• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hello! Ik kom ook meekletsen!
    Ik doe mee aan SOTY met mijn verhaal Military Man. Ik heb er echt een uitdaging van gemaakt om niet te doen wat de lezers verwachten haha, maar ik ben tot nu toe best tevreden! Ik moest mezelf op een gegeven moment wel even remmen omdat ik niet precies welke kant ik op moest met mijn verhaal. Inmiddels zit ik bijna op de 40K en ga ik richting de afrondende fase! Ik denk dat ik in oktober ergens klaar ben als ik mezelf kan inhouden en niet elke dag een stukje post haha.


    Talent is worthless unless exercised

    FemmeFatale schreef:
    Hello! Ik kom ook meekletsen!
    Ik doe mee aan SOTY met mijn verhaal Military Man. Ik heb er echt een uitdaging van gemaakt om niet te doen wat de lezers verwachten haha, maar ik ben tot nu toe best tevreden! Ik moest mezelf op een gegeven moment wel even remmen omdat ik niet precies welke kant ik op moest met mijn verhaal. Inmiddels zit ik bijna op de 40K en ga ik richting de afrondende fase! Ik denk dat ik in oktober ergens klaar ben als ik mezelf kan inhouden en niet elke dag een stukje post haha.


    Ah, je bent echt supergoed bezig! Ik ben jaloers :'(


    A to the Z

    Ik heb mijn act 1 van mijn soty eindelijk af #theshame
    Maar goed, ik heb dus hoofdstukken genoeg klaarstaan om te activeren terwijl ik weg ben en terwijl ik doorschrijf, dus hopelijk is het smooth sailing (pun intended) vanaf hier hehe.
    Ik heb ook een nieuwe lay gemaakt voor Onbemand Hart en ik ben er eerlijk wel trots op, schaamteloze zelfpromotie hier hahaha

    Hoe gaat het bij jullie? :D


    A to the Z

    FemmeFatale, super goed bezig!

    Pixielisje, oehh dat klinkt goed!

    Ik heb inmiddels de 13k gepasseerd en het voelt heel dubbel. Aan de ene kant is het gewoon al ruim 13000 woorden, aan de andere kant is het pas 13k en nog lang niet de 40, en begin ik te twijfelen of ik de 40 ooit ga halen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    FemmeFatale, super goed bezig!

    Pixielisje, oehh dat klinkt goed!

    Ik heb inmiddels de 13k gepasseerd en het voelt heel dubbel. Aan de ene kant is het gewoon al ruim 13000 woorden, aan de andere kant is het pas 13k en nog lang niet de 40, en begin ik te twijfelen of ik de 40 ooit ga halen :')


    Dont panic! Dat lukt heus nog.
    Als je je story nog niet geactiveerd hebt kan je zelf gewoon doorschrijven en dan daarna de hoofdstukken editten naar meer woorden. Ik dacht echt van ja doei dat lukt me nooit om meer bij te voegen, maar het gaat echt nog verrassend snel!


    A to the Z

    Ik heb mezelf maar weer even achter m'n laptop gezet want er moet echt geschreven worden (fish)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik, uh, ging schrijven, maar dat schijnt niet makkelijk te gaan op vakantie lol. Zit wel lekker in Noorwegen, dus ik noem dit maar achtergrondinfo opdoen :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    --

    ohjee verkeerde topic

    [ bericht aangepast op 19 juli 2018 - 13:19 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wanneer je 'de ontmoeting' schrijft en je alles echt perfect wil doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hoe lokken jullie meer kudo’s en abbo’s enz? Ik wil mijn verhaal graag wat meer promoten maar vind dat nogal moeilijk zonder spotlight?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Hoe lokken jullie meer kudo’s en abbo’s enz? Ik wil mijn verhaal graag wat meer promoten maar vind dat nogal moeilijk zonder spotlight?

    De afgelopen drie keer dat ik m'n verhaal in de spotlight heb gezet heb ik er 0 abbos bij gekregen dus ik kan je daar geen succes op garanderen :/


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pixielisje schreef:
    Hoe lokken jullie meer kudo’s en abbo’s enz? Ik wil mijn verhaal graag wat meer promoten maar vind dat nogal moeilijk zonder spotlight?

    Niet? :'D
    Ik ben ook nog steeds op zoek naar het geheim om lezers te vinden haha. Ook met spotlight kom ik niet ver. Ik heb me er inmiddels maar bij neergelegd dat mijn verhaal niet gelezen gaat worden :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    En hoe gaat het schrijven?

    Ik heb even enkele weken een break van Quizlet genomen wegens enkele dingen in mijn persoonlijke leven en omdat ik even geen zin had in schrijven, maar nu beginnen die schrijfkriebels wel echt helemaal terug te komen.

    Maar eerst zal ik me maar eens wat bijlezen met al die fantastische verhalen hier (;


    The soul needs autumn.

    Het schrijven gaat hier prut :') ik word zo loom van de hitte dat ik echt helemaal niks meer doe, inclusief niet schrijven dus. Ik hoop dat ik met het Qamp wat kilometers kan maken (gezien de planning is dat het verhaal in aantal woorden verdubbeld gaat worden in een maand tijd :'D)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben weer aan de schrijf, maar het gaat idd een beetje sloom door het weer. Ik maak denk ik in de vakantie offline wat kilometers (tekst?) en dan ga ik het de laatste maanden maar in een keer online gooien, haha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.