• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    Huilen dit. Ik kan niet eens een dutje doen, zonder een moment dat ik moet overgeven + hoesten.
    Dan maar in bed liggen en een serie kijken. :c


    One Who Travels A Higher Path.

    The last supper but it was prior. You were like Saturn but also a liar.
    You were my Judas, you were my Brutus; you tried to dethrone me you were no Buddhist.
    Don’t act Confucius you not confused. You look like a clown but I’m not amused.
    Tried to abuse me; tried to accuse me, but in the end you’d only lose me

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 15:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Not sure why you are ignoring me, but okaaaay.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Nee, ik snap het volledig dat je daardoor gefrustreerd bent hoor!
    En dat gevoel dat je je studiegenoten ziet afstuderen, dat begrijp ik ook. Langs de andere kant: je zal nieuwe mensen leren kennen wanneer je weer doorgaat met je studie en je zal met hen dan af studeren. Dat is ook leuk. Drie jaar lijkt nu gewoon heel veel, maar in de long run is dat heel erg kort. Al snap ik wel dat je wel wilt dat het vooruit gaat, zeker omdat het in jouw geval ook wel een hoofdstuk is dat je wilt afsluiten en door wilt gaan met de ontwikkeling van wie je bent. Maar langs de andere kant: zou je je studies willen afgewerkt hebben in de situatie waarin je je bevond voor de operatie? Afgeleid uit je verhaal lijkt het mij namelijk dat er zeker een reden is waarom je je studies even op een pauze gezet hebt om de operatie te doen. Dus wanneer ze eindelijk achter de rug zijn, dan zal je je voor de volledige 100 procent kunnen smijten in de rest van je studies en kan je gaan voor je studies omdat je het wilt en zoals je je voelt en wie je echt bent. In dat opzicht heb jij dan volgens mij al veel meer behaald dan degene die nu bijna afstuderen.
    Wat cool dat je Japans kan! EN wat cool dat je daarheen gaat en dan de taal ook echt kan! Echt geweldig! Ik ken persoonlijk niemand die dat kan zeggen, dus dat is toch echt een dikke pluim waard?! :) Ik hoop dat je geniet van die trip, maar dat weet ik wel zeker!

    HJfdjfjs je hebt ook zeker wel gelijk. Aan levenservaring gaat het me niet ontbreken, en dat kan ook heel nuttig zijn, I guess. :'D Bedankt! <3


    Caution first, always.

    For god fk sake, ik word steeds arroganter. Van 'wat een kut, cliché verhaal' toen ik het schreef, gingen mijn gedachtes naar 'jeez, eigenlijk is dit ongelofelijk goed' toen ik het herlas. Lel


    i wanna die with you once or twice.

    Ik krijg steeds minder en minder zin in mensen om me heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    This is why I shouldn’t be allowed around people.

    Ik wil zo zo zo graag weer op mezelf wonen. Soms wil ik gewoon niet hoeven dealen met mensen en dan kan ik daar gewoon voor kiezen. That's nice. I miss that a lot.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 18:41 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    @ Nishikiyama: Ik ben blij dat het toch ietwat van hulp voor je is. Graag gedaan iig! <3
    ---

    Wanneer je haar nu eindelijk echt de kleur is die je wou maar dan volledig
    yessss sweet jesus


    A to the Z

    Teveel liefde voor Buzzfeed Unsolved.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mind. Is. Blown. I guess... what in the heavens?!

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 19:43 ]

    mijn familie is zo leuk


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pixielisje schreef:
    @ Nishikiyama: Ik ben blij dat het toch ietwat van hulp voor je is. Graag gedaan iig! <3
    ---

    Wanneer je haar nu eindelijk echt de kleur is die je wou maar dan volledig
    yessss sweet jesus


    Wooow watvoor haarkleur? c:


    The truth is out there.

    Vandaag was... Niet geweldig tof. xp
    Maar was wel ff van huis weg. Hopelijk kan ik morgen in Bourtange terecht. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okoye schreef:
    (...)

    Wooow watvoor haarkleur? c:


    Koper! Eigenlijk een donkerdere versie van jouw haar! :p


    A to the Z

    Dit boek krijgt zulke hoge ratings op goodreads maar het lukt me maar niet om het echt goed te vinden. Voel me bijna schuldig erom


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"