• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 15:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yay, meevallertjes op Marktplaats. :'D


    Caution first, always.

    Dat het piepen van de magnetron het hoogtepunt is van je dag :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga woensdag naar de dokter, want het is morgen drie weken geleden dat ik ben gevallen op mijn knie en er zit nog steeds een bult. Kan niet goed zijn, hopelijk is ie woensdag niet op magische wijze verdwenen.


    Physics is awesome

    Oh ja, want dat kon er ook echt nog bij.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Why do I have the feeling he is going to die. :\ Would be the second this week and ugh


    She's imperfect but she tries

    I'm seriously so fucking done with myself and who I am.


    .

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 22:29 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Muh he called the vet


    She's imperfect but she tries

    Ik kan niet -- oké, conflict met mezelf, fantastisch, ik voel me gestoord als in ziek gestoord


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oké oké oké... Ten eerste ik hou totaal niet van een betweterig iemand en al helemaal niet, als iemand zegt dat ik op moet letten, maar ze het zelf niet eens doen. Vrouw, wat wil je nou? Ik mag dan wel jonger zijn dan jou, maar hallo ik ben geen muur waar je commentaar op kan gooien. -.-


    One Who Travels A Higher Path.

    Net een gezellig gesprek gehad met iemand op de trein en ik had wel contact willen houden, maar ik durfde het niet echt te vragen, meh. 😕 als er wat minder mensen op de trein zaten of ver weg van ons, dan had ik het wel gedurfd. Aan de ene kant denk ik niet dat we veel contact zouden houden, maar het leek me wel fijn hem in mn kennissenkring te hebben. Toch jammer.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik weet niet eens meer wat ik moet zeggen, voel me zo verslagen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Een verrassend sociale dag gehad vandaag.
    Mensen, uit je jaar en waarmee je omgaat, op de uni tegen komen is toch best gezellig. Zeker als je ze al minder ziet. En een avond chillen met een van mijn broers is altijd leuk.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Moodswings, woehoe? Nee maar oprecht, nog geen vierentwintig uur geleden zat ik een beetje in een kuil en nu voelt het alsof ik op de berg zand sta die overbleef toen iemand (ik? waarschijnlijk ik) die kuil groef, en ik weet dat zand niet super stabiel is, maar ik ga wel genieten van dit uitzicht zolang ik het heb


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan