• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 15:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    To the bottle in my basket, will it answer if I ask it: doing right or am I doing time?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    And I don't call you when I cry, and I don't stay the day in bed
    Mostly I'm fine, most of the time I get by, like I said
    I haven't been drinking, I haven't been thinking of lonely "if only"s and then...
    And then I see you... And I know you all over again.
    And then I see you... And I love you all over again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Potdomme vanavond was mooi. Morgen kater dagje en zondag YALFest met Cheryl. Can someone have a better weekend? NO.


    yay new username fav king ever

    Ik kan alleen mn foto niet veranderen

    [ bericht aangepast op 21 april 2018 - 4:06 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    waarom blijf ik in mijn mail kijken. Matty, het is elf uur. Vijf uur in Nederland. Niemand gaat mailen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is het sociaal acceptabel om weer te douchen terwijl je gisteravond om 11 uur nog gedoucht hebt?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Booking, waarom blijf je mails sturen met hoteldeals in Tokyo en Osaka als ik daar al reserveringen heb staan


    Caution first, always.

    Tired of feeling lost, tired of letting go.
    Tear the whole world down, tear the whole world down.
    Tired of wasting breath, tired of nothing left.
    Tear the whole world down, tear the whole world down.


    -

    Ik wou dat ik minder naar mezelf kon luisteren en meer naar anderen. Ik wou dat ik andere mensen kon geloven als ze zeggen dat ze mijn cosplays leuk zijn en er goed uit zien, maar het constante geschreeuw van mn anxiety overwint het gewoon telkens weer en ik voel me gewoon niet goed genoeg. Maar het idee dat ik gewoonweg useless ben en niets kan word alleen maar groter, al helemaal als ik iets positiefs probeer te vinden aan mezelf want er is gewoon weg niets. En ik weet dat ik haar de schuld geef voor basically al mijn huidige problemen maar ik kan het gewoon niet helpen om me zo te voelen. Maar zoals ik het zie maak ik de laatste tijd alleen maar dingen kapot en ik wil het gewoon allemaal afkappen en ergens sterven want ik zal nooit zo goed zijn als zij. Ik haat het dat dingen die ik leuk vond allemaal zo verpest zijn de afgelopen tijd en ik wil gewoon dood nu.

    [ bericht aangepast op 21 april 2018 - 11:02 ]


    This ain't no place for no better man.

    Ik wordt zo vrolijk van al die cosplayers hier op het perron ^^ Elfia here I come!


    Stenenlikker

    Ik stel mijn kamer opruimen al 3 weken uit. Dit is zo erg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Why is it hard to get over someone who stabbed me in the back?


    The truth is out there.

    Eerste sunkissed tint is een feit. Laat de zomer maar komen. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Er zit hier een bij en volgens mij is die stuk. In plaats van naar de bloemen te gaan, of geinteresseerd te zijn in het hout van de tuinset, komt ie mij de hele tijd lastig vallen en ik ben echt niet bang voor bijen (wel voor wespen) maar dit vind ik toch echt stierlijk irritant! (het koste me 3 pogingen dit bericht te schrijven omdat hij me bleef onderbreken....)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    De vaatwasser inruimen en vervolgens je wijsvinger snijden aan het scherpste en grootste mes dat we hebben... Ja, chill. :')

    verdomme, niet door naar de tweede ronde

    Daar gaan mn plannen. Ik dacht serieus dat ik een kans maakte. Kan wel janken bye


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.