• SIOUX FALLS HIGH SCHOOL


    BEGINNING
    Het is vrijdag 21 september en tijd voor het jaarlijkse bonfirefeest. Dit feest wordt georganiseerd om alle sportteams een goed sportteams te wensen. Zit je niet in een sportteam? Dan ben je van harte welkom om alle sporters te steunen. Tijdens het feest wordt een groot kampvuur aangestoken als traditie. Het is absoluut niet toegestaan om alcohol of drugs te gebruiken. Er staat lekker een muziekje aan en het buitenplein stroomt binnen met enthousiaste leerlingen. Have fun!
    Temperatuur 10 graden Celsius (het feest is buiten, dus let erop dat je arme meisje geen shorts en een crop top aangeeft, because that's cold af)
    Tijd 20u

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 21:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dex Mills
    Let's have some fun

    Dex - 17 - joining the bonfire - outfit - Jackie

          Jackie leek geshockeerd door mijn kus, waardoor ze haar hand tegen mijn borst had gedrukt. Ze heeft me echter niet weg hoeven duwen, want ik was niet van plan om haar meteen vast te klemmen. Zacht gingen Dex zijn tanden in zijn onderlip terwijl hij Jackie aankeek en haar vertelde dat het echt even nodig was.
          'Nodig?' hoorde ik haar verward zeggen. 'Hoezo dat?' vervolgde ze. Even ging ik met mijn duim langs haar wang, die warm aanvoelde.
          'Felt like the right thing to do,' zei ik zacht. 'Vind je het erg?' vroeg ik vervolgens met fronsende wenkbrauwen. Ik wist niet zo goed hoe ik Jackie af moest lezen, ze was ingewikkeld soms. Mijn hand verliet haar wang en ik liet hem naast me hangen, niet echt wetend wat ik nu moest doen. Had ik zojuist onze hele vriendschap verpest? Of werd hij hierdoor beter? Het kwam niet door de alcohol, want ik was nog niet echt dronken, hooguit lichtelijk aangeschoten. Natuurlijk maakt alcohol alles een stuk makkelijker.
          'Sorry, ik had het eerst even moeten vragen,' zei ik waarna ik op de binnenkant van mijn wang beet.



    - thank you for existing -

    Asher Xavier Carrington

    'My brain has too
    Many tabs open


    Skaterboy | 17 Years | Outfit | At the bonfire | With Kellin and Jasmin

    Asher had rustig staan praten met Kellin toen er plotseling een dame hun richting op kwam rennen. 'BABE!' hoorde Asher haar schreeuwen, waarna hij Jasmin in Kellin zijn armen zag vliegen. Normaal gesproken had Kellin deze overdrevenheid waarschijnlijk lichtelijk irritant kunnen vinden, maar bij Jasmin was het anders. Als zij de gene was die het deed vond hij het wel... schattig.. of zoiets. Asher wist ook niet precies hoe hij het moest noemen, maar in plaats van de jongedame fronsend aan te kijken verscheen er een kleine glimlach op Asher zijn lippen. Een die toch wel weer verdween toen hij zelf bijna getackeld werd. “ASH!” riep Inez nu in zijn oor. 'Ook leuk jou te zien,' mompelde Asher terwijl zijn arm een beetje half om de middel van zijn tweelingzus drapeerde, hij was gewoon niet de persoon voor omhelzingen, ze maakten hem lichtelijk ongemakkelijk, zelf al was het van zijn zus. : “Sorry, deze kans om Jas belachelijk te maken, liet ik niet graag aan me voorbij glippen.” zei Inez vervolgens toen ze Asher eindelijk los had gelaten, maar niet voordat ze door Asher zijn haar had gewoeld... Als of hij daar vanavond niet al genoeg moeite voor had gedaan, Asher poogde het nog terug te duwen, maar waarschijnlijk zag het er nu officieel niet meer uit... Lekker charmant wel dus. 'Ik vond niet dat Jas iets geks deed hoor,' poogde Asher een beetje ongemakkelijk, niet precies wetend wat hij anders moest zeggen. Hij probeerde het in ieder geval voor Jasmin op te nemen, hopelijk had ze dat door, dan deed hij iets goeds toch. Extra punt voor hem.
    Al snel besloot Inez de andere drie echter min of meer achter zich te laten en nam ze plaats bij het kampvuur, waar ze snel werd vergezeld dood Cassius... Asher kende zijn tweelingzus en wist echt wel wat daar aan de hand was, Inez hoefde hem niet eens te vertellen dat ze Cassius leuk vond, Asher wist het wel, maar of hij er blij mee was dat was een ander verhaal. Hij was het namelijk niet, totaal niet. Er waren zoveel jongens op deze wereld en uitgerekend van iedereen moest ze Cassius kiezen en Asher kon dit gewoon helemaal niet begrijpen. Hij snapte niet hoe zo'n leuk meisje als Inez iets zou kunnen zien in Cassius. 'Doe het veilig, ik ben er nog niet aan toe om oom te worden!' riep Kellin toen Inez en natuurlijk Cassius richting de zee liepen. Een geïrriteerde zucht rolde over Asher zijn lippen, ja Kellin mocht er zeker nog wel een schepje boven op doen. Oom worden, Kellin niet echt, maar mocht er ooit iets gebeuren zou Asher wel echt gerelateerd zijn aan Cassius... Asher dacht niet dat hij dat zou overleven. 'Ik snap echt niet wat Inez in hem ziet,' mompelde Asher dan ook even geïrriteerd, het liefst zou hij ze gewoon achterna lopen en Inez vertellen dat ze niet met die jongen om kon gaan, maar Asher wist best dat dat onredelijk was. Hij was Inez haar oppas niet.
    'Dus, wanneer gaan we dronken worden?' vroeg Kellin vervolgens, Asher haalde kort zijn schouders op en keek kort van Jasmin naar Kellin. Voornamelijk voor die eerste persoon probeerde Asher een glimlach op zijn gezicht te krijgen, hij probeerde indruk te maken op Jasmin en dat deed hij echt niet door haar de hele tijd chagrijnig aan te kijken, maar hij was chagrijnig. Het was zo'n beetje Asher zijn slechtste eigenschap, hoe snel hij van humeur kon wisselen. Net had hij zich nog helemaal oké gevoeld, maar hij hoefde Inez maar even te zien met Cassius en daar ging zijn goede humeur. 'Sorry,' zei Asher toen hij merkte dat hij wel een hele lange tijd naar zijn zus had gestaard in de verte. 'Dronken worden,' vervolgende hij terwijl hij zijn mondhoeken omhoog duwde. 'Ik weet eigenlijk niet of dat verstandig is... Ik moet morgen weer fris op de pistes staan.'

    Sorry als het heel slecht is, moet er weer een beetje inkomen hihi.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    J A C K I E D E L E N A Y

    The Quiet One
    17 ✦ The bonfireparty ✦ Outfit ✦ w/ Dex

          Dex liet zijn hand op Jackies wang rusten waardoor er een warme gevoel door haar lichaam zich verspreidde.
          “Felt like the right thing to do,” beantwoordde Dex haar vraag met een zachte stem. Jackie trok haar wenkbrauwen op terwijl ze zijn antwoord liet bezinken. Haar allereerste kus was van haar vriend die dacht dat dit het juiste moment voor was. Het was niet alsof Jackie zoveel verwachtingen had over haar eerste kus, maar dit was verre van haar verwachtingen. Ze durfde het niet eens erover te dromen.
          “Vind je het erg?” vroeg Dex waarna hij fronste. Hij zag er onzeker uit – en dat was voor hem nogal wat. Naar haar weten was Dex altijd een zelfverzekerde jongen. Om hem zo te zien, borrelde er een schuldgevoel in Jackie op. Aan de ene kant vond ze het ook wel grappig. Normaliter gezien was zij altijd degene die onzeker was. Nu de rollen waren omgekeerd, ontstond er ook vreugde in Jackie waardoor ze zich nog schuldiger begon te voelen.
          “Nee,” schudde ze meteen met haar hoofd, maar wist niet eens of ze het meende. “Ja?” kwam er vervolgens twijfelend uit haar mond. De hand van Dex verdween waardoor er een koude lucht Jackies wang tegemoet zweefde. Ze miste zijn aanraking nu al. Jackie staarde ongemakkelijk naar zijn schoenen om oogcontact te vermijden. Hell, ze wist al dat ze de controle over haar mond zou verliezen wanneer ze maar even naar zijn ogen blikte.
    “Ik weet het niet,” zuchtte Jackie. Door de adrenalinekick die door Dex werd veroorzaakt, wist Jackie niet eens hoe ze zich normaal moest functioneren.
          “Sorry, ik had het eerst even moeten vragen,” zei Dex waarop Jackie het niet kon laten om te grinniken. “Top idee, volgende keer moet je mij gewoon waarschuwen voordat je van plan bent om mij te kussen.” Pas nadat ze was uitgepraat, merkte ze dat het klonk alsof ze verwachtte dat er nog een volgende keer kwam. God, Jackie. Eerst je hersenen laten werken en dan spreken.
          “Ik – Ik bedoelde als je iemand kust. Ik hoef niet per se diegene te zijn. Ik bedoel, er zijn genoeg meiden die je lippen willen proeven én zonder gewaarschuwd te worden,” ratelde ze een stuk door. Great job. Ze opende haar mond om haarzelf te redden, maar voelde juist de grond onder zich wegzinken. Jackie schraapte kort haar keel en trok haar muts iets naar beneden, haarzelf vloekend. Ze kreeg langzamerhand spijt dat ze haar kamer had verlaten.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 20:22 ]

    Jasmine Alyssa Blackburn
    sweetheart, make-up is actual art

    Ik vloog Kellin aan met een enthousiaste kreet en Inez deed hetzelfde bij Asher. Even keek ik haar quasi-boos aan, ja hoor Inez. Ze brabbelde wat tegen Asher over het feit dat ze wel even moest plagen, waarna ze aan gaf dat ze even ging zitten. Uhu Nez, ik heb Cas heus al gezien hoor, jij stiekemerd.
          'Ik vond niet dat Jas iets geks deed hoor,' hoor ik Asher zo overtuigend mogelijk zeggen, waardoor ik hem even met een zoete glimlach aankeek. Hij nam het voor me op, dat was... lief, dacht ik.
          'Doe het veilig, ik ben er nog niet aan toe om oom te worden!' riep Kellin achter Inez aan. Ew nee, seks met Cassius, daar moest ik niet aan denken. Hij was een van mijn beste vrienden, dus dat is een rare gedachte...
          'Jij ook een goede avond,' glimlachte ik naar Asher als begroeting. Ik voelde hoe mijn wangen wat warmer werden en ik keek weer naar Kellin zodra ik zijn stem hoorde.
          'Tuurlijk heeft Ash een goede avond. Hij is in het gezelschap van mij.' Een lachje verliet mijn lippen na Kellin's woorden, wat typisch weer.
          'Ik snap echt niet wat Inez in hem ziet,' hoorde ik Asher gefrustreerd zeggen. Het was nooit leuk als je zusje met een jongen was, maar met Cas? dat maakt het extra erg. Ik liep Asher's kant op en gaf hem een klopje op zijn schouder.
          'Joh, maak je maar geen zorgen, je zou een geweldige oom zijn.' Een grijns stond op mijn gezicht, waarschijnlijk was dat absoluut niet wat Ash zelf in gedachte had.
          'Dus, wanneer gaan we dronken worden?' hoorde ik Kellin vragen. Mijn ogen gingen direct naar Asher, die precies hetzelfde deed, waarna hij naar Kellin keek. Hmh, dronken worden... Geen idee hoe verstandig dat zou zijn, wie weet wat er dan gebeurd.
          'Dronken worden,' zei Ash. 'Ik weet eigenlijk niet of dat verstandig is... Ik moet morgen weer fris op de pistes staan.' Vervolgde hij waardoor ik met opgetrokken wenkbrauwen naar hem keek. Hij was hartstikke goed in de pistes, of hij nou een kater had of niet.
          'Ash, stel je niet aan joh, straks mis je nog leuke dingen,' knipoog ik zijn kant op. 'Wie wilt er alcohol?' grijns ik terwijl ik naar de tafel met drank wijs.

    Jasmine ⋆ 18 ⋆ with Kellin and Asher ⋆ the bonfire ⋆ outfit ⋆ very happy

    [ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 22:06 ]


    - thank you for existing -

    Oliver Joseph Merculief

    18 | KITCHEN | SARAH


    Oliver keek toe hoe er een brede grijns op het gezicht van Sarah verscheen, waarna van het aanrecht sprong en weer met beide voeten op de grond belandde. De dame nam een slok van haar glas Bacardi wat vervolgd werd door het drukken van een plagerige kus op Oliver's wang. En ondanks dat hij dondersgoed wist dat ze het grappend bedoelde, voelde hij hoe zijn wangen een lichte blos kregen.
          'Je bent aandoenlijk, weet je wat?'zei Sarah plagerig tegen hem.
          'Misschien had je ook gewoon op kookles moeten gaan, net als ik.,' merkte Sarah vervolgens waarna haar vinger plagerig in zijn zij werd geprikt. Hij kon een sarcastische lach niet onderdrukken, die er ietwat ongelukkig uitkwam door de prik in zijn zij.
          'Ieder zijn talent, Saar,' grijnsde hij. Hij had ooit serieus overwogen de kooklessen te volgen, al was het maar om wat meer variatie te brengen in wat hij elke dag in zijn mond stopte. Maar puntje bij paaltje had hij er toch van afgezien.
    Hij keek verder zwijgend toe hoe Sarah de laatste handelingen trof voor het avondeten. Alles nauwkeurig volgend; voelde de jongen wederom een vage glimlach op zijn gezicht ontstaan. Nadat ze de pan had weggezet, keek ze hem even aan.
          'Nou, is je saus klaar?' Werd er met een grijns aan hem gevraagd, wat ervoor zorgde dat de ogen van Oliver groot werden. De saus. Zijn enige verantwoordelijkheid en hij had er nu al niet meer aan gedacht. Terwijl hij snel richting het gas liep en een blik in de pan met saus wierp, zag hij vanuit zijn ooghoek dat Sarah kaas begon te raspen en hij knikte goedkeurend terwijl hij de saus goed doorroerde.
    Een bord werd in zijn handen gedrukt door Sarah.
          'Ik hoop wel echt dat je saus lekker is hoor, dat is het lekkerste deel,' de woorden van Sarah zorgde ervoor dat er opnieuw een lach op het gezicht van Oliver verscheen.
          'Natuurlijk is hij lekker,' stelde hij 'ik heb hem gewarmd, wat wil je nog meer?' ging hij lachend verder, waarna hij haar voorbeeld volgde en ook zijn bord begon te vullen. Nadat ook Oliver de pasta op zijn bord had gedaan, pakte hij zijn glas en nam naast Sarah plaats op het aanrechtm
    [tan]'Eet smakelijk, Ollie,' hoorde hij van Sarah's kant waarna hij even opzij keek.
          'Eet smakelijk, Saar,' grijnsde hij waarna hij zijn glas omhoog hield 'en proost, natuurlijk.' Een grijns verscheen op het gezicht van de jongen waarna het glas aan zijn lippen werd gezet en een slok van het drankje nam. Hij zette het glas naast zich neer op het aanrecht en nam een hap van zijn pasta. Opnieuw keek hij opzij.
          'Wij zouden samen mee kunnen doen aan Masterchef,' hij deed een goede poging zijn gezicht in de plooi te houden 'als team dan, in je eentje zou je het nooit ver schoppen,' vervolgens zette hij zijn liefste glimlach op. Snel nam hij nog een hap, hij zou het zonde vinden als het eten in de tussentijd koud zou worden.
          'Weet je,' mompelde bij nadat hij snel een hap had doorgeslikt 'dit is toch veel gezelliger dan de hele avond op je kamer leren?' Hij keek haar even afwachtend aan, zelf ook niet helemaal wetend of zijn vraag serieus was of niet. Hij wist tenslotte hoe veel tijd en nergie Sarah in haar opleiding stak.


    [ bericht aangepast op 9 mei 2018 - 23:55 ]


    chaos makes the muse

    Dex Mills
    Let's have some fun

    Dex - 17 - joining the bonfire - outfit - Jackie

          Jackie vroeg verward waarom ik haar zojuist had gekust, maar ik wist niet echt waarom. Ik vertelde haar dat het gewoon goed voelde, waar ze een wenkbrauw door optrok. Waarschijnlijk begreep ze geen bal van de hele situatie. Haar gezicht liet allemaal verwarde tekens zien waardoor ik begon te twijfelen aan mezelf.
          'Vind je het erg?' vroeg ik dan ook lichtelijk onzeker, waardoor ze meteen haar hoofd schudde en nee zei. Echter verbeterde ze zichzelf met een verwarde ja, waardoor mijn wenkbrauwen deze keer de lucht in gingen. Duidelijkheid is niet je sterkste vak Jackie...
          'Ik weet het niet,' zuchte ze. Jackie liet haar hoofd hangen en ze keek naar beneden, waardoor ik automatisch ook even naar beneden keek.
          'Sorry, ik had het eerst even moeten vragen,' meende ik. 'Top idee, volgende keer moet je mij gewoon waarschuwen voordat je van plan bent om mij te kussen.' Zei Jackie ineens heel opgewekt terwijl ze me weer aankeek.
          'Ik – Ik bedoelde als je iemand kust. Ik hoef niet per se diegene te zijn. Ik bedoel, er zijn genoeg meiden die je lippen willen proeven én zonder gewaarschuwd te worden,' ratelde ze aan een stuk door.
          'Jij wilt ze niet proeven?' vraag ik nieuwsgierig en een beetje speels. Haar geratel gaf me weer een beetje zelfvertrouwen, waarschijnlijk was ze gewoon van haar stuk gebracht en wist ze niet zo goed wat ze moest doen.


    The secret ingredient is always love,




    - thank you for existing -

    J A C K I E D E L E N A Y

    17 ✦ The Quiet One ✦ The bonfireparty ✦ Outfit ✦ w/ Dex

          Het was Dex’s onzekerheid die ervoor zorgde dat Jackie verlegen van werd. Ze schudde eerst naar hoofd. Echter veranderde ze van richting waardoor ze niet alleen haar zelf, maar ook Dex in verwarring bracht.
          “Top idee, volgende keer moet je mij gewoon waarschuwen voordat je van plan bent om mij te kussen.” Het duurde niet lang voordat Jackie merkte dat dat niet haar beste grap was, maar ze kon de tijd – helaas – niet terugdraaien.
          “Ik – Ik bedoelde als je iemand kust. Ik hoef niet per se diegene te zijn. Ik bedoel, er zijn genoeg meiden die je lippen willen proeven én zonder gewaarschuwd te worden.” Het was nog een wonder dat ze met één adem zoveel woorden uit haar mond kon krijgen. Zo vaak hoorde je Jackies stem niet. Alleen bij mensen met wie ze echt close mee was, al begon ze langzamerhand te twijfelen of Dex wel bij die mensen hoorde.
          “Jij wilt ze niet proeven?” vroeg Dex speels. Oh, hoe moet ze nou hierop antwoord geven? Jackie bevochtigde haar lippen door er met het puntje van haar tong overheen te strijken en fronste haar wenkbrauwen, nadenkend hoe ze dit het beste kon aanpakken. Wilde ze het wel? Misschien. Zou ze het toegeven? Absoluut niet.
          “Wat?” vroeg Jackie uiteindelijk dommig en trok haar mouwen iets naar beneden zodat haar handen – die overigens erg bezweet was door de hoeveelheid zenuwen in haar lichaam - niet meer zichtbaar was. Ze blikte kort om haar heen, zoekend naar hulp. Jackie wist dat als ze hier bij Dex zou blijven staan, ze dood zou gaan door de zenuwen. Plus, ze was bang dat ze weer onzin zou uitkramen als ze haar mond weer opendeed.
          “Is het al zo laat?” vroeg Jackie, Dex’s vraag expres negerend. “En koud, vind je niet? Ik denk dat het beter is als ik naar mijn kamer ga,” zei Jackie terwijl ze met kleine stappen naar achteren ging. Het zou zeker weten beter zijn – voor haar dan – dat ze naar haar kamer ging. Op dit moment vertrouwde Jackie haarzelf niet eens.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 18:51 ]

    Sarah Ava Bradley


    18 years • Kitchen • Oliver • outfit

    ''Ieder zijn talent, Saar.'' Ze had enkel geglimlacht om die opmerking van hem. Hoewel hij wel gelijk had, was ze toch van mening dat kookles verplicht zou moeten worden. Het was dan geen écht vak maar je leerde in ieder geval hoe je fatsoenlijk een maaltijd moest bereiden zodat je niet alleen maar kant en klaar maaltijden binnen kreeg als je later op jezelf woonde. Ze had het er echter bij gelaten - ze snapte ook wel dat niet iedereen zijn interesse daar lag en het bleef een keuzevak.
          Ze had bij hem geïnformeerd of zijn saus klaar was en aan Oliver zijn gezicht te zien was hij het al vergeten. Gelukkig stond het vuur niet erg hoog dus het zou - nog - niet aanbranden.
          Ze ging er echter wel van uit dat de saus warm was en dus drukte ze een bord in zijn hand terwijl ze hem weer plaagde met zijn saus.
          ''Natuurlijk is hij lekker. Ik heb hem gewarmd, wat wil je nog meer?'' Ze had lachend met haar ogen gerold maar was daarna begonnen met het opscheppen van de pasta en ze had plaatsgenomen op het aanrecht, waarna ze hem smakelijk eten wenste. Hij was inmiddels naast haar komen zitten op het aanrecht, wat eigenlijk verrassend goed zat.
          ''Eet smakelijk, Saar. En proost, natuurlijk.'' Ze grijnsde en knikte - al zei ze niets hard op omdat ze net een hap pasta in haar mond had gestopt en ze het wat onbeleefd vond als ze dan zou gaan praten tegen hem.
          ''Wij zouden samen mee kunnen doen aan masterchef.'' Ze keek om en trok haar wenkbrauwen op. ''Als team dan, in je eentje zou je het nooit ver schoppen.'' Ze rolde met haar ogen maar door de lieve glimlach op zijn gezicht moest ze toch lachen.
          ''Sure.'' zei ze grijnzend. ''Als jij dat wilt geloven.'' plaagde ze hem vervolgens.
          ''Weet je, dit is toch veel gezelliger dan de hele avond op je kamer leren?'' Ze keek om naar hem en slikte de hap pasta die ze zojuist naar binnen had gewerkt, weer door.
          ''Maar we zijn ook nog steeds niet op het feest.'' antwoordde ze met een grijns. Het scheelde al wel dat ze al wat alcohol op had tijdens het koken, anders had ze de opmerking waarschijnlijk alleen maar irritant gevonden. Ze was serieus voor school, was dat zo verkeerd?
          ''Beetje jammer alleen dat Olivia ervandoor ging.'' Zei ze terwijl ze eens in haar pasta prikte en uiteindelijk nog een hap nam. Ze had echter niet door dat door het eten er wat.. saus naast haar mond terecht gekomen was. Oeps.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 9:10 ]

    Dex Mills
    Let's have some fun

    Dex - 17 - joining the bonfire - outfit - Jackie

          Jackie leek verward door mijn vraag of ze mijn lippen niet wilde proeven. Ze stond na te denken over haar antwoord, maar besloot uiteindelijk maar gewoon helemaal geen antwoord te geven.
          'Wat?' klonk er verward terwijl ze haar mauwen naar beneden haalde. Haar handen zaten verstopt in haar mauwen en het zag er wel schattig uit zo. Een grinnik verliet mijn lippen waarna ik met mijn ogen rolde.
          'Je weet wel wat ik bedoel,' ging ik door met een grijns. Jackie wiebelde iets wat zenuwachtig heen en weer, waardoor ik haar met één opgetrokken wenkbrauw aankeek.
          'Is het al zo laat?' klonk het plots bij Jackie waardoor ik even moest lachen en met mijn ogen rolde op deze manier.
          'Echt waar Jackie?' klonk het ongeloofwaardig aan mijn kant. 'En koud, vind je niet? Ik denk dat het beter is als ik naar mijn kamer ga,' vervolgde ze zenuwachtig. Ik liet mijn hand op haar schouder rusten en kneep er zacht in.
          'Jackie, je stelt je aan, het was maar een kus.' Zei ik nonchalant. Het was ook maar een kus, ik snapte niet echt waarom ze zo spastisch deed. Misschien had ze nog nooit eerder een kus gehad, of misschien wel, maar was het lang geleden.
          'Ik zal het niet meer doen, okay?' zei ik met puppy oogjes terwijl mijn hand haar schouder weer verliet. Ik was ondertussen mijn bier kwijtgeraakt, geen idee waar hij was, dus ik liep snel naar de drank tafel en pakte daar twee bekertjes met een mixdrankje, geen idee wat.
          'Hier, drink maar.' Zei ik terwijl ik het bekertje voor haar neus hield. 'Dan krijg je het vanzelf warm,'


    The secret ingredient is always love,




    - thank you for existing -



    ARTHUR JOSEPH CHAPMAN

    LOSER




    Jem keek me even verrast aan door mijn woorden en wist er toch mee te lachen. "Wat je bedoeld is dat ik je altijd wel mag zoenen?" lachte ze zacht waarbij de blosjes op mijn wangen bleven rusten en mijn hart even een aanval deed ofso. "Eh" kwam er niet wetend wat te zeggen over mijn lippen en even leek ik versteend te zijn zoals een Grieks standbeeld dat mensen gaan bewonderen in de kunstmuseums en mee gingen lachen gezien een laurierblad onmogelijk hun hele package konden verbergen. "Goed om te weten, je hebt behoorlijke goede lippen namelijk," Ging Jam ongestoord verder waardoor ik gevleid een hand door mijn haren liet glijden. Ik had werkelijk geen idee wat er aan het gebeuren was, oh god wat nu wat nu.... "Maar serieus, Arthur, ik had echt niet elke jongen gezoend. Ik irriteer Cas graag, maar ik heb mijn limieten. En jij bent gewoon cute, dus dan sla ik twee vliegen in een klap, of eigenlijk drie, als jij het ook niet erg vindt." Bam was ik dood, volgens mij had ze me nu Ko geslagen met haar combobreaker aan woorden en lag ik als een verslagen Bowser op de grond, waar zij als Mario enkel nog de genadeslag moest geven
    Echter wist ik met mijn lompe woorden Jem van slag te maken gevolgd door wat rumoer op de gang, waardoor ik ook weer uit mijn trance leek te geraken. Dit plus Cas die me haast omver loopt laat me wat naar achteren strompelen en iets verbaasd de jongen nakijken, uhoh... ”Gedraag je nu niet als een engeltje als iedereen weet hoe jij doet naar iemand die je niet mag." waren de harde woorden van de jongen nog waarna hij Jem en ik achterliet. Mijn blik gleed meteen met enige schuld naar Jem toe, was het niet voor mij geweest had ze deze ruzie niet gehad met Casicus 'the great'.
    "Wat moet ik dan doen? Cas je maar gewoon al vuilnis laten behandelen? Zo ben ik, maar goed, als dat is wat je graag wilt, dan zal ik niet weer voor je opkomen." En daar kwam de onverwachtse slag, Jem wreef even vermoeid over haar slapen en ik stond er iets ongemakkelijk heen en weer te schuifelen, neit meteen wetend wat ik kon zeggen om me uit deze benarde situatie te lullen. "Ik ben eraan gewoon, maar eh..." veel meer kreeg ik er niet uit gezien Jem me weer aankeek en de woorden "Laten we gewoon naar het feest gaan en het hier niet meer over hebben, alsjeblieft? Laten we het gewoon over de meisjes op het feest hebben. Zit er iemand tussen die je wilt imponeren toevallig?" zo haar lippen verlieten. Ik slikte even en knikte waarna ik met Jemima mee liep naar het feest toe. " Ik.. Ik waardeer het enorm dat je voor me opkwam, echt." verleit mijn lippen toch, gezien ik het er niet zomaar bij wilde laten. Even was het stil tussen ons waarna ik rustig mijn schouders ophaalde. "Ik en meiden imponeren lijkt me een gedoemde combinatie tho" zei ik met een zwak glimlachje. "Voor vandaag was mijn moeder de enige vrouw die ik gekust had." ik beet kort op mijn lip, ik miste ze ergenw wel enorm. Als mijn moeder er nog was, zou ik misschien niet zo'n enorme kluns zijn geweest...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    J A C K I E D E L E N A Y

    17 ✦ The Quiet One ✦ The bonfireparty ✦ Outfit ✦ w/ Dex

          "Je weet wel wat ik bedoel,” zette Dex door om het nog erger voor Jackie te maken. Ietwat nerveus begroef Jackie haar tanden in haar onderlip terwijl ze haar handen in haar mouwen verstopte. Ze wist heus wel wat hij bedoelde, maar kon geen ‘Ja’ over haar lippen laten rollen. Onbewust keek ze kort naar Dex’s lippen terwijl ze haar lippen bevochtigde door met haar tong eroverheen te strijken. Meteen wendde ze haar blik af en schraapte kort haar keel.
          “Misschien,” kwam er zacht uit haar mond. Ze wilde echt niet toegeven dat ze dolgraag weer van zijn lippen wilde proeven, maar kon dus ook niet zijn vraag vermijden. Haar act werkte helaas niet gezien Dex met ongeloof zijn ogen rolde. Hoewel Jackie echt van plan was om te ontsnappen uit deze ellende, liet Dex het niet toe door met zijn handen op haar schouders te rusten en een beetje in te knijpen.
          “Jackie, je stelt je aan. Het was maar een kus,” zei Dex luchtig alsof het voor hem niks voorstelde. Misschien was dat ook wel het geval, maar niet voor Jackie. Dat Dex haar allereerste kus was, wilde ze hem niet mededelen. Het was te persoonlijk en Jackie zag het nut niet om het hem te vertellen. “Right, sorry” zuchtte Jackie met een kleine glimlach.
          “Ik zal het niet meer doen, okay?” probeerde Dex haar rust te stellen waarop Jackie knikte. De wolken waren ver genoeg uiteen gedreven om het melkwitte schijnsel van de volle maan vrij baan te geven en Jackie liet het koele avondbriesje met haar haren spelen. Nu Dex voor een korte moment weg was om blijkbaar iets te drinken te halen, haalde Jackie diep adem terwijl ze de tijd had om haarzelf onder controle te houden.
          “Hier, drink maar.” Jackie nam de beker die Dex overhandigde aan en keek kort naar de inhoud. “Dan krijg je het vanzelf warm.” Dex had echt geen flauw idee dat ze juist warm door hem kreeg. Twijfelend nipte Jackie van haar beker waarna ze haar gezicht betrok. Haar alcohol resistentie was relatief laag waardoor Jackie zich al licht in haar hoofd voelde en haar wat loslippiger maakte.
          “Dankje,” mompelde ze terwijl ze de vloeistof tegen de randen van de beker omhoog kolkte door de beker in kleine cirkeltjes te bewegen.
          “Betekent een kus dan niks voor jou?”

    Dex Mills
    Let's have some fun

    Dex - 17 - joining the bonfire - outfit - Jackie

          Jackie leek het niet helemaal eens te zijn met mijn mening over de kus. Het stelde niet heel veel voor, voor mij in ieder geval niet echt. Kussen zo nu en dan was toch normaal op deze leeftijd? Ik had mijn excuses aangeboden aan de dame in de hoop dat ze minder gespannen zou zijn. Snel was ik naar de dranktafel gelopen om daar een drankje voor mij en Jackie op te halen. Ik gaf het drankje meteen aan haar en nam een flinke slok van mijn eigen beker.
          'Dankje,' mopelde ze terwijl ze met de beker speelde. Ik nam nog even een flinke slok waardoor mijn beker al weer half leeg was.
          'Betekent een kus dan niks voor jou?' hoorde ik Jackie vragen. Mijn wenkbauwen gingen de lucht in en ik keek haar even verward aan. Tuurlijk betekende het wel wat voor me, maar ik had al eerder meiden gekust en gezoend dus het was niet meer zo speciaal als het eerst was.
          'Natuurlijk wel,' mompelde ik waarna ik de rest van de beker achterover gooide en het bekertje wegsmeet. Dat had ik echt even nodig.
          'Luister, Jackie... je bent mooi en echt een geweldige meid en ik wilde gewoon...' begon ik te murmelen. '...ik wilde je gewoon dichterbij hebben en ik hoopte eigenlijk dat jij dat ook wilde, maar blijkbaar niet?' vroeg ik met een vragende ondertoon. Ik had wat grotere ogen gekregen en mijn blik viel weer op haar lippen, die tot mijn verbazing erg zacht waren.

    The secret ingredient is always love,



    - thank you for existing -

    J A C K I E D E L E N A Y

    17 ✦ The Quiet One ✦ The bonfireparty ✦ Outfit ✦ w/ Dex

          Haar vraag had Dex zeker niet verwacht gezien zijn wenkbrauwen verrast omhoog rezen. Godzijdank besloten haar wangen ditmaal geen rode kleur aan te nemen, deels dankzij de alcohol die ze in haar systeem had.
          “Natuurlijk wel,” mompelde Dex. Jackie hield haar hoofd schuin voordat ze van haar beker nipte. Haar blik was nog steeds gericht op de jongeman voor haar.
          “Luister, Jackie.. Je bent mooi en echt een geweldige meid en ik wilde gewoon – ik wilde je gewoon dichterbij hebben en ik hoopte eigenlijk dat jij dat ook wilde, maar blijkbaar niet?” Jackie hoorde veel woorden en door de alcohol in haar lichaam deed ze paar seconden langer over om te reageren.
          Ze probeerde haar benen stevig op de grond vast te laten zetten gezien ze haar evenwicht na paar slokken later makkelijk kon verliezen. Toch weerhield dit haar niet om nog van de alcohol te genieten. Schuldgevoel nam de overhand waardoor ze zijn blauwe ogen die op haar gericht waren niet meer langer kon verdragen. Ze nam nog een teug voordat ze naar hem toe wankelde om haar hoofd tegen zijn borst te laten rusten.
          “Ik zag het gewoon niet aankomen,” zuchtte Jackie en sloot voor een korte moment haar ogen, ietwat uitgeput. Het feest was nog lange niet voorbij en Jackie kreeg al het gevoel dat ze elk moment in slaap kon vallen. “Moet je mij niet kwalijk nemen,” begon ze te protesteren. “Gezien jij de eerste persoon bent die het wilt.”

    JEMIMA WOODS
    the pyromaniac|| seventeen || arthur || hallway || outfit

    Voor even lopen Arthur en ik in stilte verder, tot hij weer begint te praten.
          "Ik... Ik waardeer het enorm dat je voor me opkwam, echt."
          Ik haal slechts mijn schouders op. "Ja, het zal wel," zucht ik. Het is in elk geval iets wat ik niet zo snel weer zou doen, voorlopig niet in elk geval. Het zal me een worst zijn. Ugh, stom feest ook verder. Ik wil haast dat ik niet bedacht had om Arthur te halen voor het feest. Dan was Cas nu in elk geval niet boos op me, en zou ik me niet kut voelen. Maar goed, beter om te doen alsof er niks aan de hand is.
          "Ik en meiden imponeren lijkt me een gedoemde combinatie though," zegt Arthur. "Voor vandaag was mijn moeder de enige vrouw die ik gekust had."
          Ik klak mijn tong. "Ben je de eerste keer dat ik je zoende helemaal vergeten? Erg teleurstellend." Ik schud mijn hoofd. "Zal dan wel niet indrukwekkend genoeg geweest zijn, helaas. Anyway, is er een speciaal meisje die je wilt imponeren?" Ik kan me niet voorstellen dat een jongen als Arthur niet een hopeloze crush op iemand heeft. De vraag is alleen wie. Ik zou zo niet iemand kunnen bedenken. "Of eentje die je misschien leuker vindt dan de rest?" Dan kan ik me focussen op het koppelen van Arthur, in plaats van op de ruzie tussen Cas en mij.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 22:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    PRAATTOPIC 2


    That is a perfect copy of reality.