• St. Julian's Bay | Praattopic


    St. Julian, California — USA. 2018.



          ‘‘Pretty girls with pretty smiles all decked out in the latest styles
    Breathtakin', hip-shakin' cuties now. . .’’


          De zomerbeats vliegen je om de oren — en dat kan maar één ding betekenen: het hitteseizoen is officieel begonnen en in St. Julian's staat men een mega drukke zomer te wachten.
          Het toevluchtsoord loopt vol vreemdelingen die grootse plannen hebben voor de komende weken — evenals de locals, die zich opmaken om bergen geld binnen te harken voor de rest van het jaar. St. Julian's Bay is een parel van God dat voor iedereen een plekje lijkt te bieden: nergens ter wereld lijkt het zo makkelijk om overnieuw te beginnen of een compleet nieuwe identiteit aan te nemen. De inwoners zijn er vriendelijk en open en doen er alles aan om een assortiment aan activiteiten en feestjes te organiseren.
          Net als alle voorgaande jaren beloofd het een kwartaal aan overvloedig genieten te worden — met zoete zomerliefdes, oneindige BBQ's en overdadige feestjes.
          Tot het misdaadpijl langzaamaan hoger stijgt dan het kwik en de broeierige warmte voor een onaangename sfeer zorgt in het lokale Sheriff—station. . .


    Regels

    • Minimaal 50 woorden per post.
    • Houd aantallen gelijk.
    • 16+ is toegestaan mits gewaarschuwd.
    • Relaties mogen worden besproken mits dat netjes hier het praattopic wordt geregeld.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 20:39 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben momenteel bezig met m'n rol — maar heb plotseling moeite met meer dan drie foto's in m'n post toevoegen. :W


    •

    Mijn topics.

    Als iemand relatiesvoorstellen heeft voor Soyeon, let me hear (:


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik ben ook bezig met m'n post. Ze wordt een drieëntwintigjarige toerist uit Schotland. Naam wordt Alyx Carlton, FC is Margot Robbie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hallo daar c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amari schreef:
    Ik ben momenteel bezig met m'n rol — maar heb plotseling moeite met meer dan drie foto's in m'n post toevoegen. :W


    Hoofdletters in plaats van kleine letters of omgekeerd, als je [img] doet?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Hoofdletters in plaats van kleine letters of omgekeerd, als je [img] doet?


    Yes — ik heb het net gevonden met dank aan Gaby. :Y)


    •

    Amari schreef:
    (...)

    Yes — ik heb het net gevonden met dank aan Gaby. :Y)


    Hahaha, oops, mijn excuses voor het stalken, in dat geval. (krul)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    MT'tje. Mijn rol wordt een toerist die in het verleden al eens in St. Julian's Bay is geweest, maar door een tragisch voorval pas nu weer terugkeert om even tot bezinning te komen, te rouwen, etc. FC wordt Antonina Vasylchenko.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben ook bezig met mijn rol, een vrolijke Engelse toerist in the making, met als FC Naleye Dolemans.

    Egorova schreef:
    MT'tje. Mijn rol wordt een toerist die in het verleden al eens in St. Julian's Bay is geweest, maar door een tragisch voorval pas nu weer terugkeert om even tot bezinning te komen, te rouwen, etc. FC wordt Antonina Vasylchenko.


    Wat voor iets tragisch? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Wat voor iets tragisch? (:


    Dit heeft met mijn rol te maken — mijn rol is op zijn zestiende dronken geworden met vrienden en is met het pistool van zijn vader (de sheriff) op random doelwitten gaan schieten in het bos. Vanwege de schietgeluiden is een hert geschrokken en is op een weg gesprongen, niet ver bij de jongens vandaan. Hierdoor is een auto met een aantal tienermeiden frontaal tegen een boom aan gereden, waarbij de bestuurder (meisje) in coma is geraakt en uiteindelijk is overleden. Megans (Egorova's) personage zat eveneens in de auto, alleen dan op de achterbank en de bestuurder was haar beste vriendin.

    Dit wil overigens alles behalve zeggen dat onze personages elkaar al kennen, integendeel zelfs. Ik wilde mijn personage alleen dit verleden geven en daardoor is het idee bij Megan omhoog gekomen dat haar personage om die reden terug is gegaan naar St. Julian's (vijf jaar later).


    •

    Interesting story.

    Als Amory iemands vriend, kennis, maatje, crush, haatpersoontje kan zijn hoor ik het graag. Is een local en de sheet vind je op pagina 1 ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Interesting story.

    Als Amory iemands vriend, kennis, maatje, crush, haatpersoontje kan zijn hoor ik het graag. Is een local en de sheet vind je op pagina 1 ^^
    .

    Misschien kunnen hij en Soyeon vrienden zijn die vaak samen schrijven? Aangezien hij een boek wilt uitbrengen en zij schrijver wilt worden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Alyx staat voor het grootste deel. Ben moe dus er komt nu niks meer uit, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Niet om te zeiken of zo, maar 3 linkshandige? ;'D
    Ik weet niet hoeveel linkshandige er bestaan hoor, maar drie op 9 mensen is veel toch? Of niet.

    Again, niet om te zeiken, maar gewoon een vraag. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.