• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wanneer je probeert te werken maar het systeem er alwéér uit ligt en je dus niks kan.


    Life is a beautiful struggle

    De stem van James Charles (:


    Caution first, always.

    Echt elke keer dat iemand in het OV staat te fluiten, wil ik diegene echt een klap voor zijn/haar harses geven. Fluittonen zijn gewoon godsgruwelijk irritant.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Die basisschool die om 7:30 begon met keihard middeleeuwse muziek draaien en nu nog bezig is.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Denk je ervan af te zijn — moet je zaterdag nog ;-; #nogmeerslapelozenachten


    I just caught the wave in your eyes

    Mensen die wortels en stuff eten in public. why??? the noise +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MUGGEN


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Internethelden en -trolls die elke gelegenheid aangrijpen om zich te beklagen over de vluchtelingenstroom in Nederland. Zelfs na een goed, positief artikel van RTL over Buddy to Buddy weten mensen zich nog negatief uit te drukken over die 'kutmoslims'. Ik word er zo verschrikkelijk moe van.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het lijkt alsof ik een voorproefje van hel krijg — wat is het snikheet zeg

    DIT WEER


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    DIT WEER


    En vooral school bij dit weer.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Niet aangenomen worden omdat je geen ervaring hebt, maar je ook geen ervaring op kunt doen, omdat niemand je aanneemt. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2018 - 18:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn motivatie die ik niet heb


    <3

    FireKeeper schreef:
    DIT WEER


    JA. Warm is één ding, maar dit is gewoon too much


    26 - 02 - '16

    Van die mensen op Twitter die blijkbaar ook in de fandom zitten, maar niet tegen een "SHIT!" meme kunnen.
    Just get lost, will you. Thank you.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."