schuin, terwijl ik de rest van de pancake opeet. 'Maar je mag me wel helpen mijn outfit uitkiezen, kan je alleen niet beloven dat ik naar je luister,' Ik grijns en kom nu ook langzaam omhoog.
    'Kijk dat, vind ik een geweldig idee.' zeg ik en ik druk een snelle kus op haar slaap, voor ik naar haar kast kijk. Ik denk dat het feit dat mijn kamer ook de helft van de tijd een zooitje is, een voordeel is. Ik stap naar voren en begin door de verschillende kledingstukken te neuzen. 'Ooh, interessant.' grijns ik als ik een kanten bh ophou. Ik grijns speels naar haar maar gooi dan het stukje stof aan de kant. Ik hou verschillende kledingstukken omhoog, al belanden de meeste snel naast me. Zo nu en dan kijk ik kort achter me. 'Hmh.' mompel ik, het zou bijna lijken alsof ik hier professioneel mee bezig ben. Goed. Mooi, maar simpel en makkelijk. Want met een pool party gaat het toch wel uit, no? Uiteindelijk hou ik een witte topen een rokje omhoog. 'Ik bedoel, het is makkelijk?' probeer ik.


    El Diablo.

    TANNER JACOB SMITH
    18 || The pothead | getting ready for the poolparty | Malin

    Ik grinnik met Malin mee en sla speels naar haar hand als ze die gebruikt om me een duwtje te geven.
    “Dat zal best, maar ik deel dat soort privé gedeelten niet graag met anderen.” Hierom moet ik luidop lachen. Hetgeen ik vooral grappig vind is dat Malin een jaloers kantje blijkt te hebben en hoewel ik dat als een vreemd compliment zie is het compleet overbodig. Ten eerste ziet op haar na geen enkele meid mij staan, toch niet als het op romantisch vlak aan komt, en bovendien heb ik zelf ook helemaal geen enkele interesse in andere meiden. Ik houd echter wijselijk mijn mond hierover omdat ik wel snap waar haar reactie vandaan komt, na wat er met Parker gebeurde.
    Ik leg mijn armen om haar middel heen en houd haar stevig vast terwijl ze me zoetjes staat aan te kijken. Het is heerlijk hoe alles tussen ons nu anders is, zonder dat er eigenlijk veel veranderd is. Geknuffel is er altijd geweest, het heeft gewoon een nieuwe betekenis gekregen. Eerder spastisch gooi ik mijn hoofd naar achter als ze onverwachts mijn nek kriebelt. Ik lijk vast wel zo'n vreemd kereltje van wie het hoofd meteen op de schouders staat nu, maar ik kan in alle eerlijkheid beweren dat Malin me wel in ergere staat gezien heeft.
    ”Of je moet het niet erg vinden als ik meega in je idee en evengoed puur natuur ga? Ik bedoel maar, skinny dippen kan best gezellig zijn, niet waar?” Dit keer is het mijn beurt om tegen te stribbelen. Ik grijp de zoom van haar jurkje en trek deze een paar keer flink naar beneden toe.
    "Hé, als jij je veto mag stellen dan mag ik dat ook." Ondertussen ben ik iets gefrustreerder aan de rok gaan trekken, omdat het me is opgevallen dat deze wel heel weinig bedekt. "Is die niet een beetje kort? Ik weet ook wel dat je je bikini er onder hebt en dat je dadelijk ook zonder dat stukje stof dat ze je als jurk aangesmeerd hebben rond gaat lopen maar op momenten dat je bikini niet te zien is dan is het toch ook de bedoeling dat je bikini niet te zien is? Ik - ik bedoel - snap je wat ik bedoel? Ik bedoel het niet gemeen ofzo. Het is alleen... dat is mijn kontje, Gracie... Mijn kontje." Als ik in de gaten heb dat ik weer aan het ratelen gegaan ben zuig ik mijn onderlip even in mijn mond om mezelf het zwijgen op te leggen. Natuurlijk draagt ze wat zij wil, maar meestal kiest ze niet voor zó'n kort nummer.
    Ik kijk een keer naar beneden en realiseer me dat ik zelf ook niet al te veel heb, waarop ik het blondje los laat en een simpele zwarte zwemshort aan trek en een grijs shirt er boven gooi. Zo kan ie wel, toch?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2018 - 21:24 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || Scar's kitchen | Newtiepatootie

    De onverwachte knuffel waarmee Newt me begroet zodra de deur open gaat is een welkome verrassing. Ik twijfel dan ook geen moment om mijn armen ook om hem heen te vouwen en te genieten van het vredevolle moment.
    "Je plakt. Did you mis me this much that you ran all this way?" Ik grinnik kort terwijl hij me een kusje geeft. Het is echter niet de naam "kus" waardig, ik geloof dat ik het hem zo dadelijk nog eens voor zal moeten tonen. Mijn linkerarm blijft losjes om zijn middel liggen terwijl mijn rechterhand langzaam maar zeker richting zijn kont afdwaalt om daar vervolgens te blijven liggen.
    "Hm, daar klaag je anders nooit over," plaag ik hem. Tijdens onze 'gezamenlijke sportactiviteiten' komt er namelijk ook heel wat zweet aan te pas en dan lijkt hij het toch niet erg te vinden. "Ik wilde gewoon zeker zijn dat iemand je geen klappen kon geven," beken ik eerlijk. De sfeer die nu tussen Valentine en mij inhangt is allesbehalve oké. Ik denk liever niet teveel na wat ik zou doen mocht hij het in zijn bol krijgen Newt te lijf te gaan. "Dat verdient wel een grote kus, toch?" met een duivelse grijns probeer ik het onderwerp van Val af te brengen. Dit keer ben ik degene die de afstand overbrugt en Newt verras met een kus. Het gaat er een stuk intiemer aan toe dan net en het begint me te dagen dat ik dit gemist heb; gewoon kunnen, over koetjes en kalfjes, praten zonder dat er beschuldigingen en verdedigingen heen en weer geslingerd worden. Ik weet dat Newt alle redenen heeft om een beetje achterdochtig te zijn, zeker vanwege mijn historie wat trouw aan mijn partners betreft maar ik denk dat ik gewoon niet van hem verwacht had dat hij redenen zou gaan vinden om jaloers te worden terwijl er helemaal geen oorzaak is. Het is waar dat meer mensen me aanspreken nu ik gebroken heb met Malin, maar dat is ondertussen alweer een maand of twee geleden en ik kan me niet inbeelden dat ik gelijk wie de indruk gegeven zou hebben terug te willen gaan daten. De enige met wie ik uit wil gaan staat vlak voor me, en het weinige beetje vrije tijd dat ik tussen studeren en sporten door overhoud spendeer ik dan ook liefst met hem. Sterker nog; het verbaast me dat anderen nog niet tot de conclusie zijn gekomen dat wij wat hebben, misschien willen ze het gewoon niet zien? Ik dacht namelijk zelf dat het vrij duidelijk was dat er iemand anders in het spel was toen het uit ging met Malin. Zo zie je maar hoe mensen zodanig met zichzelf in de weer zijn dat ze zoiets niet opmerken.
    "Blijf je slapen, straks?" vraag ik hoopvol terwijl mijn linkerhand op zoek gaat naar die van hem. Met mijn duim wrijf ik over de rug van zijn hand. "Ik heb net nieuwe lakens en oh boy - ze zijn zo zacht. Oh god, ben ik een loser dat ik blij wordt van lakens?" grinnik ik. "Als je het doorvertelt dan zal ik je moeten kietelen vrees ik." Nadat Newt me verteld had over zijn echte naam waren er nog wel enkele dingen over zijn thuissituatie boven komen drijven en sindsdien maak ik er een punt van geen dreigingen te maken die hem daaraan zouden kunnen doen denken, zelfs al zou het maar als grapje bedoeld zijn. Voor hem zou het vast niet zo grappig overkomen, denk ik dan. "En ik heb brownies weten te bemachtigen voor Tanner en Malin hun klauwen er in geslagen hadden..." probeer ik hem extra te overtuigen. Geheel per toeval strijkt mijn duim over zijn knokkels heen, en merk ik dat zijn huid daar wat ruwer aanvoelt dan gewoonlijk. Ik breng onze handen tussen ons in en bekijk zijn vuist grondig.
    "Wat is er gebeurd?" vraag ik voorzichtig. Een kans om antwoord te geven is Newt echter niet gegund, want al snel wordt ons onderonsje onderbroken door niemand minder dan the lady of the house herself.
    ''Serieus? Wat is er gebeurd met bellen of appen als je eerder komt En gedraag je tegenover Valentine.'' Ik trek een wenkbrauw op en kan het niet laten haar van een antwoord te dienen.
    "Voor iemand die net van bil gegaan is ben je wel knorrig zeg. En hou je er alsjeblieft buiten, deze hele klotesituatie steekt me zo al tegen zonder dat iemand anders er zich mee bemoeit. Dus als dat je enige inbreng is drink alsjeblieft snel je koffie op en hou je mond, en dan blijf ik wel bij je uit de buurt vandaag." Kind denkt toch niet dat Val plots om haar geeft omdat hij haar aan z'n degen geregen heeft? Ze zeggen van Roman dat hij een player is, maar Valentine Cooper is geen haar beter. Ik heb nooit een probleem gehad met Scarlett maar ze heeft ook nog nooit zo bot gedaan tegen mij. Hopelijk wordt het niet erger mocht ze wel meer tijd met Val gaan spenderen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2018 - 21:32 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • With Tanner • Outfit •

    Wanneer Tanner begint tegen te stribbelen en korte rokjes aan de zoom van mijn jurk geeft, terug naar beneden, schiet ik opnieuw zacht in de lach.
          ”Hé, als jij je veto mag stellen dan mag ik dat ook,” brengt hij uit, waarbij ik de frustratie op zijn gezicht zowat zie groeien als hij nog altijd mijn jurkje omlaag probeert te trekken. Verder dan dat hij nu reikt gaat hij echter niet en ik poog zijn handen tot stilstand te krijgen door ze zacht vast te pakken. “Is die niet een beetje kort? Ik weet ook wel dat je je bikini eronder hebt en dat je dadelijk ook zonder dat stukje stof dat ze je als jurk aangesmeerd hebben rond gaat lopen maar op momenten dat je bikini niet te zien is dan is het toch ook de bedoeling dat je bikini niet te zien is? Ik - ik bedoel - snap je wat ik bedoel? Ik bedoel het niet gemeen ofzo. Het is alleen... dat is mijn kontje, Gracie... Mijn kontje.”
          Als ik al excuses had gehad die ik tegen kon werpen dan had ik ze zo gebruikt, maar Tanner kende me goed genoeg om me voor te zijn en zo haast precies te weten wat ik als verweer was gaan geven. Nu stond ik haast met een mond vol tanden weg te smelten vanwege de tederheid die diep in zijn woorden lag. Met een lichte twijfel blik ik in de spiegel terwijl Tanner besluit zelf ook iets aan te doen wat minder verhullend is dan hoe hij er nu uitziet. Lichtjes ga ik ondertussen iets op de tippen van mijn tenen staan en draai me zo dat ik mijn achterwerk kan zien. “Vind je hem zo kort dan?” hoor ik mezelf aan hem vragen en trek een frons tussen mijn wenkbrauwen in. Oké, het jurkje was wat korter dan een gemiddeld beschaafde jurk, maar hij viel precies over mijn billen heen en ik durfde bijna te wedden dat ik nog legaal kon bukken; wat ik desondanks om de een of andere reden nu niet uit probeerde.
          ”Ik bedoel, hij valt best mee, toch?”
    Met een schuine blik kijk ik heel even naar Tanner, die al lang en breed klaar is, waarna ik terug plat op mijn blote voeten ga staan. Parker had me vermoedelijk een klap op mijn kont gegeven, waarna hij me zo had laten gaan, maar Tanner was Parker niet en ik zou de twee voor geen goud om willen ruilen. Als Tanner zich hierbij echt ongemakkelijk voelde dan wilde ik er alles aan doen om het bij hem weg te nemen. Aarzelend beet ik kort op mijn lip als ik terug in de spiegel blik. Het was een nieuw jurkje geweest en ik had hem erg leuk gevonden toen ik hem een paar maanden geleden kocht.
          ”Ik kan iets anders aan doen, maar dan moeten we terug langs mij,” bracht ik vervolgens uit en aarzelde opnieuw kort alvorens ik verder ging. “Ik heb een tijd terug een hoop kleding van hier namelijk weer naar huis gebracht.” Ik glimlachte onzeker en ietwat kleintjes, tenslotte had ik nooit gedacht dat mijn hart een ander al gauw weer toebehoorde en had ik toendertijd in eerste instantie afscheid genomen van wat mijn tweede thuis voor zolang was geweest.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 year | At her place | With Roman| Outfit

    Ergens had Celeste niet verwacht dat Roman in zou gaan op haar voorstel van haar aankleden, maar blijkbaar vond Roman in haar kledingkast rond neuzen interessanter dan ze zelf had gedacht. Vandaar dat Celeste ook een stap opzij deed en nonchalant op haar bureau leunde terwijl ze toe keek hoe de jongen kledingstukken uit haar kast scheurde haalde Celeste een feil over haar vingers heen. Celeste haar kast zelf was al een puinzooi geweest, maar met Roman die er nu door heen keek werd ook de vloer om de kast heen niet bepaald netjeser. Ze vergaf hem echter voor deze keer, want ze moest eerlijk zijn het was vrijwel onmogelijk om kleding uit de kast te scheuren zonder er een puinzooi van te maken.
    Uiteindelijk kreeg Celeste dan ook een kanten bh haar kant op geslingerd. 'Die zou je wel aan willen zien hè,' zei Celeste tegen de jongen waarna ze even uitdagend een wenkbrauw optrok naar de jongen bij haar kast. Hierna liet ze haar bh lichtelijk achteloos weer op de grond van haar kamer liet vallen. Vervolgens keek ze weer naar Roman die inmiddels een outfit voor haar samen had gesteld. 'Ik bedoel, het is makkelijk?' zei Roman, een lach rolde over Celeste haar lippen. 'Ik moet eerlijk zijn Roman, ik had niet hoge verwachtingen, maar je hebt toch wel iets goeds uitgekozen.' zei Celeste terwijl ze de kleding van haar inmiddels vriendje overnam.
    Ze legde het setje over de leuning van haar bureau stoel heen waarna ze het t-shirt wat ze aan had over haar hoofd heen trok. Een kleine ondeugende grijns verscheen op Celeste haar lippen terwijl ze weer opkeek naar Roman. 'Oh, oeps.' zei ze langzaam. 'Je moet je nog omdraaiden, dat is wel zo netjes hè'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino FuckLoverboy ~ 19 Jaar ~ With Celeste ~ Outfit (-cap)



    'Die zou je wel aan willen zien hè,' zei Celeste nog en even kijk ik grijnzend naar achter. 'Heel graag, Princess. Misschien leuk voor vanavond?' plaagde ik voor ik verder ging in haar kast. Uiteindelijk had ik dan ook een outfit samengesteld en ik keek Cel afwachtend aan. 'Ik moet eerlijk zijn Roman, ik had niet hoge verwachtingen, maar je hebt toch wel iets goeds uitgekozen.' zei ze en even pruil ik. 'Geen hoge verwachtingen? Als ik er zelf altijd geweldig uit zie?' zeg ik en ik haal wat uitdagend mijn wenkbrauw op. Dan schud ik mijn hoofd glimlachend. 'Maar het had niet uitgemaakt wat ik had gekozen, je zou er sowieso prachtig uitzien.' vervolg ik met een knipoog.
    Ik kijk met wat grote ogen toe hoe ze haar shirt uittrekt zodra ze de outfit heeft neergelegd. Langzaam sta ik weer op en hou mijn hoofd wat schuin. Ik vernauw mijn ogen wat als ik de ondeugende grijns op haar gezicht zie. Oh darling... Weet wat je doet. 'Oh, oeps.' zei ze langzaam. 'Je moet je nog omdraaiden, dat is wel zo netjes hè' Een korte lach rolt over mijn lippen. 'Hmh..' mompel ik en loop langzaam naar haar toe, waarna ik mijn armen om haar heen sla. 'Sinds wanneer doe ik aan netjes?' grijns ik en plaats weer wat kusjes in haar nek. Dan til ik haar makkelijk op en plaats haar op haar bureau. 'That's not really my style.' grijns ik en kijk in haar ogen, mijn handen laat ik rusten op haar middel. Ik glimlach dan. "You're breathtaking, my moon and stars.' zeg ik dan gemeend en druk een zachte kus op haar hoofd.


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 year | At her place | With Roman| Outfit

    Het klonk misschien dom, maar de manier waarop Roman Celeste bekeek toen ze haar shirt over haar hoofd heen had getrokken deed haar wel wat. Als of haar zelfwaarde gebaseerd was op de manier waarop Roman haar nu zat te bekijken. Celeste wist dat het niet zo hoorde te werken, maar voor een moment voel de het wel zo. Ze leek zich meteen nog tien keer beter te voelen toen ze zag hoe Roman haar beek. 'Sinds wanneer doe ik aan netjes?' zei hij terwijl hij naar Celeste liep, hij leek niet bepaald van plan zich om te draaien terwijl Celeste zich omkleedde. 'That's not really my style.' Een speelse grijns speelde nog altijd op Celeste haar lippen toen ze voelde hoe zijn handen onder haar billen kwamen te liggen toen hij haar op haar bureau neerzette. "You're breathtaking, my moon and stars.' zei Roman, waardoor er nu toch een licht blosje op Celeste haar wangen kwam te staan. 'Roman, je bent te goed voor me,' mompelde ze bijna onverstaanbaar tegen zijns schouder.
    Hierna rechtte Celeste haar rug weer zelfverzekerd. 'We moeten nog altijd ergens heen,' zei ze terwijl ze zich van haar bureau liet glijden. 'En ik moet me omkleden, als jij je niet wil omdraaien doe ik het wel in de badkamer.' zei ze waarna ze naar Roman knipoogde. Uit haar kast viste ze nog snel een bikini om aan te trekken. Heupwiegend liep Celeste naar de badkamer, waar ze haar casual kleding inwisselde voor de kleding die Roman voor haar uit had gezocht. Hierna besloot Celeste toch haar make-up nog een beetje bij te werken, ze mocht dan wel gaan zwemmen, zonder make-up zou ze echt niet langs komen. Bovendien was het toch niet als of Celeste haar hoofd onder water zou steken, dus dat maakte ook al niet heel veel meer uit.
    Toen Celeste terug kwam van de badkamer liet ze zich weer op haar bed vallen. 'Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan,' zei ze terwijl ze even naar Roman keek. 'Maar ik heb Val belooft dat ik zou gaan en ik wil hem niet het gevoel geven dat ik liever tijd met jou spendeer dan met hem.' Celeste wist niet of dit er goed uit kwam, wat ze wou Roman ook weer niet het idee geven dat ze liever naar Valentine ging. Celeste en Valentine mochten hun ruzie dan wel uitgesproken hebben, dat betekende niet dat ze weer helemaal terug waren naar hoe het was. Vooral omdat dit echt niet betekende dat Roman en Valentine plots beste maatjes waren en de twee jongens balanceren bleek moeilijker te zijn dan Celeste had gedacht. Als ze elkaar gewoon hadden gemogen dan hadden ze tenminste iets met zijn drieën kunnen doen, maar ook dat leek niet echt een optie op deze manier.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino FuckLoverboy ~ 19 Jaar ~ With Celeste ~ Outfit (-cap)



    Een tevreden glimlach siert mijn lippen zodra ik de blosjes op haar wangen zie. 'Roman, je bent te goed voor me,' mompelde ze bijna onverstaanbaar tegen mijn schouder en ik lach zachtjes. 'Dat zeg jij,' mompel ik en druk een zachte kus op haar slaap. 'I'm the luckiest man alive.' glimlach ik. Even blijven we zo staan. Hierna rechtte Celeste haar rug weer zelfverzekerd. 'We moeten nog altijd ergens heen,' zei ze terwijl ze zich van haar bureau liet glijden en ik schud mijn hoofd lachend. 'Ik dacht dat ik je had overtuigd.' zeg ik.
    'En ik moet me omkleden, als jij je niet wil omdraaien doe ik het wel in de badkamer.' zei ze waarna ze naar mij knipoogde. Ik kijk haar na en bijt even op mijn lip. Damn. Ik glimlach en kijk even haar kamer rond, kort blijft mijn blik hangen op wat foto's voor Cel de kamer weer in komt. 'Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan,' zei ze nadat ze zich op haar bed had laten vallen. 'Ik zei het al, we kunnen hier blijven.' glimlach ik en laat mij ook op haar bed vallen, op mijn buik. Mijn hoofd leg ik op haar buik waarna ik mijn armen om haar heen sla. 'Maar ik heb Val belooft dat ik zou gaan en ik wil hem niet het gevoel geven dat ik liever tijd met jou spendeer dan met hem.' vervolgt ze. 'Hmh.' mompel ik en ik sluit mijn ogen even, voor ik naar haar opkijk. 'Is dat niet zo dan?' plaag ik. Ik knipoog snel maar heel blij wordt ik niet van de naam Val. Ik probeerde normaal te doen tegen hem, zover het kon. Ik kon mezelf ook niet altijd tegenhouden, hoe kalm ik ook ben. Ik probeerde het in ieder geval, voor Celeste.
    Ik duw mezelf wat omhoog en druk nog een snelle kus op haar schouder, voor ik haar telefoon pak. 'Weet je, je achtergrond kan beter.' zeg ik speels waarna ik haar camera open. Ik grijns en laat mezelf weer naast haar vallen, waarna ik snel een foto maak. Heel voorbereid leek ze niet, niet zoals normaal. 'Charming.' plaag ik waarna ik het plaats als haar achtergrond. 'Still a beauty though.'


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 year | At her place | With Roman| OutfitBikini

    Normaal gesproken noemde Celeste niet eens Valentine zijn naam in Roman zijn bijzijn, evenals ze Roman zijn naam niet noemde bij Valentine. Als of ze twee aparte levens leefde, één met Roman en één met Valentine. Ze wist echter dat ze Valentine niet bepaald blij maakte met het daten van Roman en ze vermoede zo ook dat Roman ook liever had dat haar beste vriend iemand anders was. Dus dan hield ze ze liever gescheiden, het kwam dan ook niet vaak voor dat ze met de twee jongens op dezelfde plaats was, zoals ze vanmiddag zou zijn. Hoe ze dat ging doen wist ze nog niet helemaal, maar ze rende wel wat heen en weer tussen hen of ze gingen beide hun eigen ding doen en dan zat Celeste wat alleen. Ze moest het ook maar over zich heen laten komen.
    Roman merkte echter wel op of ze niet echt liever tijd met hem spendeerde dan met Valentine, een antwoord wat ze hem niet gunde, dus de lachte alleen wat schaapachtig naar hem. Inmiddels war Roman naast haar komen liggen en had hij blijkbaar Celeste haar telefoon in de achterzak van haar rokje gevonden, want ineens had hij het apparaatje in zijn handen. Voordat ze het ook wist had hij er ook nog een foto mee gemaakt ook, die hij met enkele tikken als haar achtergrond in wist te stellen. Celeste greep snel haar telefoon terug uit Roman zijn handen. 'Ieuw,' zei ze,. 'Roman hier sta ik zo lelijk op.' zei ze terwijl ze de telefoon voor zijn neus hield. 'Echt we hebben honderd goede foto's samen en jij denkt dat dit achtergrond waardig is.' een zucht rolde over Celeste haar lippen. 'Ik zal je nooit begrijpen.' mompelde ze terwijl ze zich weer op haar rug op het bed liet vallen. Al snel vond haar hand die van Roman. 'Mijn moeder is trouwens van plan Borsjt klaar te maken dit weekend en ze wou dat ik jou ook uitnodigde. Zodat je van ons eten kan proeven,' zei Celeste om de korte stilte te onderbreken. Borsjt was een typisch Russisch gerecht en Celeste haar moeder was er gek op, Celeste zelf niet zo zeer. Het werd gemaakt van rode biet en als er iets was wat Celeste niet lekker vond was dat het nou net wel... 'Ik heb maar gezegd dat je niet kon zodat je het niet hoeft te ondergaan.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino FuckLoverboy ~ 19 Jaar ~ With Celeste ~ Outfit (-cap)



    Hoewel ik persoonlijk het een geweldige actie vond, leek Cel het er minder mee eens te zijn. Ze greep snel haar telefoon terug uit mijn handen. 'Ieuw,' zei ze, 'Roman hier sta ik zo lelijk op.' zei ze terwijl ze de telefoon voor mijn neus hield. Ik schud mijn hoofd. 'Onzin, je ziet er nooit slecht uit.' zeg ik. 'Echt we hebben honderd goede foto's samen en jij denkt dat dit achtergrond waardig is.' Ik lach terwijl er een zucht over haar lippen rolde. 'Het is cute.' probeer ik nog. 'Ik zal je nooit begrijpen.' mompelde ze terwijl ze zich weer op het bed liet vallen. Ik grijns speels, tevreden dat ze het voor nu in elk geval laat staan.
    Ondertussen vond haar hand die van mij en zachtjes speel ik met haar vingers, de grijns op mijn lippen vormt zich langzaam in een glimlach. 'Mijn moeder is trouwens van plan Borsjt klaar te maken dit weekend en ze wou dat ik jou ook uitnodigde. Zodat je van ons eten kan proeven,' zei ze toen en ik kijk op. Mijn ogen lichten gelijk wat op bij de woorden. 'Ik heb maar gezegd dat je niet kon zodat je het niet hoeft te ondergaan.' Ik schud mijn hoofd. 'Onzin,' grijns ik en sta op. 'I'd love to try.' zeg ik en loop naar de deur. 'Zal het haar gelijk laten weten.' zeg ik en gooi de deur al open terwijl ik de gang oploop. Het was maar goed dat ik het altijd wel met ouders kon vinden, dat effect had ik nou eenmaal.


    El Diablo.


    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    At Scarlets place // Shook



    Het feit dat Parker me terugomhelsde deed me meer dan goed en ik kon het dan ook niet laten zijn geur even goed in me op te nemen, mijn plakkerige opmerking deed hem echter zacht lachen "Hm, daar klaag je anders nooit over," kwam er plagend over mijn lippen waardoor er vast pretlichtjes in mijn ogen zouden verschijnen, nee klagen deed ik nooit, zeker niet over onze gezamenlijke spelletjes. "Ik wilde gewoon zeker zijn dat iemand je geen klappen kon geven," wist Parker dan toch te bekennen waardoor ik mijn vriendje met een lichte grijns aankeek. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik klappen zou vangen van Valentine, maar vaak wist ik hem dan wel evengoed terug te pakken. "Dat verdient wel een grote kus, toch?" Grijnsde Parker waardoor een grinnik mijn lippen verliet en ik even met mijn wenkbrauwen wiebelde. "Dat verdient veel meer dan dat." kwam er geamuseerd over mijn lippen waarna ik Parkers lippen al voelde en hem gepassioneerd terug zoende. Mijn handen dwaalden dan ook even af naar zijn geweldige achterste waar ik het niet kon laten om in deze kussentjes te knijpen. "Blijf je slapen, straks?" zijn woorden deden me automatisch vrolijk worden en even vergat ik de hele drama die ons schoolleven is. Parker nam mijn hand vast en ging vervolgens verder. "Ik heb net nieuwe lakens en oh boy - ze zijn zo zacht. Oh god, ben ik een loser dat ik blij wordt van lakens?" grinnikte de jongen waardoor ik het niet kon laten zacht te lachen. "Als je het doorvertelt dan zal ik je moeten kietelen vrees ik." ik beet even op mijn lip. "Oh no, not the tickles." zei ik dramatisch. "Ben ik de enige die juist blijer word van de gedachte dat ik die lakens zou mogen dopen?" zei ik met een plagende grijns . "En ik heb brownies weten te bemachtigen voor Tanner en Malin hun klauwen er in geslagen hadden..." Ging de jongen verder om me te overtuigen als had hij gewoon met zijn aanwezigheid me kunnen overtuigen. Echter wanneer zijn duim over mijn knokkels gleden en er een kleine pijnscheut door mijn hand stak wilde ik mijn hand al wegtrekken, maar het was te laat. Parker had zijn bruine poelen er al op laten branden. "Wat is er gebeurd?" vroeg de jongen dan ook en ik wiebelde even ongemakkelijk heen en weer en net toen ik mijn mond wilde openen, kwam Scarlet tot mijn redding. Hoewel redding... ''Serieus? Wat is er gebeurd met bellen of appen als je eerder komt En gedraag je tegenover Valentine.'' daar kwam grumpy aan
    "Voor iemand die net van bil gegaan is ben je wel knorrig zeg. En hou je er alsjeblieft buiten, deze hele klotesituatie steekt me zo al tegen zonder dat iemand anders er zich mee bemoeit. Dus als dat je enige inbreng is drink alsjeblieft snel je koffie op en hou je mond, en dan blijf ik wel bij je uit de buurt vandaag." kwam er over Parkers lippen en dit maal hield ik wijselijk mijn mond. Ik trok dan ook voorzichtig aan Parkers arm. "We kunnen al wat buiten zitten, zodat iemand kan middagontbijten."









    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming



    Aan het pruillipje op haar gezicht te zien was ze wel degelijk van plan geweest om me rond te laten paraderen in één van haar bikini's. Nadat Scar haar outfit had kleedde ze zich om en kon ik het niet laten om haar geamuseerd na te kijken. Eens ze haar prachtige outfit aanhad liep ze naar me toe en trok me mee naar een andere kamer. ''Kies maar iets uit.'' zei ze met een glimlachje eens ik de kledingskast van haar broer zag . ''Ik ga alvast beneden kijken of Newt niet alles aan het afbreken is.'' vervolgde er nog na waarna ze de kamer uitliep. Ik keek haar nog even na, waarna k mijn aandacht op de klerenkast richtte. Uiteindelijk wist ik een outfit te vinden die me paste en friste ik me nog even op in de badkamer vooraleer ik naar beneden ging. Eens beneden hoorde ik drie stemmen, Scarlett, de salamander en Parker. Ik beet even op mijn kiezen maar wist mijn woede uit te houden en liep richting de keuken. "Parker." kwam er kort over mijn lippen als een soort van begroeting. Veel ontbijt lag er niet echt klaar en Scarlet leek nog bezig te zijn met de koffie en eerlijk veel zin had ik niet om met Perker of de andere te gaan praten. "Kan ik helpen met iets?" vroeg ik meer aan Scarlet dan aan de andere


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Her house • Val • outfit (-hat) & swimsuit
    ''Voor iemand die net van bil gegaan is ben je wel knorrig zeg. En hou je er alsjeblieft buiten, deze hele klotesituatie steekt me zo al tegen zonder dat iemand anders er zich mee bemoeit. Dus als dat je enige inbreng is drink alsjeblieft snel je koffie op en hou je mond, en dan blijf ik wel bij je uit de buurt vandaag.'' Pardon? Ik draai me meteen om en kijk met vernauwde ogen naar Parker. In principe heb ik geen problemen met de jongen maar is het nu zo raar dat ik er geïrriteerd van raak als mensen zomaar in mijn huis op komen dagen en me dan nog vertellen dat ik maar rustig moet doen?
    Mijn blik valt op Newt, die wat aan Parker zijn arm trekt en zegt dat ze vast naar buiten kunnen gaan. Ik schud mijn hoofd en negeer Val voor nu, die inmiddels ook beneden komt.
    ''Don't bother, ga maar gewoon meteen naar huis en zeg de rest maar dat het feest niet doorgaat. Niemand die je verplicht om in deze 'klotesituatie' te zitten, Parker. Dit is nog altijd mijn huis en als iets je niet zint dan vertrek je maar.'' Het is misschien wat bot maar denkt hij nu echt dat hij me de les kan lezen in mijn eigen huis? Als Newt commentaar heeft op Val dan kan ik dat al slecht hebben - maar nog altijd beter dan wanneer het van iemand komt die niet mijn beste vriend is.
    Ik draai me naar Val en glimlach lichtjes.
    ''Wat wil je eten?'' Als hij enkel wat brood wil eten dan hoeft hij niet te helpen met iets maar als hij iets anders wilt.. dan mag hij natuurlijk best helpen. Ondertussen vul ik twee mokken met koffie en duw ik er eentje in de handen van Val. ''Melk en suiker staan op tafel als je dat graag wilt.''

    TANNER JACOB SMITH
    18 || The pothead | getting ready for the poolparty | Malin

    “Vind je hem zo kort dan?” vraagt Malin terwijl ze zichzelf in de spiegel van het tegenovergestelde probeert te overtuigen. Ik doe mijn best om niet al te teleurgesteld te kijken en bijt op mijn onderlip. Het liefst zou ik hebben dat ze iets anders aan doet maar tegelijk hoor ik daar vokgens mij niet veel inspraak bij te hebben enkel en alleen omdat ik nu haar vriendje ben...
    ”Ik bedoel, hij valt best mee, toch?” Uiteindelijk besluit ik hasr te laten beslissen maar toch over te brengen hoe ik het zie zonder haar daarbij te kwetsen. Ze heeft namelijk een lichaam dat er zeker mag wezen en niet hoeft te verstoppen maar daar zit dan ook net het probleem... Ik ben niet de enige met ogen in m'n hoofd die van een beetje vrouwelijk schoon houdt en het idee dat ze de hele avond aangestaard wordt terwijl ze voor zover iedereen weet nog single is zit me gewoon niet helemaal lekker.
    Ik ga naast haar staan en til haar armen omhoog, waardoor het jurkje nu slechts tot halverwege haar billen komt. Gracie lijkt het nu ook in de gaten te hebben en gaat lipbijtend terug plat staan.
    ”Ik kan iets anders aan doen, maar dan moeten we terug langs mij. Ik heb een tijd terug een hoop kleding van hier namelijk weer naar huis gebracht.” Ik glimlach terug maar schud al vrij snel mijn hoofd.
    Nu nog langs Malin gaan zou een omweg zijn en bovendien staat dat jurkje haar ook echt wel prachtig, ondanks de lengte ervan -of het gebrek daar aan.
    "Ik heb een idee." Zachtjes duw ik het jeansjackje dat ze aan heeft van haar schouders af tot ik het in mijn handen heb. Dan neem ik het bij de mouwen en gebruik deze om het rond haar middel vast te knopen.
    "Much stylish. Very jacket. Wow," grinnik ik. Het gewicht van het jasje houdt het jurkje wat naar beneden en komt ook iets langer dan de zoom van het jurkje zelf.
    Terwijl ik haar tevreden bekijk gaat het even door me heen dat ze, mocht het nu regenen, wel even flinke pech had gehad met haar kledingkeuze. En telkens een volledige sporttas heen en weer zeulen is ook niet bepaald een prettig vooruitzicht.
    "Maar eh..." begin ik wat onzeker, hopend dat ik hiermee niet opeens tien passen sneller ga dan we hadden afgesproken. "Mijn garderobe is niet zo uitgebreid als die van Parker enneh... ik eh - ik heb misschien nog wel een schof en wat hangers over die jij kan gebruiken, mocht je dat willen," bied ik aan. Tenslotte blikft Malin hier terug steeds vaker en vaker logeren, soms zelfs van vrijdag tot zondag en dan lijkt het me wel handig mocht ze hier wat reservekleren liggen hebben. Het is niet alsof ik haar een huwelijksaanzoek heb gedaan toch?
    Een nerveus lachje rolt over mijn lippen bij dat idee. Het zou zoveel makkelijker zijn mocht ze wel mijn ring om haar vinger dragen, dat iedereen kan zien dat we bij elkaar horen. Ik vraag me wel eens af hoe lang ze het nog geheim wil houden, maar ik vraag er liever niet naar vanwege alls wat gebeurd is met Parker en ik haar de ruimte wil geven die ze nodig heeft.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.