• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Of nog erger, als ik vraag ''Wat vind je hiervan?''
    Mensen die reageren met ''Tja ik weet het niet, ik heb daar geen verstand van''

    JE KAN TOCH ZEGGEN OF JE HET MOOI VIND OF NIET, GOD.

    Ik loop behoorlijk achter op een aantal stories die ik volg maar het is heel irritant dat ik dus niet weet waar ik geëindigd ben en dus weer veel tijd ben aan useless zoeken. Is er geen 'gelezen' optie ofzo D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het feit dat mijn laptop om de vijf minuten blue screen geeft is niet erg plezant. Daarnaast ook wel sad dat mijn ma geen wifi heeft en ik het verder moet doen met mijn 4G die het eigenlijk gewoon niet doet. Mijn elektra vindt me vandaag niet zo lief, geloof ik. :')


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wanneer je supervisor om 23u zei dat ie morgen (vandaag) met een uitgebreid bericht met tips voor m'n algoritme zou komen en nog niets gestuurd heeft. Moet ik wachten tot 23u, is dat zijn denkmomentje? Moet ik alvast mailen met de vraag waar het blijft? Aaaaaa.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 21:47 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Wanneer het echt eeuwen lijkt te duren tot een kaartverkoop start...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    26 april bij de dokter langsgaan omdat je niet meer kan lopen en wakker ligt van de pijn. Maar pas 29 mei bij de Orthopeet kan.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik kan me er ook zo erg aan ergeren als mijn moeder me vragen gaat stellen terwijl ik m'n tanden aan het poetsen ben... Kunnen vragen echt niet twee minuutjes wachten?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het is echt kut als je heel snel rugpijn krijgt. Ik zit dan wel in een hele luxe gaming stoel, maar als ik rechtop zit krijg ik veel rugpijn en als ik naar achteren leun voor een tijdje voelt dit weer goed. Maar ik kan niet naar achteren leunen omdat ik een hoodie aan heb en die capuchon drukt op mijn rug als ik er op leun wat nog pijnlijker is. Dan doe ik mijn hoodie uit maar het is ijskoud hier. Dan gaat mijn vader ook nog zeggen ''Ja, als je je hoodie uit wilt doen moet de kagel ook uit''

    En dit hierboven moet ik hem dan 10000x uitleggen en toch snapt hij het niet.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ScribbleTheFox schreef:
    Het is echt kut als je heel snel rugpijn krijgt. Ik zit dan wel in een hele luxe gaming stoel, maar als ik rechtop zit krijg ik veel rugpijn en als ik naar achteren leun voor een tijdje voelt dit weer goed. Maar ik kan niet naar achteren leunen omdat ik een hoodie aan heb en die capuchon drukt op mijn rug als ik er op leun wat nog pijnlijker is. Dan doe ik mijn hoodie uit maar het is ijskoud hier. Dan gaat mijn vader ook nog zeggen ''Ja, als je je hoodie uit wilt doen moet de kagel ook uit''

    En dit hierboven moet ik hem dan 10000x uitleggen en toch snapt hij het niet.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    Misschien een ergonomische zoeken? Haha. Gamingstoelen zijn meestal niet heel goed voor je rug :x


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik erger me aan donkere mensen die het slaven-verleden niet achter zich kunnen laten en daardoor alleen maar racistisch doen tegen witte mensen en dan witte mensen racistisch noemen.

    Ik heb niks tegen mensen met een donkere huidskleur. Als het aan mij ligt is iedereen paars of groen. Hier erger ik me gewoon dood aan.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 14:34 ]


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Ik erger me aan donkere mensen die het slaven-verleden niet achter zich kunnen laten en daardoor alleen maar racistisch doen tegen witte mensen en dan witte mensen racistisch noemen.

    Ik heb niks tegen mensen met een donkere huidskleur. Als het aan mij ligt is iedereen paars of groen. Hier erger ik me gewoon dood aan.


    Misschien dat blanken zich eindelijk eens zouden moeten excuseren voor wat ze gedaan hebben en dat mensen beseffen dat hoe wij nu leven enkel mogelijk is door het slavenverleden. Het blanke Westen houdt nog steeds de ongelijkheid in stand en het is niet alsof de gemiddelde blanke man/vrouw zich daar iets van aantrekt... Daarnaast kunnen zwarten/donkeren niet racistisch zijn tegenover blanken en al zeker niet als ze in een land wonen waar ze de minderheid zijn, uiteraard kunnen ze wel een onbeleefd en kwetsend zijn.

    Ik irriteer me aan mensen die nooit de deur dicht doen als ze buiten gaan. Echt ik word er gek van. Ik zit op kot en de helft laat gewoon de voordeur open staan, wtf?


    The soul needs autumn.

    Dat alles er op wijst dat ik rustiger aan moet doen, maar dat het gewoon niet kan.


    26 - 02 - '16

    Muggen.
    Moet daar een uitleg bij?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Daarnaast kunnen zwarten/donkeren niet racistisch zijn tegenover blanken en al zeker niet als ze in een land wonen waar ze de minderheid zijn, uiteraard kunnen ze wel een onbeleefd en kwetsend zijn.


    Deze vind ik wat minder, haha, kom zelf uit een Aziatische familie en wat familieleden van mij kunnen echt wel racistisch zijn. Heck, zelfs de Chinezen van de toko waar ik werkte waren enorm racistisch tegenover mij en overige niet-Chinese collega's.
    Ten eerste, ter bevestiging van mijn eerdere punt, werden blanken niet aangenomen. Gewoon, niet. Ik werd daar toen ik ging solliciteren meteen zwart werkend achter de kassa gezet en kreeg na sluitingstijd het contract mee, terwijl blanken op "sollicitatiegesprek" moeten en dan worden afgewezen.
    Ten tweede mochten wij niet-Chinezen alleen de producten "van ons eigen land" aanvullen of advies erover geven. Toentertijd was ik vooral samen met een Koreaanse jongen, want die stond bij de kimchi tegenover mijn satésaus :'). Ook al waren we allebei in Nederland geboren en aten we misschien wel vaker Surinaamse of Thaise gerechten dan diegenen die die producten mochten aanvullen, mochten wij ons alleen bemoeien met de spullen "waar wij verstand van hadden". Echt bullshit.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Misschien dat blanken zich eindelijk eens zouden moeten excuseren voor wat ze gedaan hebben en dat mensen beseffen dat hoe wij nu leven enkel mogelijk is door het slavenverleden. Het blanke Westen houdt nog steeds de ongelijkheid in stand en het is niet alsof de gemiddelde blanke man/vrouw zich daar iets van aantrekt... Daarnaast kunnen zwarten/donkeren niet racistisch zijn tegenover blanken en al zeker niet als ze in een land wonen waar ze de minderheid zijn, uiteraard kunnen ze wel een onbeleefd en kwetsend zijn.

    Ik irriteer me aan mensen die nooit de deur dicht doen als ze buiten gaan. Echt ik word er gek van. Ik zit op kot en de helft laat gewoon de voordeur open staan, wtf?

    Ik snap niet zo goed dat je zegt dat zwarten/donkeren niet racistisch kunnen zijn, zou je die even willen uitleggen?


    Life is a beautiful struggle