• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Koper! Eigenlijk een donkerdere versie van jouw haar! :p


    Klinkt heel mooi!


    The truth is out there.

    When I wasn't here I could at least pretend that someone cared. This is just really disappointing, lol.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik kan net zo goed nu dood neervallen joh iedereen heeft toch al vervanging voor me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ik euhm.. Denk dat ik het niet lang meer vol ga houden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aaahh mijn broer die Steve Aoki's optreden van het BTS nummer speciaal voor me filmt en naar me opstuurt <3

    Ik wil naar huis en ik wil nooit meer naar feestjes, omg ik ben ongemakkelijk


    Seasons will change, but I shall remain

    Damn. Ik ben verdomd trots op hoe ik dit profiel in elkaar heb kunnen zetten. Maar zoveel werk verdient dit karakter ook wel!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer iemand echt een topklasse qua performing heeft, maar je gewoon echt vindt dat diegene een kutstem heeft qua zang 😅


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben deze situatie zo zat.

    Gaat niet over jou.


    This ain't no place for no better man.

    Dat was een mooi feestje.


    •

    Ik ben die fotoregen nu al zat.
    Ja jullie hebben je goed vermaakt. Zonder mij. Kan al die shit gedeeld worden op een plek waar ik geen deel van ben? Jezus.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Uhoh... Daar komt de misselijkheid weer. Als ik morgenochtend weer kotsend op de badkamervloer zit ga ik echt naar de dokter want dit gaat zo al het hele weekend.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer zelfs je vriendje geen cadeau voor je verjaardag heeft. Dan zeg je dat je dat niet leuk vindt en dan begint hij te zeuren dat hij het cadeau dat ik een half jaar geleden gaf ook niet leuk vond? Thanks dat je daar nu mee komt, anders had ik die dvd box van GoT van 80 euro wel teruggestuurd of doorverkocht hoor :/

    xJess schreef:
    Wanneer zelfs je vriendje geen cadeau voor je verjaardag heeft. Dan zeg je dat je dat niet leuk vindt en dan begint hij te zeuren dat hij het cadeau dat ik een half jaar geleden gaf ook niet leuk vond? Thanks dat je daar nu mee komt, anders had ik die dvd box van GoT van 80 euro wel teruggestuurd of doorverkocht hoor :/

    Wat een lul... Dumpen die gozer.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Vandaag even lekker ontspannen en van t mooie weee genieten. En niet thuis. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •