• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 15:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I really hate my life. I'm trying not to, but I can't stop thinking I'm better of dead.


    At the end we're all cursed

    KingRichard schreef:
    (...)

    Lief van je. (: Ik heb gemaild met de uitleg over de reden dat mijn brief zo kort was (oké, hij was misschien wat té kort, maar goed) en dat ik dat blijkbaar verkeerd heb begrepen. Verder ga ik niet proberen nog een gesprek aan te knopen. Ik vind het heel erg jammer, maar ik wil mijn tijd hier leuk houden en ik wil me hier niet nog weken mee bezighouden. (:


    Ik hoop dat je gauw goed nieuws krijgt en anders komt er misschien iets anders moois & leuks op je pad.


    Physics is awesome

    Vandaag was zo leuk maar zo vermoeiend +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I'm soooooooooooooooooooooooooooooo close to giving up.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shadowsinger schreef:
    Vandaag was zo leuk maar zo vermoeiend +.+


    Jaaaaa I loved it. *O*


    Dit weekend het huis voor mezelf hebben was echt zo fijn. Dat mag ik wel zeggen toch. Gewoon even compleet de tijd voor mezelf.

    Ik wil nog wel zo'n weekend.

    Egh

    Niceee weekendje was dit. En afgesloten met lekker uit eten nom nom. Nu alleen morgen pokkevroeg op om te sporten.


    The truth is out there.

    Ugh I feel so fucking bad. I just wanna delete all my social media and throw away my phone and laptop and just disappear so no one knows where I am. Or just disappear in general for forever. I'm so done. I don't want this anymore.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eigenlijk wil ik gewoon op Luna passen, want ik heb geen lievere peuter gezien dan zij.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I think I fucked it up for ever.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    This weekend was awesome. ❤


    Deep inside, I've never felt alive

    Is het problematisch dat de muziek waar ik me het fijnst bij voel Frank Iero is die basically onverstaanbare dingen schreeuwt? Want :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Asdfghjkl that was SO CUTE


    This ain't no place for no better man.

    Ik heb echt zo geen zin in mensen vandaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered