• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    I know it's going to help the project, but I don't think it's going to help me personally, at least not at first.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Lol en mn ma is verdrietig dat ik nooit meer thuis zal komen als ik het huis uit ben maar nu ik er nog woon kan ze al geen woord voor me over hebben. Double standards much?


    The truth is out there.

    Ik haat dit echt. Waarom uitgerekend vandaag

    Waarom is het nou al maaaandagggg! Ik schijt hem echt voor mijn pvb woensdag.. but I also feel like I can nail it ghehe


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Omygod ik haat onduidelijke mensen echt zooooo.


    The truth is out there.

    Oké — laatste dagje om alles weer even op de rit te krijgen. Jammer dat het met een kater moet, maar vooruit.


    •

    Okoye schreef:
    Lol en mn ma is verdrietig dat ik nooit meer thuis zal komen als ik het huis uit ben maar nu ik er nog woon kan ze al geen woord voor me over hebben. Double standards much?


    Mijn moeder vond altijd dat ik maar snel het huis uit moest gaan, maar toen het zover was was ze verdrietig en alles. Moeders kunnen echt raar reageren..


    26 - 02 - '16

    Het voelt zo dubbel.. Ik wil eigenlijk niet helpen.. 😣


    Ik wil een tuin vol egels

    Stubbs schreef:
    (...)

    Mijn moeder vond altijd dat ik maar snel het huis uit moest gaan, maar toen het zover was was ze verdrietig en alles. Moeders kunnen echt raar reageren..


    Echt he hahahaha omg.

    --

    Lalalala ik denk dat ik straks gewoon maar ga bellen word beetje gek van onduidelijkheid.


    The truth is out there.

    Vind het hilarisch hoe iedereen mag zeiken over de internet connectie tijdens het gamen, maar als ik het een keer doe ben ik me weer aan het aanstellen en moet ik er maar mee leven. Echt donder op hoor mensen. Ben het hier echt zat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wie heeft er bar slecht geslapen afgelopen nacht? Ja, juist. Ik. Dit is echt niet meer leuk meer. Ik heb zelfs pijn van het hoesten. Laat dit alsjeblieft ophouden. Je kan mij echt weggooien op dit moment.


    One Who Travels A Higher Path.

    Het verbaast me keer op keer weer hoeveel moeite sommige mensen met het concept 'rekening houden met anderen' hebben...


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Oki het is geregeld, hoop dat dit me gaat helpen.


    The truth is out there.

    Mijn oreeennnnn. 😭
    Stom koor met hun "happy tiet, happy tat" (zo klinkt t echt! O.o)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je twijfelt onze relatie omdat ik te laat was voor een examen, waardoor ik automatisch m'n toekomst niet serieus zou nemen?
    Pardon me, ik twijfel aan onze relatie omdat je voor de dertigste keer contact hebt opgenomen met je ex waar je je tengels niet vanaf kunt houden. Maarja, wat doet mijn mening er ook toe he.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"