• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    Urgh, eigenlijk vind ik het kut dat ik bepaalde keuzes voor mezelf niet kan maken om mezelf rust te geven, omdat de ander het niet alleen gaat aankunnen, vrees ik. 😑 Nee, ik ben niet egoïstisch want ik heb m’n best gedaan te helpen, maar tja het gaat niet. Nu wil ik voor mijn eigen geluk gaan, maar heb ik het gevoel dat ie het me tegenhoudt. En ja, ik weet dat ik het me moet laten passeren, maar eigenlijk wil ik er gewoon helemaal niets mee te maken hebben. Dat ik het niet eens passeer, dat zou me echt rust geven. Maar ik heb het gevoel dat ik niet mag, ugh!! Moest het om een heel ander persoon gaan, “mocht” het misschien wel. Iemand die wat sterker is.. 😑 En dit bedoel ik niet beledigend, maar het is zo. :l


    Ik wil een tuin vol egels

    Why am I like this

    Ik ben moe en ik mis België en eigenlijk wil ik gewoon terug of naar huis, maar niet meer hier zijn en eigenlijk zeur ik gewoon ik ben een aansteller verdorie


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    TaeTae schreef:
    Why am I like this


    Because you are perfect, duh. You are like a butterfly to me. You will shine and you will. Babe, you got this! <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Because you are perfect, duh. You are like a butterfly to me. You will shine and you will. Babe, you got this! <3

    Ah Filiz. Dankjewel, you're amazing <3

    Neeeeeee... Waarom heb ik die note van m'n telefoon verwijderd terwijl ik nog niet alle tekst had gekopieerd naar Word? Nu is m'n fic niet af. Damn it.

    EDIT: YAASSS! M'n notes worden eerst in een prullenbak gegooid! Ik ben 't niet kwijt. ^^

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 20:14 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh EA, honey... no...


    Caution first, always.

    omg wanneer ze foto's nemen van die dans en er heel veel foto's zijn van je crush maar GEEN ENKELE VAN WANNEER JIJ ER MEE DANST T-T
    de foto's van mij maken me niet eens meer wat uit lmao why am i so sad about that


    A to the Z

    Kijk daar loopt nen Johnny me nen T-shirt van Metallica!!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Godverdomme, ik heb al een miljoen keer gezegd wat ik denk en voel door dát — maar je blijft je eigen plan trekken en wil er niets aan veranderen. Dan moet je ook niet vreemd opkijken als ik mezelf steeds meer van je aftrek.


    •

    TaeTae schreef:
    (...)
    Ah Filiz. Dankjewel, you're amazing <3


    I know! :Y) *Slaat haar naar achteren*

    Oké, ze zijn bezorgd om mij en dat hebben ze alle recht toe, maar ze weten dus niet dat MIJN LICHAAM DIT DOET! Mijn vader: je moet het niet forceren. Alsof ik dat doe! Het gaat vanzelf! Mijn moeder: probeer wat zachter te hoesten, zodat je minder pijn krijgt. Dat probeer ik, mama. Maar als er een fucking steek/prikkel in mijn keel komt, dan gaat het automatisch dat mijn lichaam, mijn longen uit mijn lijf probeert te krijgen! D: Alsof ik daar alle controlle in heb.

    En ik ben ook bang om te slapen. Sowieso dat ik zwaar geschud gebruik om redelijk te kunnen slapen, maar het gaat weer een lange nacht worden. :/


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik wil naar huis. Echt zo graag. Ik trek dit niet langer


    The sun will rise and we will try again.

    dat is iets waar ik niet zo heel goed mee om kan gaan en ik weet niet eens goed waarom


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wanneer je gewoon bij iemand kwijt moet wat er in je hoofd om gaat, maar gewoon zo bang bent voor verkeerde reacties.
    Wat als alles fout loopt..


    Danmarks Dynamite.

    Mijn hoofd voelt zo leeg op sommige momenten. o.o


    Ik wil een tuin vol egels