• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 15:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Adamantine schreef:
    Er is niets beters dan ontbijten in de tuin.


    Ontbijten in de woonkamer. In de tuin zijn teveel vliegjes en wespen en hommels. (cat)

    OTOFT: au, je arm langs gaas schuren doet pijn. :c maar zometeen weer de hele dag in Bourtange spelen. Ik heb er zin in! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn vader is echt een fucking hypocriet en ik word er schijtziek van.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^ scratch that. Iedereen in mijn familie is een fucking hypocriet en geven geen ene tering fuck om me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haha... ik had dat niet moeten horen -- ik lig overhoop of zo. Onstabiel. Shit


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    There's a saying where I come from: "playing 'round with fire gets you burned."
    Well, I'll wear my third degrees and my heart upon my sleeve.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay maar dit is... gewoon dope.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nu ik How to train your dragon 2 heb gezien, wil ik echt heel graag de derde film zien en ik moet nog tot volgend jaar wachten voordat ie überhaupt in de bioscoop komt. Hoewel in de serie namen ze wel meer tijd voor het hele verhaal en alle personages dus ik hoop dat ze ook nog een serie maken voor tussen de tweede en derde film.


    Physics is awesome

    Overigens kan ik in de rest van het sollicitatieproces nog afvallen, want er komt nog een training aan. Misschien ook nog een andere test, maar eerlijk had ik verwacht dat ik meteen zou afvallen. Al gekeken waar ze zitten en voor mij qua openbaar vervoer is het echt goed te doen. Dus ik hoop zo hard dat ik alles goed doe en haal zodat ik daar aan de slag kan.


    Physics is awesome

    Tozier schreef:
    Mijn vader is echt een fucking hypocriet en ik word er schijtziek van.


    I know the feeling..


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb die sollicitatie niet gekregen omdat mijn motivatiebrief niet lang genoeg was? Verdomme, ik heb geleerd dat korte brieven het best zijn omdat ze nieuwsgierigheid moeten opwekken. Lange brieven worden juist aan de kant gelegd, zeker als er zoveel aanmeldingen zijn. Ik had de juiste ervaring, maar niet de juiste brief. Godsamme zeg. Hallo kutfeeling again.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Ik heb die sollicitatie niet gekregen omdat mijn motivatiebrief niet lang genoeg was? Verdomme, ik heb geleerd dat korte brieven het best zijn omdat ze nieuwsgierigheid moeten opwekken. Lange brieven worden juist aan de kant gelegd, zeker als er zoveel aanmeldingen zijn. Ik had de juiste ervaring, maar niet de juiste brief. Godsamme zeg. Hallo kutfeeling again.


    Ik zou hen even bellen als ik jou was. Zo toon je initiatief en kan je hen de reden vertellen waarom je brief zo kort was. Je hebt de ervaring dus daarop kunnen ze je niet afwijzen.

    In 2016 heb ik een trainign gevolgd voor solliciteren. Een van de deelnemers was ooit afgewezen voor een stageplek vanwege dat ze mbo niveau had en niet de gevraagde hbo niveau. Ze is uiteindelijk langs gegaan en heeft alsnog de stageplek gekregen.

    Dus bel ze gewoon en doe je verhaal. Misschien krijg je dan alsnog die sollicitatie.


    Physics is awesome

    Als je collega weer stomme fouten maakt en jij dan gedoe krijgt van die moeilijke Franstalige gasten, urghgrrrhmpf. >.< Gratis wtf? Hoe kom je daarbij? Nee echt, ze verdienen zelfs die promotie van 50% niet. En het is nu niet dat ze het niet kunnen betalen, ga dan naar hostel, gvd, en rij niet in zo'n grote chique bak. Stel egoïsten dat het zijn, urgh. Ze hebben heropvoeding nodig in beleefdheid. >.< Ben ik blij dat ik van ze af ben binnenkort, maar ik wil dat zulk gedrag aangepakt wordt en men geen onlogische promoties gaat geven om slechte reviews te voorkomen, da's gewoon zielig, urgh. Want goede reviews ga je er niet van krijgen. Nee, je geeft hen het gevoel dat het cadeau normaal is. Gasten correct en duidelijk informeren en staat het hen niet aan: oprotten. Maar ook de gasten moeten begrijpen dat niet alles gratis is en geen enkel hotel hetzelfde is. -_- En dat personeel wel eens fouten kan maken, al moet dat natuurlijk heel miniem zijn, maar echt stom kunnen die gasten soms zijn, pff.


    Ik wil een tuin vol egels

    yAaaaAaaaaaaassss


    Caution first, always.

    Stroud schreef:
    (...)

    Ik zou hen even bellen als ik jou was. Zo toon je initiatief en kan je hen de reden vertellen waarom je brief zo kort was. Je hebt de ervaring dus daarop kunnen ze je niet afwijzen.

    In 2016 heb ik een trainign gevolgd voor solliciteren. Een van de deelnemers was ooit afgewezen voor een stageplek vanwege dat ze mbo niveau had en niet de gevraagde hbo niveau. Ze is uiteindelijk langs gegaan en heeft alsnog de stageplek gekregen.

    Dus bel ze gewoon en doe je verhaal. Misschien krijg je dan alsnog die sollicitatie.


    Lief van je. (: Ik heb gemaild met de uitleg over de reden dat mijn brief zo kort was (oké, hij was misschien wat té kort, maar goed) en dat ik dat blijkbaar verkeerd heb begrepen. Verder ga ik niet proberen nog een gesprek aan te knopen. Ik vind het heel erg jammer, maar ik wil mijn tijd hier leuk houden en ik wil me hier niet nog weken mee bezighouden. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.