• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 15:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Slightly nervous for Friday.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom is het altijd zo dat wanneer ik echt nét een Mac Lipstick heb gekocht er gelijk daarna 20% korting is op alles?!?


    Life is a beautiful struggle

    HAHA no way dat ik vandaag nog wat voor je ga doen.


    I could try but I don't think I have a fair shot because you've already made up your mind.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    It's setteled then. I'm going to marry next year. 😁


    26 - 02 - '16

    Sankofa schreef:
    It's setteled then. I'm going to marry next year. 😁

    woooow congrats!!


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    woooow congrats!!


    Thank you c:
    I'm so exited hehehe (:


    26 - 02 - '16

    Stelletje naaiers... Een werk vakantiewerk is echt niets :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Things are finally looking up.
    Onwards & forwards.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Martinez schreef:
    Waarom is het altijd zo dat wanneer ik echt nét een Mac Lipstick heb gekocht er gelijk daarna 20% korting is op alles?!?


    Om je te pesten. Ik heb het soms ook met andere spullen die ik koop.

    Den er wel over om er een te gaan kopen, aan de andere kant heb ik al zoveel lipsticks en andere lipproducten.


    Physics is awesome

    Gotta get used to the fact that nobody wants me in their life anymore. Is it so fucking wrong to try for once in my life to think of my own mental health.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DarthDaddy schreef:
    Gotta get used to the fact that nobody wants me in their life anymore. Is it so fucking wrong to try for once in my life to think of my own mental health.


    No it's not. Sorry ik ga nu verder in het Nederlands, want mijn Engels is echt op steenkolen niveau en ik krijg er op die manier niks zinnigs meer uit, maar; het leven is niet slechts om anderen te pleasen hè. Het is goed dat je eens voor jezelf kiest zeker als het om gezondheid gaat! Het is misschien lastig, maar voor jezelf kiezen is juist goed. Pfoeh, best ironisch dat juist ik dit zeg, want ik zou ook eens vaker voor mezelf moeten kiezen :')


    26 - 02 - '16

    Sankofa schreef:
    (...)

    No it's not. Sorry ik ga nu verder in het Nederlands, want mijn Engels is echt op steenkolen niveau en ik krijg er op die manier niks zinnigs meer uit, maar; het leven is niet slechts om anderen te pleasen hè. Het is goed dat je eens voor jezelf kiest zeker als het om gezondheid gaat! Het is misschien lastig, maar voor jezelf kiezen is juist goed. Pfoeh, best ironisch dat juist ik dit zeg, want ik zou ook eens vaker voor mezelf moeten kiezen :')


    Njah ik ben mn hele leven ook gewoon er voor andere mensen geweest en het heeft nooit garantie gebracht in dat ze blijven. En nu is er ook echt veel shit aan de hand en nu denk ik ook maar gewoon een keer aan mezelf. Bedoel verlies er nu wel mensen mee, maar goed maybe komt dat goed maybe not. Volgensmij ligt die keuze niet bij mij meer. I'm done feeling guilty about it.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DarthDaddy schreef:
    (...)

    Njah ik ben mn hele leven ook gewoon er voor andere mensen geweest en het heeft nooit garantie gebracht in dat ze blijven. En nu is er ook echt veel shit aan de hand en nu denk ik ook maar gewoon een keer aan mezelf. Bedoel verlies er nu wel mensen mee, maar goed maybe komt dat goed maybe not. Volgensmij ligt die keuze niet bij mij meer. I'm done feeling guilty about it.


    Bij mij is het een ietwat andere context, want bij mij zit het 'm dat ik er klaar mee ben om te proberen te zijn wat anderen van mij willen. Ik ben ik. Of mensen dat nu willen of niet. Ik ben klaar met de maskers. Ook begin ik me daar steeds minder schuldig om te voelen. Hoort misschien ook gewoon bij het volwassen zijn/worden wat op zich al een gekloot is :')


    26 - 02 - '16